eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa polegająca na dostarczeniu i obsłudze kontenerów oraz kabin sanitarnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-03-27

Ogłoszenie nr 500065668-N-2018 z dnia 27-03-2018 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej: Usługa polegająca na dostarczeniu i obsłudze kontenerów oraz kabin sanitarnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Trzebnicka 33, 50231 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3286611/12, e-mail sekretariat@zzm.wroc.pl, faks 071 3286611/12.
Adres strony internetowej (url): www.zzm.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa polegająca na dostarczeniu i obsłudze kontenerów oraz kabin sanitarnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/13/2018/DZZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Opis przedmiotu zamówienia Zadanie I Usługa polegająca na dostarczeniu i obsłudze kontenerów sanitarnych damsko-męskich, kontenera dla matki z dzieckiem oraz kontenera portiernia na terenie Wyspy Słodowej we Wrocławiu 1)Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie: a)2 kontenerów sanitarnych damsko-męskich z wyposażeniem : Część damska: min. 3 toalety, 2 umywalki, 1 suszarka do rąk, 1 grzejnik elektryczny, 1 podgrzewacz elektryczny wody, dozownik na mydło. Część męska: min. 3 pisuary, 2 toalety, 2 umywalki, 1 suszarka do rąk,1 grzejnik elektryczny, 1 podgrzewacz elektryczny wody, dozownik na mydło. b)1 kontenera dla matki z dzieckiem wyposażonego w przewijak dla niemowląt, 1 toaletę, 1 umywalkę, 1 suszarkę do rąk, 1 grzejnik elektryczny, 1 podgrzewacz elektryczny wody, dozownik na mydło, podajnik ręczników papierowych, drzwi o szerokości umożliwiającej wjazd wózków, podjazd dla wózków. c)1 kontenera portiernia wyposażonego w okno z roletą zewnętrzną,1 grzejnik elektryczny, wentylację oraz niezbędne meble. 2)Kontenery muszą być: pomalowane jednolicie na kolor jasnoszary lub biały, bez wgnieceń, zadrapań, uszkodzeń mechanicznych i zanieczyszczeń, utrzymywane w czystości również od zewnątrz, w tym malowane w miarę potrzeb. 3)Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania obudowy drewnianej wokół kontenerów lub założenia plandek z wydrukami na powierzchnię ścian kontenerów w ramach wynagrodzenia umownego. Powyższe prace zostaną zaplanowane w taki sposób, aby nie ingerować w konstrukcję kontenerów i nie pozostawiać stałych śladów na kontenerach. 4)Kontenery do czasu dostarczenia Zamawiającemu powinny być użytkowane maksymalnie przez 3 sezony. 5)Wykonawca zobowiązany jest do: a)dostarczenia kontenerów na teren Wyspy Słodowej we Wrocławiu i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, b)przekazania Zamawiającemu kontenerów na podstawie protokołu przekazania, c)zabrania kontenerów po zakończeniu świadczenia usługi, d)codziennego otwierania kontenerów o godz. 9.00 i zamykania o godz. 24.00 od niedzieli do czwartku oraz otwierania kontenerów o godz. 9.00 i zamykania następnego dnia o godz. 3.00 w piątki, soboty i święta, e)stałego utrzymywania kontenerów w czystości (wewnątrz i na zewnątrz), f)utrzymania w czystości terenu przyległego do kontenerów w promieniu 5m, g)utrzymania kontenerów w należytym stanie technicznym, h)zgłaszanie na bieżąco Zamawiającemu awarii kontenerów faksem lub e-mailem, i)przystąpienia do usuwania awarii kontenerów w zależności od czasu reakcji serwisu podanego w ofercie od chwili zgłoszenia awarii Zamawiającemu lub stwierdzenia awarii na miejscu przez Zamawiającego, j)usunięcia awarii w uzgodnionym z Zamawiającym terminie, k)zawiadamiania policji w przypadku zniszczenia lub kradzieży kontenerów, l)zatrudnienia portierów prowadzących kontrolę nad prawidłowym korzystaniem z kontenerów - 1 osoba na zmianie, m)wykonania we własnym zakresie przyłącza energetycznego od kontenerów do rozdzielnicy elektrycznej zlokalizowanej na zieleńcu przy kontenerach, n)przedstawienia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia o wykonaniu linii zasilania czasowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz dołączonym protokołem z pomiarów rezystancji izolacji i pomiarów ochrony przeciwporażeniowej przed włączeniem linii do rozdzielnicy, o)wykonania we własnym zakresie zasilania w wodę kontenerów ze skrzynki hydrantowej DN 25 zlokalizowanej na zieleńcu przy kontenerach, p)wykonania we własnym zakresie przyłączy do odprowadzenia ścieków do istniejących studni kanalizacyjnych Ø 400 - 2 szt. połączonych z siecią sanitarną kanalizacji miejskiej, q)otwierania i zamykania słupków ograniczających wjazd na teren Wyspy Słodowej zgodnie z poleceniami Zamawiającego, r)niedopuszczenia do zalewania wodą alejki przed kontenerami, s)ubezpieczenia kontenerów od wandalizmu i dewastacji na okres wykonywania zamówienia na kwotę co najmniej 80 000 zł, t)stosowania ekologicznych środków czystości do czyszczenia i dezynfekcji kabin sanitarnych (w zależności od deklaracji w ofercie). 