Ogłoszenie nr 500066953-N-2017 z dnia 29-11-2017 r.
Kartuzy: Budowa placów zabaw przy wybranych placówkach oświatowych na terenie Gminy Kartuzy
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Utworzenie dodatkowych miejsc przedszkolnych w Ośrodkach Wychowania Przedszkolnego na terenie gminy Kartuzy
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515322-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 92520 - 2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500017246-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kartuzy, Krajowy numer identyfikacyjny 52754600000,
ul. ul. gen. Józefa Hallera
1,
83300
Kartuzy, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 694 52 00, e-mail
zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl, faks
586 945 135.
Adres strony internetowej (url): www.kartuzy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placów zabaw przy wybranych placówkach oświatowych na terenie Gminy Kartuzy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZ.271.26.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw przy wybranych placówkach oświatowych na terenie Gminy Kartuzy. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 następujące części: 1) Część nr 1 zamówienia - budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 w Kartuzach, 2) Część nr 2 zamówienia - budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Staniszewie, 3) Część nr 3 zamówienia - budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Łapalicach. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu dla danej Części zamówienia został określony w dokumentacji technicznej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: dokumentacja projektowa STWiOR oraz przedmiar robót. Przedmiar robót traktować należy jako element pomocniczy do obliczania ceny oferty. 4. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy, 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wskazane w § 4 ust. 5 umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
II.4) Główny kod CPV: 45112720-8
Dodatkowe kody CPV:
45236210-5,
45340000-2,
37535200-9,
45310000-3,
35125300-2,
31527200-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonawca zobowiązany jest wykonać całość przedmiotu umowy w terminie do 70 dni licząc od dnia zawarcia umowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 w Kartuzach |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
07/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Firma Usługowo- Produkcyjno - Handlowa "INSTAL-BUD" Jerzy Labudda,
,
ul. Robotnicza 3,
84-242,
Luzino, kraj/woj.
pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/10/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. W wyniku dokonanej zmiany Wykonawca zobowiązany jest wykonać całość przedmiotu umowy w terminie do 110 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Ponadto w umowie wprowadzono zmiany w zakresie obowiązywania Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiana zakresu przedmiotu zamówienia - wykonanie odwodnienia terenu - oraz związana z tym zmiana wynagrodzenia umownego do kwoty 656750,00 zł brutto
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Podczas realizacji robót budowlanych na terenie wykonywanego placu zabaw przed szkołą, wskutek wzmożonych opadów deszczu powstały zastoiny wód opadowych, które ze względu na trudnoprzepuszczalny grunt nie mają możliwości wsiąknięcia. Stwierdzono, że stojąca woda uniemożliwi prawidłowe wykonanie nawierzchni bezpiecznej, a także utrudni późniejsze jej użytkowanie i utrzymanie w należytym stanie. Uznano zatem, że w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz późniejszej jej eksploatacji niezbędne jest wykonanie systemu odwodnienia placu zabaw oraz ograniczenie spływu wody deszczowej na plac zabaw z dachu szkoły.
Ponadto w trakcie realizacji robót budowlanych na terenie dolnego tarasu placu zabaw, Wykonawca natrafił na zalegające w miejscu podbudowy grunty nienośne - czarnoziem. W celu uzyskania odpowiedniej warstwy nośnej należy dokonać wymiany tych gruntów na obszarze ok.340m² i głębokości 0,3-0,6m.
Powyższe zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach poprzez koszenie traw i frezowanie pni
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do remontów dróg powiatowych/mostów wykonywanych we własnym zakresie przez Zamawiającego
- Prowadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
- Wykonanie, odnowa i usuwanie znaków oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego w 2024 r.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- BUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNO- SPORTOWEJ W CENTRUM WSI W MIEJSCOWOŚCI BUKOWINA - OSIEDLE
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- II etap remontu łazienek w budynku internatu Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Głuchych przy ul. Łuckiej 17/23 w Warszawie
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.