eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fabianki › Uporządkowanie gospodarki Ściekowej w sołectwie Bogucin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-29

Ogłoszenie nr 500066670-N-2017 z dnia 29-11-2017 r.

Gmina Fabianki: Uporządkowanie gospodarki Ściekowej w sołectwie Bogucin

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597527- N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500039458-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Fabianki, Krajowy numer identyfikacyjny 91086684400000, ul. Fabianki 4, 87811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 517 210, e-mail fabianki.pro.onet.pl, faks 542 517 229.
Adres strony internetowej (url): gm-fabianki.rbip.mojregion.info

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Uporządkowanie gospodarki Ściekowej w sołectwie Bogucin

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.1.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Cz. I - Uporządkowanie gospodarki ściekowej w sołectwie Bogucin - budowa przydomowych oczyszczalni ścieków. W zakres inwestycji wchodzi wykonanie czterech przydomowych oczyszczalni ścieków dla budynków mieszkalnych na terenie gminy Fabianki Projekt zakłada zastosowanie oczyszczalni ścieków pracujących w technologii złoża biologicznego wraz z przyłączami kanalizacji ściekowej, przepompowniami, drenażem rozsączającym, podłączeniem elektrycznym, wentylacją i połączeniem wewnątrz obiektowym. Cz. II - Uporządkowanie gospodarki ściekowej w sołectwie Bogucin - budowa kanalizacji sanitarnej Inwestycja będzie miała na celu uporządkowanie gospodarki ściekowej poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i odprowadzenia ścieków do oczyszczalni ścieków w Fabiankach. Zakres zadania obejmuje wszystkie działki (lub ich pochodne w przypadków gdy nastąpił już ich podział) zawarte w projekcie budowlanym i pozwoleniu na budowę na odcinkach wskazanych (kolorem czerwonym i niebieskim) na mapach, stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej siwz. Szacunkowe ilości kolektorów i przykanalików: IIa - w obszarze - poza aglomeracją - kolektor grawitacyjny - ? 200 - 3.903,23 m - kolektor tłoczny - ? 110 - 902,22,0 m przykanaliki - ? 160 - 804,43 m tłocznie ścieków - 2 IIb - w obszarze aglomeracji kolektor grawitacyjny - ? 200 - 623,94 m - kolektor tłoczny - ? 110 - 218,91 m przykanaliki - ? 160 - 163,74 m tłocznie ścieków - 1 Na projektowanym obszarze kolektory prowadzi się głównie po działkach prywatnych. Kolektor biegnie również w drogach gminnych. Zaprojektowano sieć kanalizacji sanitarnej jako szczelną grawitacyjno - ciśnieniową . Kolektory i przykanaliki są zaprojektowane jako kielichowe (klasyT/8 kN/m2) wykonane z PP lub PCV. Należy zastosować studzienki systemowe z PP. Kolektory tłoczne należy wykonać z PE. Na załamaniach spadków należy zastosować studzienki odpowietrzająco - napowietrzające lub odwadniające. Przejścia przez drogę krajową należy wykonać metodą przecisku w rurze ochronnej. Przykanalik w większości przypadków ma być wprowadzony na posesje na długości ok. 2 m i zakończony studzienką. W nielicznych przypadkach przykanalik wprowadza się na posesję dalej (zgodnie z dokumentacją projektową) - przy dużych odległościach kolektora od zabudowań. Na odcinku wchodzącym w zakres niniejszego zamówienia zaprojektowano 3 przepompownie - tłocznie (w odróżnieniu od pompowni ścieków z pompami zatapialnymi) typu zamkniętego (szczelnego) umieszczone w studni betonowej (beton mrozoodporny, mało nasiąkliwy klasy - 45). Tłocznia powinna być wyposażona w dwie pompy przystosowane do pracy przemiennej oraz być dopuszczone do stosowania w budynkach i ich otoczeniu. Nowe przepompownie muszą być wyposażone w szafy sterownicze umożliwiające uruchomienie systemu wizualizacji i monitoringu, alarmującego świetlnie i akustycznie o nieprawidłowościach pracy urządzenia, pozwalającego na zdalne sterowanie pracą pompowni pracujący w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS. System musi pozwalać na monitorowanie pracy przepompowni w trybie rzeczywistym. Sygnały z urządzenia nadawczego przesyłane są na serwer. Na serwerze dokonywany jest zapis i archiwizacja danych. Wszystkie informacje są wizualizowane graficznie na ekranie komputera i w sposób przejrzysty i czytelny charakteryzują monitorowany obiekt. W przypadku wystąpienia awarii, oprócz pojawienia się sygnału na ekranie monitora, użytkownik przepompowni jest dodatkowo powiadamiany o zdarzeniu za pośrednictwem wiadomości tekstowej SMS przesłanej pod wskazane numery telefonów komórkowych. System musi posiadać możliwość sporządzania analizy pracy pompowni na podstawie danych archiwizowanych automatycznie w trakcie pracy pompowni, a także sporządzania raportów za dowolny okres czasu pracy pompowni. Elementy monitoringu na nowych przepompowniach muszą być kompatybilne z istniejącym systemem zamontowanym w ZGK Fabianki, który posiada możliwość