eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Zagospodarowanie wnętrz piwnic zamkowych wraz z dojściem do reliktu wieży w ramach zadania pn."Rewitalizacja zabytkowego kompleksu zamkowego w Koźlu"



Ogłoszenie z dnia 2017-11-29

Ogłoszenie nr 500066453-N-2017 z dnia 29-11-2017 r.

Kędzierzyn-Koźle: Zagospodarowanie wnętrz piwnic zamkowych wraz z dojściem do reliktu wieży w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja zabytkowego kompleksu zamkowego w Koźlu"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa V. Ochrona środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działanie 5.3 Ochrona dziedzictwa kulturowego i kultury, Poddziałanie 5.3.1. Dziedzictwo kulturowe i kultura Zachowanie dziedzictwa kulturowego Kędzierzyna-Koźla poprzez renowację, rewaloryzację i przebudowę zabytkowego kompleksu zamkowego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521064-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 91810-2017 i 96172-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 106485-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000, ul. ul. Piramowicza 32, 47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl, faks 77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie wnętrz piwnic zamkowych wraz z dojściem do reliktu wieży w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja zabytkowego kompleksu zamkowego w Koźlu"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.46.2017.DB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot i zakres robót: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn.: Zagospodarowanie wnętrz piwnic zamkowych wraz z dojściem do reliktu wieży w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja zabytkowego kompleksu zamkowego w Koźlu" 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem: 1) Branża budowlana: - rozbiórka zadaszenia, balustrady, ścianek - rekonstrukcja i renowacja wnętrz - kładzenie i wykładanie podłóg -stolarka i ślusarka drzwiowa - pokrycie dachów - murowanie, malowanie , tynkowanie - budowa fundamentów - wznoszenie konstrukcji stalowych - wykonanie trawników 2) Branża sanitarna: a) Instalacja ogrzewania - dostawa i montaż grzejników konwektorowych b) Instalacja wentylacyjna - wykonanie układów wentylacyjnych - montaż przewodów - izolacja termiczna i akustyczna przewodów c) Instalacja wodociągowa - wykonanie instalacji wody zimnej i cieplej - montaż węzła wodomierzowego - montaż urządzeń i armatury d) Instalacja kanalizacyjni sanitarnej - wymiana rurociągu kanalizacyjnego - wykonanie pionu, podejść oraz przewodów kanalizacji sanitarnej - zabudowa przyborów sanitarnych e) Instalacja kanalizacji deszczowej - wykonanie wpustów deszczowych oraz montaż studzienki rewizyjnej - wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej 3) Branża elektryczna: Instalacja elektryczna - Demontaż istniejącego oświetlenia - Instalacje oświetlenia zewnętrznego - Instalowanie infrastruktury okablowania - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej - wykonanie instalacji elektrycznej - montaż elektrycznych urządzeń rozdzielczych i osprzętu 3. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29.ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - roboty ogólnobudowlane, - instalacje elektryczne i teletechniczne, - instalacje wentylacji mechanicznej, ogrzewania, - instalacje wodociągową, kanalizacyjną Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączonej dokumentacji projektowej sporządzonej przez: Projekt 3 S.C. ul. Św. Antoniego1, 44-200 Rybnik


II.4) Główny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 360 dni kalendarzowych liczonych od daty przekazania placu budowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/11/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
w § 6 ust. 1 umowy w miejsce zwrotu "kwotę: 4 750 000,00 zł." zastępuje się zwrotem: "kwotę: 5 048 002,28 zł."

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Gmina Kędzierzyn-Koźle realizuje w/w zadanie związane z adaptacją piwnic zamkowych oraz z budową nowego pawilonu wejściowego połączonego z nową salą podziemną dla ekspozycji odkrytego reliktu w zamku Kozielskim. Podczas prac budowlanych realizowanych w ramach w/w zadania, odsłonięto południową ścianę fundamentową wraz z częścią fundamentu budynku lamusa i stwierdzono liczne spękania, ubytki i uszkodzenia ściany oraz głębokie poziome rozwarstwienia muru tuż nad kamienną ławą fundamentową. Ponadto, stwierdzono, że ściana lamusa posadowiona jest na słabej, nienośnej warstwie gruntu. W obecnym stanie technicznym ściana grozi zawaleniem. W związku z powyższym ścianę należy naprawić poprzez przemurowanie całych fragmentów muru oraz wykonać podbudowę pod fundamentami.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Powyższych robót nie dało się przewidzieć przed zawarciem umowy, a są ściśle związane z wykonaniem zamówienia podstawowego oraz ich realizacja i zakończenie wiąże się z oddaniem całości robót związanych z budową nowego pawilonu wejściowego. Zamawiający uznaje, że wykonanie robót związanych z przemurowaniem całych fragmentów muru oraz z wykonaniem podbudowy pod fundamentami jest niezbędne dla prawidłowej realizacji dalszej części zadania. Zaistniała sytuacja znajduje odzwierciedlenie w protokole konieczności nr 1/2017 z dnia 24.10.2017r. Zakres rzeczowy robót dodatkowych oraz ich wartość określa kosztorys będący załącznikiem do w/w protokołu konieczności (wartość zamówienia dodatkowego wynosi 298 002,28 zł brutto, co stanowi 6,27% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie). W zaistniałym stanie faktycznym spełnione zostają przesłanki ustawowe dla wykonania zamówienia dodatkowego, bowiem niemożliwa była do przewidzenia konieczność wykonania tychże robót, a także: - zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, - wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; Zamawiający postanawia o zleceniu zamówienia dodatkowego dotychczasowemu Wykonawcy na wartość ostateczną: 298 002,28 zł brutto. W związku z powyższym Zamawiający postanowił, że zamówienie dodatkowe zostanie udzielone Wykonawcy i będzie wykonywane w ramach obecnie obowiązującej umowy, po zmianie obejmującej przedmiot zamówienia. Działając na podstawie §15 ust. 1,2 i 6 umowy, a także na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych Strony dokonały zmian w treści umowy j.w.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.