eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Usługa ochrony mienia należącego do ZUOS Sp. z o.o. w Tczewie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-03-26

Ogłoszenie nr 500064980-N-2018 z dnia 26-03-2018 r.

Tczew: Usługa ochrony mienia należącego do ZUOS Sp. z o.o. w Tczewie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 354681 - 2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 12315 - 2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 19247119900000, ul. ul. Rokicka , 83110 Tczew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 585 328 372, e-mail zuos.tczew@poczta.fm, faks 585 328 372.
Adres strony internetowej (url): www.zuostczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa ochrony mienia należącego do ZUOS Sp. z o.o. w Tczewie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN/7/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia, zwaną dalej "Usługą", a polegająca w szczególności na: 1) fizycznej i stałej ochronie mienia w tym w szczególności obiektów należących do Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o.o. w Tczewie przy ul. Rokickiej 5A oraz 2) stałej obsłudze systemu monitorującego obiekty należące do Zamawiającego. Przez stałą obsługę systemu monitorującego obiekty rozumie się monitorowanie sygnałów z lokalnego systemu sygnalizacji włamania, napadu i ppoż. do stacji/centrali monitorowania alarmów, którą dysponuje Wykonawca oraz monitorowanie sygnału telewizji przemysłowej z kamer CCTV w czasie rzeczywistym. 2. Usługi będą świadczone w - dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 18:00 przez 1 pracownika, a w godz. od 18:00 - 7:00 przez 2 pracowników; - soboty, niedziele i święta oraz inne dni wolne od pracy w formie całodobowej ochrony przez 2 pracowników; - dodatkowo obiekty Zamawiającego ochraniane będą całodobowo przez grupę interwencyjną Wykonawcy, gotową do podjęcia czynności na obiekcie.


II.4) Główny kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:

79711000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 01.02.2017 do dnia 31.01.2019

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/02/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
wzrost minimalnego wynagrodzenia za pracę co przekłada się na wzrost kosztów pracowniczych ponoszonych przez Wykonawcę

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Działając na podstawie § 14 ust. 1, 4 i ust. 5 umowy o świadczenie usługi ochrony Nr PN/7/2016 z dnia 20.01.2017, w związku z wnioskiem Wykonawcy z dnia 03 stycznia 2018 r., oraz wejściem w życie z dniem 1 stycznia 2018 r. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2017 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2018 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1747) Strony ustaliły, iż, zgodnie z wyliczeniem Wykonawcy, zweryfikowanym i przyjętym przez Zamawiającego, wzrost minimalnego wynagrodzenia za pracę przekłada się na wzrost kosztów pracowniczych ponoszonych przez Wykonawcę. Po dokonaniu przez Zamawiającego weryfikacji zarówno zasadności merytorycznej wniosku jak i poprawności wyliczenia wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy, Strony zawarły aneks do umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W § 11 Wynagrodzenie Wykonawcy ust. 1 pkt 1 otrzymuje brzmienie: "wynagrodzenie brutto za realizację całego przedmiotu Umowy w wysokości 639.638,32 zł (słownie: sześćset trzydzieści dziewięć tysięcy sześćset trzydzieści osiem złotych i 32/100), na które składa się kwota wynagrodzenia netto w wysokości 520.031,16 zł (słownie: pięćset dwadzieścia tysięcy trzydzieści jeden złotych i 16/100) oraz podatek VAT (stawka 23 %), tj. 119.607,16 zł (słownie: sto dziewiętnaście tysięcy sześćset siedem złotych i 16/100);" Pozostałe zapisy umowy pozostały bez zmian.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.