eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › dostawa owoców i warzyw, mięsa, wędlin oraz nabiału dla SPZOZ Sanok.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-11-27

Ogłoszenie nr 500065104-N-2017 z dnia 27-11-2017 r.

Sanok: dostawa owoców i warzyw, mięsa, wędlin oraz nabiału dla SPZOZ Sanok.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538415-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500012406-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 37044434500000, ul. ul. 800-lecia 26, 38500 Sanok, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 656 290, e-mail zam.pub@zozsanok.pl, faks 134 656 290.
Adres strony internetowej (url): www.zozsanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostawa owoców i warzyw, mięsa, wędlin oraz nabiału dla SPZOZ Sanok.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SPZOZ/PN/25/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i nabiału, mięsa, wędlin, warzyw, owoców i jaj kurzych dla SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26, z podziałem zamawianego asortymentu na pakiety (części) z godnie z częścią IV SIWZ "Opis części Zamówienia" 2. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wspólny Słownik Zamówień CPV- 15.50.00.00- 3 - produkty mleczarskie CPV- 15.51.00.00- 6 - nabiał CPV- 15.30.00.00- 1 - owoce, warzywa i podobne produkty CPV- 01.24.20.00- 5 - jaja kurze CPV - 15.13.11.30- 5 - wyroby wędliniarskie CPV - 15.11.90.00- 5 - mięso CPV - 15.11.20.00- 6 - drób 3. Wykonawca zaoferuje 60 dniowy termin płatności od daty wystawienia prawidłowej faktury VAT oraz zaoferuje okres niezmienności cen - przez okres obowiązywania umowy tj. 12 miesięcy. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 15.51.00.00 - Mleko i śmietana
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
12 miesięcy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: jaja kurze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/07/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Jerzy Szkaradek, , ul. Krakowska 55, 33-300, Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 9996 Pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmienia się § 7 ust.1, który otrzymuje brzmienie: " § 7 1. Wartość umowy wynosi 12 096,00 zł. brutto (słownie: dwanaście tysięcy dziewięćdziesiąt sześć złotych 00/100).

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmieniono wartość umowy na 12 096,00 zł. brutto (słownie: dwanaście tysięcy dziewięćdziesiąt sześć złotych 00/100) ponieważ podniesiona została cena jednostkowa jaja na 0,48 zł i taka zmianą objęte zostały 10 000 sztuk jaj z umowy. Wzrost ceny spowodowany jest masową likwidacją stad kur produkujących jaja na których wykryto stosowanie środka zakazanego - fipronil oraz z powodu ognisk ptasiej grypy co powoduje brak na rynku europejskim jaj a czego nie można było przewidzieć działając z należytą starannością

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.