eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługa utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektów Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-27

Ogłoszenie nr 500066612-N-2018 z dnia 27-03-2018 r.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny: Usługa utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektów Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519211-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, Krajowy numer identyfikacyjny 1061308300161, ul. ul. Szafera 10, 71245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 698 400, e-mail malgorzata.zychowicz@doplaty.gov.pl, faks 914 394 763.
Adres strony internetowej (url): www.arimr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Agencja wykonawcza

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektów Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR16.2610.1.2018.MZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz obiektów o łącznej powierzchni 8 120,33 m² (w tym 1 046,26 m² powierzchnia pomieszczeń technicznych, sprzątanych z częstotliwością raz na dwa miesiące) oraz na terenach zewnętrznych przylegających do obiektów będących w eksploatacji Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych 18 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie zachodniopomorskim, w tym na terenach utwardzonych o łącznej powierzchni 4 215,88 m² i na terenach zielonych o łącznej powierzchni 4 000,55 m². 2. Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6) ustawy na realizację przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na dwie części zwane dalej "zadaniami". Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę wybranych części. 4. Zestawienie objętych usługą powierzchni przeznaczonych do utrzymania porządku i czystości w zakresie poszczególnych części zamówienia w każdym obiekcie Zamawiającego wraz z ilością wybranych elementów wyposażenia oraz przeciętną liczbą zatrudnionych pracowników określono w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dalej, jako SIWZ. 5. Część I zamówienia - obejmuje świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz obiektu Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego oraz na terenach zewnętrznych przyległych do obiektów: - łączna powierzchnia wewnątrz obiektu wynosi 2 092,31 m² (w tym 168,54 m² powierzchnia pomieszczeń technicznych, sprzątanych z częstotliwością raz na dwa miesiące) - łączna powierzchnia terenów zewnętrznych przyległych do obiektu: w tym terenów utwardzonych (chodniki, parkingi, droga dojazdowa) wynosi 909,85 m² i terenów zielonych (trawniki, klomby) wynosi 835,00 m². 1) Szczegółowy zakres czynności i obowiązków oraz częstotliwość ich wykonywania przez Wykonawcę w ramach świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z wykazem środków czystości i artykułów higienicznych określono w załączniku nr 2 do umowy, stanowiącego załącznik nr 8.1 do SIWZ i obejmuje: a) utrzymanie porządku i czystości wewnątrz obiektu w tym sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, pomieszczeń technicznych, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń sanitarnych i socjalnych, serwis dzienny w godz. 9.00-10.00 b) utrzymanie porządku i czystości na terenach utwardzonych (chodnikach, parkingach, drodze dojazdowej) przyległych do obiektu Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego, c) utrzymanie terenów zielonych przyległych do obiektu Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego. 2) Zamawiający wymaga skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedniej liczby osób sprzątających i nadzorujących w tym: a) sprzątanie wewnątrz obiektu, przez minimum 3 osoby sprzątające zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U.2018 poz. 108). Zatrudnienie powinno trwać przez cały realizacji zamówienia ( zakres czynności zgodnie z załącznikiem nr 2 do projektu umowy), b) minimum 1 osobę nadzorującą, koordynującą i wykonującą bieżącą kontrolę właściwego wykonywania usług, posiadającą, co najmniej 6 miesięczne doświadczenia w zakresie koordynacji prac osób sprzątających (nadzór realizacji usług sprzątania). Pod pojęciem osoby nadzorującej należy rozumieć osobę, która jest odpowiedzialna za koordynowanie prac i bieżącą kontrolę właściwego wykonywania usług w danej lokalizacji będącej jednocześnie w stałym kontakcie z Zamawiającym. Zamawiający wymaga, aby do osoby nadzorującej należało wyłącznie koordynowanie i kontrola właściwego wykonywania usług, osoba ta nie może jednocześnie wykonywać stałej usługi sprzątania w obiektach. 3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w siedzibie Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego w dni robocze dla Zamawiającego od godz. 15:00 do godz. 20:30. Wykonawca będzie wykonywał usługę w serwisie dziennym w każdy dzień roboczy dla Zamawiającego w godz. 9.00 -10.00. Za wyjątkiem pomieszczeń technicznych (w tym serwerownie, magazynki, podręczne magazyny akt, archiwum zakładowe), które sprzątane będą w dni robocze, w obecności uprawnionych pracowników Zamawiającego, z częstotliwością co najmniej raz na dwa miesiące w godzinach od 13:00 do 15:30 lub w godz. od 9:00 do godz. 10:00. Wykonywanie czynności dotyczących utrzymania porządku i czystości na zewnątrz obiektów odbywać się będzie w każdym czasie, za wiedzą Zamawiającego z zastrzeżeniem, że usuwanie śniegu, lodu, śliskości następować będzie bez konieczności zgłoszenia, niezwłocznie po wystąpieniu tych zdarzeń i trwać będzie do usunięcia śniegu, lodu lub śliskości. 4) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1, zobowiązany będzie do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz posiadania ubezpieczenia ww. zakresie przez cały okres obowiązywania umowy, na sumę ubezpieczenie nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100) dla jednej i wszystkich szkód, 5) Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w umowie sporządzonej wg załącznika nr 8.1 do SIWZ. 6. Część II zamówienia - obejmuje świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz obiektów/lokali 18 Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego oraz na terenach zewnętrznych przyległych do obiektów na terenie województwa zachodniopomorskiego: - łączna powierzchnia wewnątrz obiektów Biur Powiatowych wynosi 6 028,02 m² (w tym 877,72 m² powierzchnia pomieszczeń technicznych, sprzątanych z częstotliwością raz na dwa miesiące) - łączna powierzchnia terenów zewnętrznych przyległych do lokali/obiektów Biur Powiatowych: w tym terenów utwardzonych (chodniki, parkingi, drogi dojazdowe) wynosi 3 306,03 m² i terenów zielonych (trawniki, klomby) wynosi 3 165,55 m². 1) Szczegółowy zakres czynności i obowiązków oraz częstotliwość ich wykonywania przez Wykonawcę w ramach świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z wykazem środków czystości i artykułów higienicznych określono w załączniku nr 2 do umowy i obejmuje: a) utrzymanie porządku i czystości wewnątrz lokali/obiektów biur powiatowych w tym sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, pomieszczeń technicznych, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń sanitarnych i socjalnych, b) utrzymanie porządku i czystości na terenach utwardzonych (chodnikach, parkingach, drogach dojazdowych) przyległych do lokali/obiektów Zamawiającego (nie dotyczy lokalizacji: Biura Powiatu Kołobrzeskiego, Koszalińskiego) c) utrzymanie terenów zielonych przyległych do obiektów Zamawiającego (nie dotyczy lokalizacji Biura Powiatu: Białogardzkiego, Gryfickiego, Gryfińskiego, Kamieńskiego, Kołobrzeskiego, Koszalińskiego, Pyrzyckiego, Sławieńskiego, Świdwińskiego). 2) Zamawiający wymaga skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedniej liczby osób sprzątających i nadzorujących w tym: a) sprzątanie wewnątrz obiektu i terenów zewnętrznych, przez minimum 18 osób sprzątających zatrudnionych przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U.2018 poz. 108). Zatrudnienie powinno trwać przez cały realizacji zamówienia, (zakres czynności zgodnie z załącznikiem nr 2 do projektu umowy), b) minimum 3 osoby nadzorujące, koordynujące i wykonujące bieżącą kontrolę właściwego wykonywania usług, posiadające, co najmniej 6 miesięczne doświadczenia w zakresie koordynacji prac osób sprzątających (nadzór realizacji usług sprzątania). Pod pojęciem osoby nadzorującej należy rozumieć osobę, która jest odpowiedzialna za koordynowanie prac i bieżącą kontrolę właściwego wykonywania usług w danej lokalizacji będącej jednocześnie w stałym kontakcie z Zamawiającym. Zamawiający wymaga, aby do osób nadzorujących należało wyłącznie koordynowanie i kontrola właściwego wykonywania usług, osoby te nie mogą jednocześnie wykonywać stałej usługi sprzątania w obiektach. 3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w Biurach Powiatowych w dni robocze dla Zamawiającego od godz. 7:00 do godz. 15:30 z uwzględnieniem ustaleń z Kierownikiem danego Biura Powiatowego. Za wyjątkiem pomieszczeń technicznych (w tym serwerownie, magazynki, składnice akt, podręczne magazyny akt, kotłownie) które sprzątane będą w dni robocze, w obecności uprawnionych pracowników Zamawiającego, z częstotliwością co najmniej raz na dwa miesiące. Wykonywanie czynności dotyczących utrzymania porządku i czystości na zewnątrz obiektów odbywać się będzie w każdym czasie, za wiedzą Zamawiającego z zastrzeżeniem, że usuwanie śniegu, lodu, śliskości następować będzie bez konieczności zgłoszenia, niezwłocznie po wystąpieniu tych zdarzeń i trwać będzie do usunięcia śniegu, lodu lub śliskości. 4) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1, zobowiązany będzie do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz posiadania ubezpieczenia ww. zakresie przez cały okres obowiązywania umowy, na sumę ubezpieczenie nie mniejszą niż 300 000,00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy 00/100) dla jednej i wszystkich szkód. 5) Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w umowie sporządzonej wg załącznika nr 8.2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4


Dodatkowe kody CPV: 90600000-3, 77310000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz obiektu Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego oraz na terenach zewnętrznych przyległych do obiektu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121164.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CLAR SYSTEM S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Janickiego 20B
Kod pocztowy: 60-542
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 121482.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 121482.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 309470.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz obiektów/lokali 18 Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego oraz na terenach zewnętrznych przyległych do obiektów na terenie województwa zachodniopomorskiego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 329866.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakłady Usługowo-Produkcyjno-Handlowe POMORZE Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Narutowicza 22
Kod pocztowy: 70-231
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 411264.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 411264.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 411264.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.