eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koźminek › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn."Przebudowa drogi gminnej nr 675341P od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 471 do granicy Gminy."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-27

Ogłoszenie nr 500065707-N-2018 z dnia 27-03-2018 r.

Gmina Koźminek: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Przebudowa drogi gminnej nr 675341P od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 471 do granicy Gminy."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521282-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Koźminek, Krajowy numer identyfikacyjny 25085541700000, ul. ul. Kościuszki 7, 62840 Koźminek, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 637 085, e-mail gmina@kozminek.pl, faks 627 637 207.
Adres strony internetowej (url): www.kozminek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Przebudowa drogi gminnej nr 675341P od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 471 do granicy Gminy."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RRPSiK ZPiK.271.2.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Przebudowa drogi gminnej nr 675341P od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 471 do granicy Gminy. ". Zamówienie będzie realizowane w ramach programu wieloletniego pn. "Program rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019". 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1) współpracę z Zespołem powołanym przez Wójta Gminy Koźminek do nadzoru nad realizacją zamówienia w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, 2) uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych. Narady odbywać się będą co najmniej raz w tygodniu w godzinach pracy Urzędu, tj. od 7:00 do 15:00. W zależności od potrzeby narady odbywać się mogą częściej. 3) Osoba pełniąca funkcję nadzoru inwestorskiego zobowiązana jest do stawienia się na placu budowy/w siedzibie Zamawiającego w czasie 12 godzin od wezwania telefonicznego, faksem bądź e-mailem. 4) sprawdzenie w terenie zgodności dokumentacji projektowej ze stanem faktycznym, 5) współudział w przekazaniu dokumentacji projektowej wykonawcy robót, 6) współudział w przekazaniu wykonawcy robót placu budowy, 7) zapewnienie realizacji zadania zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przepisami Prawa budowalnego oraz obowiązującymi normami, 8) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub wykonywanych niezgodnie z projektem i specyfikacją techniczną, 9) zapewnienie realizacji zadania zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie realizacji projektu oraz obowiązującymi przepisami i wytycznymi dotyczącymi projektów współfinansowanych ze środków w ramach "Program rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019", 10) nadzór i kontrolę nad zgodnością realizacji robót budowlanych z opracowanym przez Kierownika budowy planem BIOZ, wymaganiami dotyczącymi bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz przepisów związanych z ochroną środowiska 11) kontrolę zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, 12) współpracę z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, 13) zatwierdzenie i dokonanie odbioru wykonanych robót w tym odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w ramach prowadzonego nadzoru inwestorskiego. Dokumentowanie procedury odbiorowej poprzez sporządzenie protokołu i dostarczenie ich uczestnikom. 14) kwalifikowanie materiałów z rozbiórki pod kątem przydatności do ponownego wbudowania, 15) kontrolę sposobu składowania i przechowywania materiałów, 16) stałe nadzorowanie badań materiałów i robót wykonywanych przez wykonawcę robót, 17) zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez wykonawcę robót, 18) dopuszczenie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót, 19) rozwiązywanie w porozumieniu z Zamawiającym bieżących problemów formalnych lub technicznych powstałych w trakcie realizacji zdania, 20) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzania jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską, 21) monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, 22) udzielanie wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji zadania, 23) wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, 24) zalecanie wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości, 25) zalecanie wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów, 26) sprawdzanie i formułowanie zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, tytułu własności sprzętu itp., 27) zalecanie Zamawiającemu wszelkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się konieczne lub zalecane w trakcie budowy lub po robotach budowlanych wraz z opracowywaniem odpowiednich skorygowanych rysunków, specyfikacji itp., przed wprowadzeniem tych zmian inspektor uzyska zatwierdzenie Zamawiającego, 28) weryfikowanie dokumentacji powykonawczej, 29) dokonywanie obmiaru wykonanych robót, 30) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, 31) sprawdzanie i zatwierdzanie faktur Wykonawców pod względem wykonania robót, 32) doradzanie Zamawiającemu na temat możliwych sposobów obniżenia kosztów wykonania robót, 33) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określanie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 34) poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę robót, 35) sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonanych robót oraz kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru końcowego oraz uczestnictwo w odbiorze robót, 36) poświadczanie terminu zakończenia robót, 37) dostarczanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót, 38) zapobieganie roszczeniom wykonawcy robót, 39) identyfikowanie wszędzie tam gdzie jest to możliwe ryzyko powstania potencjalnych roszczeń ze strony wykonawcy robót i stron trzecich i informowanie o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom, 40) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy, 41) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 42) udział w sporządzaniu protokołów konieczności wraz z uzasadnieniem w przypadku stwierdzenia konieczności zwiększenia lub zmniejszenia ilości robót, wykonania robót nieprzewidzianych oraz robót dodatkowych o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 i 6 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wraz z uzasadnieniem konieczności wykonania tych prac i nadzorowaniem wykonania tych robót, w ramach niniejszej umowy bez dodatkowego wynagrodzenia, 43) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących zakresu i wartości robót, 44) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, 45) określenie sposobu zabezpieczenia wykopalisk odkrytych na terenie budowy. 46) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Instytucje dotującą zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie realizacji projektu oraz obowiązującymi przepisami i wytycznymi dotyczącymi projektów współfinansowanych w ramach Programu rozwoju Gminnej i Powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019". Przygotowanie pisemnych wyjaśnień (jeśli taka konieczność zaistnieje) 3. Pełen zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim zawiera dokumentacja postępowania na realizację zadania pn. "Przebudowa drogi gminnej nr 675341P od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 471 do granicy Gminy. ", nr postępowania RRPSiK ZPiK.271.2.1.2018. Z powyższą dokumentacją można zapoznać się w Urząd Gminy Koźminek, ul. Kościuszki 7, 62-840 Koźminek oraz na stronie internetowej pod linkiem:http://www.kozminek.pl/bip2/przetargi/ogloszenia.html?pid=4836. 4. Osoba pełniąca funkcję inspektora nadzoru musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie branży drogowej i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający określając wymogi w zakresie uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r. poz. 290). 5. Osoba pełniąca funkcję nadzoru inwestorskiego zobowiązana jest do stawienia się na palcu budowy/w siedzibie Zamawiającego w czasie 12 godzin od wezwania telefonicznego, faksem bądź e-mailem. 6. Do obowiązków osoby pełniącej funkcje inspektora nadzoru należy pełnienie swej funkcji zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290), w tym zgodnie z art. 25 oraz 26 ww. ustawy. 7. Osoba pełniąca funkcję inspektora nadzoru zobowiązuje się pełnić swoją funkcję z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38601.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Projektowo - Budowlanych "R-Projekt"
Email wykonawcy: rygas.projekt@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Ks. Wacława Blizińskiego 1, 62-850 Lisków
Kod pocztowy: 62-850
Miejscowość: Lisków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47480
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47480
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54735
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.