To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-27
Ogłoszenie nr 500066079-N-2018 z dnia 27-03-2018 r.
Gmina Ropczyce: "Przebudowa drogi gminnej Nr 107558R ul. Przemysłowej na odcinku o długości 716 m w miejscowości Ropczyce"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507707-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ropczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 52472000000,
ul. ul. Krisego
1,
39100
Ropczyce, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
(017) 2210550, e-mail
ropczyce@intertele.pl, faks
(017) 2210555.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ropczyce.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa drogi gminnej Nr 107558R ul. Przemysłowej na odcinku o długości 716 m w miejscowości Ropczyce"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa drogi gminnej Nr 107558R ul. Przemysłowej na odcinku o długości 716 m w miejscowości Ropczyce" w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje do wykonania następujący zakres robót: wykonanie nowej konstrukcji jezdni w miejscach poszerzenia jezdni, wykonanie odcinków pasa postojowego dla samochodów ciężarowych i osobowych o długościach 75,0m, 82,0m, 18,5m, 90,0m, wykonanie miejsc postojowych dla samochodów osobowych w ilości 12 szt., przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych w ilości 5 szt., przebudowę zjazdów publicznych w ilości 5 szt., adaptację zjazdu publicznego, przebudowę skrzyżowania z drogą gminną Nr 107549R ul. Ks. Skorodeckiego, przebudowę skrzyżowania z innymi drogami dojazdowymi, budowę pełnowymiarowej zatoki autobusowej wraz z peronem, wyznaczenie w ramach konstrukcji jezdni miejsca na bezkolizyjny przystanek autobusowy w km 0+575,0, wykonanie przy prawej krawędzi jezdni konstrukcji jednokierunkowej ścieżki rowerowej o szer. 1,5 m na odcinku o dłg. 536m,0m oraz po stronie lewej osuniętej od nawierzchni, wykonanie konstrukcji chodnika dla pieszych o szer. 1,66m na odcinku ok. 539 m odsuniętego od krawędzi jezdni, wykonanie elementów kanalizacji deszczowej tj. studnie kanalizacyjne, wpusty krawężnikowo - jezdne wraz z przykanalikami, przebudowę istniejących przepustów drogowych pod zjazdami i skrzyżowaniami z drogami, przebudowę istniejących rowów drogowych poprzez przesunięcie oraz miejscowe zakrycia i umocnienia, zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu, wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu tj. oznakowanie poziome i pionowe oraz bariery ochronne, wykonanie robót ziemnych, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych 0/63mm grub. w-wy 15, 20 i 22cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm grub. w-wy 10 i 15 cm, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W grub. w-wy 5 cm oraz 5-8cm, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S w-wa ścieralna gr. w-wy 4cm. 3. Ponadto w kosztach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić: wykonanie i zatwierdzenie projektu oznakowania robót i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (4 egz.) wraz z zakupem znaków, ustawieniem i utrzymaniem w trakcie realizacji robót, utrzymanie w należytym stanie objazdów, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie powykonawczej dokumentacji odbiorowej (operat kolaudacyjny). Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do przygotowania kompletu niezbędnych dokumentów do oddania obiektu do użytkowania. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy i opis robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym załączniki Nr 4 do SIWZ. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym a ilości w nim zawarte mają charakter orientacyjny. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia, w tym oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, itp. a także do wykonania niezbędnych prób, odbiorów, badań i sprawdzeń. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 7. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 8. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 9. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi 3 lata. 10. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności - szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45112000-5, 45231000-5, 45231400-9, 45111000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1801681.55
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowo- Mostowe Spółka Akcyjna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1855621.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 117520.10 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Budowa oświetlenia ulicznego w/m Ropczyce ul. Rolnicza w ramach zadania budżetowego Budowa nowych punktów oświetleniowych na terenie Gminy Ropczyce
- Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej na Ogródku Jordanowskim w Ropczycach
- "Remont zabytkowego budynku ,,A'' Zespołu Szkól nr 5 w Ropczycach"
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
- Remont dachu oraz renowacja okien drewnianych, stropu kasetonowego, kolumn portyku wejściowego oraz elewacji dawnego Pałacu Wężyków w Mroczeniu
- Budowa nawierzchni z asfaltu oraz nawierzchni z kostki brukowej na terenie miasta i gminy Wronki
- Modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1578Z wraz z mostem na rzece Płonia oraz mostem na kanale Przywodzie - etap III
- Budowa ogólnodostępnego, integracyjnego placu zabaw przy ul. Trzcinowej w Redzie.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 5490P Pakosław - Białykał, odcinek Sowy - Białykał.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.