eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa tężni solankowej na Placu Hallera w Warszawie, dz. ew. 38, obręb 4-12-03, w ramach zadania pn.Realizacja projektuTężnia solankowa .

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-27

Ogłoszenie nr 500064891-N-2017 z dnia 27-11-2017 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ: Budowa tężni solankowej na Placu Hallera w Warszawie, dz. ew. 38, obręb 4-12-03, w ramach zadania pn.: Realizacja projektu: Tężnia solankowa .

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 600077-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ, Krajowy numer identyfikacyjny 01525966300082, ul. ul. ks. I. Kłopotowskiego 15, 03-708 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48224438048, e-mail ppn.zampubl@um.warszawa.pl, faks +484438186.
Adres strony internetowej (url): www.praga-pn.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa tężni solankowej na Placu Hallera w Warszawie, dz. ew. 38, obręb 4-12-03, w ramach zadania pn.: Realizacja projektu: Tężnia solankowa .

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UD-VII-WZP.271.33.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie tężni solankowej terenowej rekreacyjnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu na Placu Hallera, na terenie Dzielnicy Praga-Północ, w Warszawie, dz. ew. 38, obręb 4-12-03. Wymiary tężni solankowej terenowej rekreacyjnej: - długość: 11,90 m, - szerokość: 3,70 m, - pow. zabudowy: 15,10 m2, - wysokość: 3,90 m od poziomu przyległego terenu, - kategoria obiektu VIII. Zakres robót obejmuje w szczególności: w branży budowlanej: 1)roboty rozbiórkowe, roboty ziemne (wykopy), 2)wykonanie fundamentów żelbetowych, wykonanie koryta betonowego, 3)wykonanie konstrukcji drewnianej tężni wolnostojącej wraz z wypełnieniem tarniną,np. śliwy, 4)wykonanie więźby, pokrycia dachu i rynny drewnianej, 5)wyposażenie w małą architekturę (ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne), 6)wykonanie ciągów pieszych i utwardzenia wokół tężni, 7)wykonanie przesadzenia zieleni wraz z jej pielęgnacją w okresie gwarancji, w branży sanitarnej: 1)wykonanie instalacji zewnętrznej wodociągowej, zasilanej z istniejącego budynku stacji oligoceńskiej, instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, 2)wykonanie instalacji zewnętrznej odprowadzającej okresowo ścieki do istniejącej kanalizacji, 3)wykonanie instalacji zewnętrznej technologicznej obiegowej solanki wraz ze zbiornikami, 4)zakup i dostawa solanki o stężeniu 4,5% w ilości 3,5 m3 i uruchomienie instalacji technologicznej tężni solankowej, w branży elektrycznej 1)wykonanie instalacji elektrycznych zewnętrznych oświetleniowych, 2)wykonanie instalacji elektrycznych zewnętrznych ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym, 3)wykonanie instalacji elektrycznych zewnętrznych przeciwprzepięciowej, 4)wykonanie instalacji elektrycznych zewnętrznych zasilających urządzenia technologiczne i CCTV.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45212000-6, 45233200-1, 45231300-8, 45111200-0, 45311200-2, 45316100-6, 45314300-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 183671.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Innowacyjne ERGO Gardziej Ryszard
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Mickiewicza 63 lokal 208
Kod pocztowy: 01-625
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 249800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 249800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 249800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.