eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › Budowa remizy OSP w Drezdenku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-26

Ogłoszenie nr 500064564-N-2018 z dnia 26-03-2018 r.

Urząd Miejski: Budowa remizy OSP w Drezdenku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636498-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 00053000575110, ul. ul. Warszawska 1, 66530 Drezdenko, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7638027; 7620202, e-mail inwestycje@drezdenko.pl, faks 095 7620220.
Adres strony internetowej (url): www.bip.drezdenko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa remizy OSP w Drezdenku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.1.31.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Budowa remizy OSP w Drezdenku 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa remizy OSP w Drezdenku. 3. Zakres zamówienia obejmuje zakres prac objęty dokumentacją projektową, w tym: a. wykonanie tymczasowego odwodnienia terenu inwestycji poprzez wykonanie rowu odwadniającego w połączeniu z tymczasowym rowem odwadniającym przed przystąpieniem do robót budowlanych, b. wykonanie izolacji termicznej oraz izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych (pionowa i pozioma, c. wykonanie ścian konstrukcyjnych parteru i piętra, d. wykonanie konstrukcji stropów, e. wykonanie kominów, f. wykonanie dachu, g. wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, h. wykonanie ścian działowych parteru, i. roboty wykończeniowe parteru, j. wykonanie izolacji termicznej elewacji wraz z jej wykończeniem, k. utwardzenie terenu jako część dojazdową wraz z parkingami, budową zjazdu z drogi, (teren wokół budynku zgodnie z załącznikiem A do SIWZ), l. wygrodzenie pomieszczeń parteru od piętra (zabezpieczenie otworu klatki schodowej), m. wykonanie dodatkowej izolacji termicznej stropu nad parterem z wełny mineralnej o grubości 20 cm, n. wykonanie wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej, o. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, p. wykonanie wentylacji mechanicznej, q. montaż urządzeń do nabijania butli i odsysacza spalin, r. wykonanie kotłowni, s. wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, t. wykonanie zewnętrznych instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami, deszczowej wraz z urządzeniami, wodociągowej i gazowej, u. wykonanie instalacji zewnętrznej do przyłączy wodno - kanalizacyjnych, kanalizacji deszczowej, elektrycznego i gazowego, v. wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej oraz zewnętrznej do urządzeń, w. wykonanie oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego, x. wykonanie instalacji odgromowej. 4. Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku remizy - parter do stanu wykończeniowego, piętro do stanu tzw. surowego zamkniętego. 5. Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania zagospodarowania terenu (boisko, bieżnia, tor przeszkód, trawnik, zieleń izolacyjna, elementy małej architektury). 6. Zakres zamówienia obejmuje również: a. wykonanie map powykonawczych b. wykonanie pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacja powykonawcza w 3 egzemplarzach). c. dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych. d. przygotowanie i dostarczenie protokołu przekazania - przejęcia środka trwałego (PT) w formie "papierowej" i elektronicznej. e. utylizację wszystkich materiałów porozbiórkowych. 7. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami tj. dokumentacją techniczną: projekty wraz z rysunkami, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45216000-4, 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4786652.88
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BF PARTNERS Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@bfpartners.pl
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 6a
Kod pocztowy: 66-520
Miejscowość: Dobiegniew
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3570001.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3570001.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3665400.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.