eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie robót budowlanych na Stadionie Miejskim przy Al. Zygmuntowskich 5 w Lublinie, wg. zadań 1-2Zadanie nr 1 - Dostawa wraz z montażem maszyny startowej, pulpitu sędziowskiego oraz urządzeń sygnalizacji i alarmu dla celów zawodów żużlowych. Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż krzesełek stadionowych na istniejące trybuny betonowe.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-27

Ogłoszenie nr 500065863-N-2018 z dnia 27-03-2018 r.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Wykonanie robót budowlanych na Stadionie Miejskim przy Al. Zygmuntowskich 5 w Lublinie, wg. zadań 1-2: Zadanie nr 1 - Dostawa wraz z montażem maszyny startowej, pulpitu sędziowskiego oraz urządzeń sygnalizacji i alarmu dla celów zawodów żużlowych. Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż krzesełek stadionowych na istniejące trybuny betonowe.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517677-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 6097276500000, ul. ul. Filaretów 44, 20609 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 466 51 00, e-mail a.moscicka@mosir.lublin.pl, faks 81 466 51 01.
Adres strony internetowej (url): www.mosir.lublin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Lublin

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych na Stadionie Miejskim przy Al. Zygmuntowskich 5 w Lublinie, wg. zadań 1-2: Zadanie nr 1 - Dostawa wraz z montażem maszyny startowej, pulpitu sędziowskiego oraz urządzeń sygnalizacji i alarmu dla celów zawodów żużlowych. Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż krzesełek stadionowych na istniejące trybuny betonowe.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPD.261.02.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem postępowania jest wykonanie robót budowlanych na Stadionie Miejskim przy Al. Zygmuntowskich 5 w Lublinie, wg. zadań 1-2: Zadanie nr 1 - Dostawa wraz z montażem maszyny startowej, pulpitu sędziowskiego oraz urządzeń sygnalizacji i alarmu dla celów zawodów żużlowych. Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż krzesełek stadionowych na istniejące trybuny betonowe. Zakres robót określony został w dokumentacji technicznej, przy czym w zakres prac wchodzi: a) w zakresie zad. nr 1: - budowa i montaż maszyny startowej wraz z nowymi fundamentami ustojowymi - budowa i montaż pulpitu sędziowskiego wraz z szafą sterowniczą - budowa i montaż lamp sygnalizacji ALARM wokół toru (przerwanie biegu), - budowa i montaż lamp światła ZIELONE; - budowa i montaż lamp sygnalizacji TOR WOLNY/ZAMKNIĘTY w parku maszyn: - budowa i montaż lamp światła BURSZTYN (2 minuty) zintegrowanych z sygnalizatorami akustycznymi: - instalacja oprzewodowania, w rurach osłonowych - przepust kablowy ze studzienkami kablowymi: b) w zakresie zad. nr 2: - dostawa 3 000 krzesełek stadionowych - montaż 3 000 krzesełek stadionowych Zakres robót oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca odpowiednio załącznik Nr 2.1 do SIWZ - dot. zadania nr 1 oraz załącznik Nr 2.2 do SIWZ - dot. zadania nr 2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45212224-2


Dodatkowe kody CPV: 37720000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa wraz z montażem maszyny startowej, pulpitu sędziowskiego oraz urządzeń sygnalizacji i alarmu dla celów zawodów żużlowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 141300.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Elektroenergetycznych "ELKOR" Zbigniew Kora
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Stary Kisielin-Szkolna 26/2
Kod pocztowy: 66-002
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 121401.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 121401.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 121401.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż krzesełek stadionowych na istniejące trybuny betonowe.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i montaż krzesełek stadionowych na istniejące trybuny betonowe zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu cena oferty najkorzystniejszej przekracza wartość, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia o kwotę 33 185,40 zł.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.