eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejów › Przebudowa nawierzchni ulicy Rycerskiej w Sulejowie wraz z przebudową chodników - od 2017 do 2018 roku



Ogłoszenie z dnia 2018-03-28

Ogłoszenie nr 500067234-N-2018 z dnia 28-03-2018 r.

Sulejów: Przebudowa nawierzchni ulicy Rycerskiej w Sulejowie wraz z przebudową chodników - od 2017 do 2018 roku
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605313-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500075635-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulejów, Krajowy numer identyfikacyjny 59064832700000, ul. ul. Konecka 42, 97330 Sulejów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 446 102 500, e-mail zamowienia@sulejow.pl, faks 446 162 551.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa nawierzchni ulicy Rycerskiej w Sulejowie wraz z przebudową chodników - od 2017 do 2018 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.24.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni ulicy Rycerskiej w Sulejowie wraz z przebudową chodników. 2. Zakres inwestycji obejmuje: a) rozbiórkę istniejących zużytych krawężników, obrzeży, chodników z płyt betonowych: - rozebranie krawężników betonowych - 808,5 mb; - rozebranie obrzeży betonowych 6 x 20 cm - 72,2 mb; - rozebranie obrzeży betonowych 8 x 30 cm - 20 mb; - rozebranie chodników z płyt betonowych 50 x 50 x 7 - 500,8 m2; b) przestawienie odcinka nowego krawężnika do nowej docelowej niwelety ulicy - 58,3 mb; c) przełożenie nowego chodnika do nowej docelowej niwelety chodnika - 77 m2; d) ustawienie nowych krawężników i obrzeży na ławach betonowych z oporami: - krawężniki betonowe 15 x 30 cm - 808,5 mb; - krawężniki betonowe 15 x 22 cm - 72,2 mb; - obrzeża betonowe 30 x 8 cm - 20 mb; - obrzeża betonowe 20 x 6 cm - 257,5 mb; e) ułożenie podbudowy pod chodniki i zjazdy: - istniejąca podbudowa - podbudowa z piasku średnioziarnistego zagęszczonego gr. 5 cm - podsypka cementowo - piaskowa gr. 8 cm po zagęszczeniu - 500,8 m2; f) ułożenie kostki brukowej: - nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm - 110,5 m2; - nawierzchnia z kostki brukowej gr.6 cm - 390 m2; g) regulacja studzienek kanalizacyjnych i wpustów kanalizacji deszczowej: - regulacja włazów - 17 sztuk - regulacja kratek ściekowych - 14 sztuk h) oczyszczenie i uzupełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni asfaltowej jezdni i) oczyszczenie i skropienie jezdni asfaltowej na odcinku objętym remontem - 4180,6 m2; j) ułożenie na odcinku objętym remontem asfaltowej warstwy wyrównawczej - 83 t k) ułożenie na odcinku objętym remontem asfaltowej warstwy ścieralnej o grubości 4 cm - 4180,6 m2 3. Parametry techniczne drogi nie ulegną zmianie. Przebudowę ulicy należy przeprowadzić w istniejącym śladzie ulicy z zachowaniem istniejących spadków podłużnych. Rzędne niwelety należy dostosować do minimalnych spadków poprzecznych z zachowaniem grawitacyjnego odprowadzenia wód opadowych do kratek ściekowych. 4. Ponadto w zakresie przedmiotu zamówienia należy wykonać: a) odtworzenie oznakowania poziomego na remontowanym odcinku drogi: - P-13 linia warunkowego zatrzymania - 4 sztuki; - P-10 przejście dla pieszych - 1 sztuka; - P-17 linia przystankowa - 1 sztuka; b) wykonanie urządzenia bezpieczeństwa ruchu na wysokości przepustu drogowego w postaci znak U-11a - balustrada. 5. Podany wyżej przedmiar robót do wykonania może nieznacznie odbiegać od stanu rzeczywistego w terenie. Składający ofertę złoży stosowne oświadczenie, w którym oświadczy, że zapoznał się z przedmiotem zamówienia w terenie i dokonał własnego przedmiaru robót w celu uniknięcia rozbieżności i porównał go z dokumentacją techniczną. 6. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany. 8. Prace budowlane należy wykonać w oparciu o: - projekt budowlany pn. "Projekt Przebudowy nawierzchni ulicy Rycerskiej w Sulejowie wraz z przebudową chodników", - przedmiar robót, - STWiORB. 9. Podstawą do wyceny jest projekt budowlany a pozostałe dokumenty są jedynie dokumentami pomocniczymi i uzupełniającymi projekt budowlany. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów technicznych lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. Jeżeli zajdzie powyższa sytuacja Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów, które potwierdzą zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń. 10. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem i normami. UWAGI: - materiały z rozbiórki nadającej się do ponownego wykorzystania (dotyczy destruktu z frezowania asfaltu) Wykonawca przygotuje i przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Pozostałe materiały z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania, nadmiar gruntu, gruz Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) - w trakcie trwania prac należy zapewnić dojazd do posesji oraz zabezpieczyć teren, co uniemożliwi wejście na plac budowy osobom trzecim. 11. Roboty będą podlegały następującym etapom odbioru: a) odbiorowi robót zanikających i ulegających zakryciu - odbierającym będzie Inspektor Nadzoru, b) przy odbiorze końcowym po całkowitym zakończeniu robót składający się na przedmiot zamówienia wykonawca przedłoży następujące dokumenty: o inwentaryzacja powykonawcza wraz z zestawieniem (ilości i powierzchni) wbudowanych materiałów; o badania ugięć płytą statyczną VSS; o badania wskaźnika zagęszczenia gruntu wykonane metodą Proctora; o oryginał dziennika budowy z potwierdzeniem Inspektora nadzoru i kierownika budowy o zakończeniu robót; o kosztorys powykonawczy; o certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności lub świadectwa dopuszczenia do obrotu na zastosowane materiały; o badanie laboratoryjne masy bitumicznej; o badanie laboratoryjne kruszywa użytego przy realizacji zamówienia; o wyniki laboratoryjne badania próbek z wykonanych 3 szt. odwiertów; o oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia na budowę, przepisami prawa i obowiązującymi normami; o dokumentacje fotograficzną w formie elektronicznej z realizacji zadania; o zakres rzeczowy wykonanych robót potwierdzony przez kierownika budowy i Inspektora Nadzoru wraz ze szczegółowym podaniem ilości wbudowanych materiałów. 12. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.


II.4) Główny kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45233140-2,

45233222-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
30.11.2017 - 30.05.2018

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/03/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
zmiana siedziby firmy oraz zmiana przekazania placu budowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Zmienia się dane adresowe siedziby Wykonawcy w następujący sposób: Zakład Budowlano-Drogowy "DUKT" Sp. z o.o. Sp. k. ul. Przedborska nr 84 29-100 Włoszczowa NIP: 959-19-52-026 2. Zmienia się § 3 ust. 1 ppkt 1 oraz § 4 ust. 1 ppkt 1, które otrzymują brzmienie: 1) Wprowadzenie i protokolarne przekazanie Wykonawcy terenu robót odbędzie się w terminie uzgodnionym z Wykonawcą i uzależnione będzie od warunków pogodowych;

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.