6)Koszty zużycia energii, wody i odprowadzenia ścieków pokrywa Zamawiający. 7)Zamawiający nie zapewnia ochrony kontenerów przez firmę ochroniarską. Zadanie II Usługa polegająca na dostarczeniu i serwisie zestawów przenośnych kabin sanitarnych na terenach parkowych i zieleńcu we Wrocławiu 1)Przedmiot zamówienia polega na dostarczeniu, serwisie pośrednim i zabraniu 12 zestawów przenośnych kabin sanitarnych składających się z jednej, bądź dwóch szt. kabin sanitarnych oraz 1 szt. umywalki wolnostojącej. 2)Minimalne wyposażenie: Kabina sanitarna powinna być wyposażona w pisuar, podajnik na papier toaletowy, antypoślizgową podłogę, przepuszczający światło dach, zamek wolne/ zajęte. Umywalka wolnostojąca powinna być wyposażona w dwie pompki nożne do podawania wody, pojemnik na wodę czystą i brudną, dwa dozowniki mydła w płynie, podajnik na ręczniki papierowe. 3)Kabiny mają być w kolorze grafitowym lub ciemnozielonym. 4) Zestawy przenośnych kabin sanitarnych należy dostarczać na teren: a) Parku Południowego - 2 kabiny + umywalka, b) Parku Grabiszyńskiego - 1 kabina + umywalka, c) Parku Strachocińskiego - 2 kabiny + umywalka, d) Parku Słoneczny Gaj - 2 kabiny + umywalka, e) Parku Tołpy - 1 kabina + umywalka, f) Parku Staszica - 1 kabina + umywalka, g) Parku Leśnickiego - 1 kabina + umywalka, h) Parku Zachodniego - 2 kabiny + umywalka, i) Parku Jedności na Zakrzowie - 1 kabina + umywalka, j) Polany Karłowickiej - 2 kabiny + umywalka, k) Park Wschodni - 1 kabina + umywalka w terminach: 28-29.04.2018r., 5-6.05.2018r., 12-13.05.2018r., 19-20.05.2018r., 26-27.05.2018r., 2-3.06.2018r., 9-10.06.2018r., 16-17.06.2018r., 23-24.06.2018r., 30.06-1.07.2018r., 7-8.07.2018r., 14-15.07.2018r., 21-22.07.2018r., 28-29.07.2018r., 4-5.08.2018r., 11-12.08.2018., 18-19.08.2018r., 25-26.08.2018r., 1-2.09.2018r., 8-9.09.2018r., 15-16.09.2018r., 22-23.09.2018r., 29-30.09.2018r. l) Wyspa Słodowa przy kładce słodowej - 2 kabiny w terminie od 15.03.2018r. do 31.10.2018r. 5)Wykonawca zobowiązany jest do: a)dostarczenia czystych i zdezynfekowanych kabin i umywalek w każdą sobotę na godz. 8.00 i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, b)wykonania serwisów pośrednich kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących w każdą niedzielę do godziny 8.00, polegających na opróżnianiu, czyszczeniu i dezynfekcji oraz uzupełnieniu wody, mydła i papieru toaletowego, c)zabrania kabin i umywalek w każdą niedzielę po godzinie 22.00, d)prowadzenie codziennego serwisu kabin na terenie Wyspy Słodowej w godz. 6.00-9.00 przez cały okres obowiązywania umowy oraz minimum raz w miesiącu wymiana kabin na czyste i zdezynfekowane, e)usuwania wszelkich zbędnych materiałów oraz odpadów powstałych w czasie realizacji usługi, f)przyjmowania zgłoszeń od Zamawiającego dotyczących awarii kabin, g)przystąpienia do usuwania awarii kabin w zależności od czasu reakcji serwisu podanego w ofercie od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego, h)usunięcia zgłoszonej awarii w uzgodnionym z Zamawiającym terminie, i)wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, j)wykonania przedmiotu umowy przez osoby posiadające odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież, k)stosowania ekologicznych środków czystości do czyszczenia i dezynfekcji kabin sanitarnych (w zależności od deklaracji w ofercie).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie I Usługa polegająca na dostarczeniu i obsłudze kontenerów sanitarnych damsko-męskich, kontenera dla matki z dzieckiem oraz kontenera portiernia na terenie Wyspy Słodowej we Wrocławiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 169162.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOI TOI POLSKA Sp. zo. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Płochocińska 29
Kod pocztowy: 03-044
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 172599.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 172599.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 188005.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 23%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie II Usługa polegająca na dostarczeniu i serwisie zestawów przenośnych kabin sanitarnych na terenach parkowych i zieleńcu we Wrocławiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 66441.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WC SERWIS Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szybowa 2
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57160.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57160.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84977.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.