rozbudowy. Nie dopuszcza się możliwości zainstalowania równoległego systemu monitorowania. W celu funkcjonowania systemu konieczne jest dostarczenie kart SIM, w których będzie aktywna usługa pakietowej transmisji danych GPRS ze statycznym adresem IP. Dostawca przepompowni ścieków wraz z szafami sterowniczymi i systemem monitoringu musi posiadać zabezpieczona siec APN dla potrzeb systemu monitoringu. Dostawę niniejszych kart telemetrycznych zapewnia dostawca systemu monitoringu. - P10 (cz. IIb) i P11 i P12(cz. IIa) - teren pompowni (tłoczni) - będzie ogrodzony, oświetlony lampą oświetleniową, teren zostanie zagospodarowany. Uwagi dotyczące tłoczni: 1. zbiornik retencyjny tłoczni, separatory, kołnierze, elementy złączne i orurowanie wykonane muszą być ze stali kwasoodpornej- minimum 0H18N9. 2. zastosowanie separatorów prętowych lub klapowych przed każdą pompą. 3. separatory przed każdą pompą usytuowane w świetle tłoczenia ścieków przez każdą pompę 4. tłocznia oraz sterowanie muszą pochodzić od tego samego producenta, nie jest dopuszczalny montaż sterowania innego producenta niż dostawcę tłoczni. 5. sterowanie pracą pomp w tłoczni odbywać się musi za pomocą sondy ultradźwiękowej. 6. tłocznia musi mieć zamontowane zawory zwrotne kulowe kolanowe. Uwagi dotyczące sieci: 1. Jednolitość materiałowa - niedopuszczalne zastosowanie rur od jednego producenta a np. studzienek lub kształtek od innego. 2. Atesty, certyfikaty i dopuszczenia na zastosowane materiały. 3. Zakaz zmiany średnic rurociągów. Zakres zadania przewiduje również między innymi: - rozebranie i odtworzenie istniejących nawierzchni (np. kostki chodnikowej) - zagospodarowania terenu przepompowni - obudowanie kostką studzienek i przepompowni w drogach - wykonanie przyłączy kablowych do przepompowni. - obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem geodezyjnego operatu powykonawczego i rejestracją w Starostwie Powiatowym. oraz inne zawarte w siwz oraz projekcie umowy W zakres zadania nie wchodzą następujące roboty zawarte w dokumentacji projektowej: - odcinki przykanalików od ostatniej studzienki do budynku (np. S31.1 - B4) Uwaga: Projekt główny należy rozpatrywać wraz z aneksami Klauzula społeczna: Zamawiający w niniejszym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), polegającą na konieczności zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące prace związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierskiej, obsługi geodezyjnej oraz administracyjnej). Rodzaj czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace to w szczególności: - roboty budowlane związane wykonaniem kanalizacji sanitarnej (cz. II - czynności określone zostały w przedmiarze robót) oraz roboty budowlane dot. wykonania przydomowych oczyszczalni ścieków (Cz. I. - czynności określone zostały w przedmiarze robót) Uwaga: Przed przystąpieniem do robót strefę robót (dotyczy terenów dróg) należy oznakować zgodnie ze sporządzonym przez Wykonawcę - uzgodnionym i zatwierdzonym projektem czasowej zmiany organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym. Przywołane w dokumentacji technicznej, kosztorysach, sst itd. nazwy producentów materiałów służą wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki i nie ograniczają użycia materiałów innych producentów o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez zamawiającego. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje nazwa, norma, aprobata techniczna itp., Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. W przypadku gdy zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści siwz. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej siwz lub załącznikach do siwz norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45232410-9, 45232423-3, 45232421-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w sołectwie Bogucin - budowa przydomowych oczyszczalni ścieków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 74239.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKO-BUD Agnieszka Żołędowska
Email wykonawcy: ekobud.biuro@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Ziołowa 1A
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68670.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68670.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 97170.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Uparządkowanie gospodarki ściekowej w sołectwie Bogucin - budowa kanalizacji sanitarnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2416448.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowy WOD-BUD
Email wykonawcy: biuro@wodbud-klinski.com.pl
Adres pocztowy: Nasiegniewo 62A/2
Kod pocztowy: 87-811
Miejscowość: Nasiegniewo
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2576689.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2576689.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2576689.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.