Ogłoszenie z dnia 2018-03-27
Ogłoszenie nr 500066759-N-2018 z dnia 27-03-2018 r.
Zawadzkie: Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Zawadzkie w okresie od 1 kwietnia 2018 roku do 30 czerwca 2018 roku OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zawadzkie, Krajowy numer identyfikacyjny 00053108000000,
ul. Dębowa
13,
47-120
Zawadzkie, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 462 31 00, e-mail
umig@zawadzkie.pl, faks
77 462 31 75; 462 31 76.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zawadzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Zawadzkie w okresie od 1 kwietnia 2018 roku do 30 czerwca 2018 roku
Numer referencyjny
ZPO.271.2.4.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Zawadzkie
w okresie od 1 kwietnia 2018 roku do 30 czerwca 2018 roku, który szczegółowo został opisany w SOPZ, zamieszczonym na stronie www.bip.zawadzkie.pl
II.5) Główny Kod CPV:
90513100-7
Dodatkowe kody CPV:
90511000-2,
90512000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne:
Zamówienie zostanie udzielone w trybie art. 67 ust 1 pkt 3) ustawy prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie faktycznie:
Zamawiający postanowił udzielić zamówienia w trybie w/w przepisu prawa, z uwagi na konieczność zachowania ciągłości świadczenia usługi polegającej na odbiorze i transporcie odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Zawadzkie.
Zamawiający pierwotnie ogłosił przetarg nieograniczony na świadczenie w/w usługi w okresie od 1 kwietnia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r., jednakże po dokonaniu otwarcia ofert w dniu 26 marca 2018 r. ( do przetargu przystąpił 1 wykonawca), Zamawiający zmuszony był unieważnić postępowanie z uwagi na to, iż cena oferty złożonej w tym postępowaniu przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Mając na uwadze, że dotychczasowa umowa obowiązuje do dnia 31 marca 2018 i po tym terminie odpady pochodzące od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Zawadzkie nie byłyby odbierane, zachodzi konieczność udzielenia zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3), tj. - ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;
Zamawiający nie jest bowiem w stanie zachować ustawowych terminów celem ogłoszenia kolejnego przetargu w sposób zapewniający ciągłość świadczenia usługi, w związku z tym postanowiono jak wyżej. Mając jednak na uwadze powyższą sytuację Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia na krótszy okres niż przewidywał przetarg, tj. na okres od 1 kwietnia 2018 do 30 czerwca 2018 r. W tym czasie Zamawiający przeprowadzi kolejne postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na okres od 1 maja 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 3 części.
- Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych z plaż i terenów przyplażowych oraz bieżące utrzymanie czystości plaż w Łebie
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH
- "Zagospodarowanie odpadów o kodzie 150106 - zmieszane odpady opakowaniowe, znajdujących się na Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Rudzie, gm. Wieluń"
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I SKŁADOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH NA WYSYPISKU, WYTWARZANYCH W PLACÓWKACH "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielogabarytowych o kodzie 20 03 07
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.