To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-27
Ogłoszenie nr 500065314-N-2017 z dnia 27-11-2017 r.
Urząd Morski w Słupsku: Świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603942-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Morski w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 14502300000,
ul. Al. Sienkiewicza
18,
76200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 428 406, e-mail
zp@umsl.gov.pl, faks
059 8428406, 8412443.
Adres strony internetowej (url): www.umsl.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 3510/I/40/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku w latach 2018-2021. 2.W ramach realizacji każdego z zadań Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 2.1. wypożyczenia Zamawiającemu pojemników na odpady komunalne; 2.2. sprzątania miejsca posadowienia kontenerów i pojemników na odpady (zamiatanie pozostałości komunalnych jakie wysypały się z kontenerów lub z pojemników na odpady) - kryterium oceny ofert; 2.3. utylizacji odpadów na składowiskach miejskich lub gminnych, koszty utylizacji Wykonawca zawrze w cenie wywozu odpadów; 2.4. w przypadku wysypania się odpadów w trakcie załadunku lub transportu Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia; 2.5. usługa wywozu odpadów komunalnych będzie świadczona przy wykorzystaniu narzędzi, urządzeń, pojazdów specjalistycznych i pracowników Wykonawcy; 2.6. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty grafik wywozu nieczystości; w grafiku należy wskazać, z jaką częstotliwością będą wywożone nieczystości oraz w które dni tygodnia, jednak wywóz nieczystości nie może odbywać się rzadziej niż raz w tygodniu; 2.7. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów komunalnych według grafiku Wykonawcy oraz na żądanie Zamawiającego; 2.8. wywóz na żądanie oznacza, że Wykonawca zobowiązany jest do wywozu wskazanych odpadów w terminie nie dłuższym niż 10 godzin od momentu zgłoszenia konieczności tego wywozu; 2.9. Wykonawca zapewnia transport kontenerów i pojemników na odpady do Zamawiającego, a po zakończeniu umowy transport od Zamawiającego; 2.10. kontenery oraz pojemniki na odpady nie mogą być wypożyczone innym podmiotom przez Zamawiającego ani też nie mogą stanowić przedmiotu zbycia; 2.11. kontenery i pojemniki na odpady zostaną zwrócone Wykonawcy w stanie nie gorszym niż wynikający z prawidłowej eksploatacji po upływie okresu obowiązywania umowy, 2.12. Zamawiający zobowiązuje się do utrzymania drogi dojazdowej do miejsca składowania odpadów w stanie umożliwiającym dojazd pojazdów Wykonawcy, 2.13. Zamawiający odpowiada za prawidłowe zabezpieczenie kontenerów i pojemników przed kradzieżą i zniszczeniem; 2.14. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego wystawienia karty odpadu nieczystości i jej potwierdzania przez pracownika terenowego (podpis z pieczątką imienną lub urzędu) Zamawiającego tam gdzie to możliwe; Wykonawca zobowiązany jest przy sprzątaniu chodnika do jego odśnieżania i posypywania środkami uszorstniającymi oraz do usuwania lodu do 10 godzin od momentu zgłoszenia, nie rzadziej niż raz w tygodniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Jarosławiec |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19288.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19959.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Świadczenie usług czynnej ochrony w Pomorskim Zespole Parków Krajobrazowych
- Wykonanie grobów murowanych na cmentarzach komunalnych w Słupsku.
- Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do pobierania, preparatyki i przechowywania krwi i jej składników wraz z dzierżawą 5 pras do automatycznej preparatyki odwirowanej krwi z instalacją
- Renowacja Młyna Zamkowego - roboty remontowo-budowlane ścian zewnętrznych oraz renowacja cokołu i elementów drewnianych elewacji budynku
- Wykonanie robót polegających na montażu przewodów wentylacyjnych w lokalach komunalnych będących w mieszkaniowym zasobie Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku.
- 04/TP/2024 Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynków Domu Studenta
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Bogatynia
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Bogatynia
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wytworzonych na oczyszczalni ścieków w Mogielnicy
- Prowadzenie i organizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Wejherowo w Części 1 - PSZOK północny.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Ruja
- Opróżnianie lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi - piwnice
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.