To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-23
Ogłoszenie nr 500064356-N-2018 z dnia 23-03-2018 r.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu: Dostawa sprzętu RTV, fotograficznego, i nagłaśniającego w zakresie 3 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513856-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 6140233700000,
ul. Wojska Polskiego
2F,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
261 181 536, e-mail
32wog.zampub@ron.mil.pl, faks
261 181 607.
Adres strony internetowej (url): www.32wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu RTV, fotograficznego, i nagłaśniającego w zakresie 3 części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/6/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV, fotograficznego i nagłaśniającego w zakresie 3 części: Część nr 1 - Dostawa sprzętu RTV Część nr 2 - Dostawa sprzętu nagłaśniającego Część nr 3 - Dostawa sprzętu fotograficznego Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 32342412-3
Dodatkowe kody CPV: 30195800-8, 32341000-5, 32342400-6, 32343100-0, 38650000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa sprzetu RTV |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
71712.24
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Barbara Wiśmiewska BAWRO
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
89285.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa sprzętu nagłaśniajacego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: w prowadzonym postępowaniu - w zakresie CZĘŚCI NR 2 - dostawa sprzętu nagłaśniającego Zamawiający w dniu 08.03.2018r. po dokonaniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej powziął wiadomość, że opisując przedmiot zamówienia wskazał na parametry konkretnego produktu w poz.1 - marki SHURE Model BLX 1288/SM35, w poz. 2 marki SHURE Model BLX 288/SM58.. Zaistniała wada jest istotna i nieusuwalna na tym etapie postępowania, wynika z naruszenia przez Zamawiającego art. 29 ust 2, ust 3 oraz art. 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Powyższe naruszenia mogły wpłynąć na wynik postępowania, w tym na liczbę Wykonawców biorących udział w postepowaniu oraz treść ofert. Opis przedmiotu zamówienia mógł skutkować ograniczeniem konkurencyjności, zaś ewentualnie zawarta umowa podlegałaby unieważnieniu z uwagi na bezpośrednie naruszenie ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zawarcie umowy z wykonawcą wybranym w postępowaniu obarczonym wyżej opisaną wadą byłoby naruszeniem art. 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 - tekst jednolity) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, wynikającą z dokonania przez zamawiającego czynności z naruszeniem art. 7, art. 29 ust. 2 i ust 3 Pzp w zw. z art. 146 ust. 6 Pzp -Prezes UZP może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dostawa sprzętu fotograficznego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: w prowadzonym postępowaniu - w zakresie CZĘŚCI NR 3 - dostawa sprzętu fotograficznego Zamawiający w dniu 08.03.2018r. po dokonaniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej powziął wiadomość, że opisując przedmiot zamówienia w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia wskazał na parametry konkretnego produktu w poz.1 - marki NIKON Model D5300, w poz. 2 marki NIKON. Model D5500 Zaistniała wada jest istotna i nieusuwalna na tym etapie postępowania, wynika z naruszenia przez Zamawiającego art. 29 ust 2, ust 3 oraz art. 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Powyższe naruszenia mogły wpłynąć na wynik postępowania, w tym na liczbę Wykonawców biorących udział w postępowaniu oraz treść ofert. Opis przedmiotu zamówienia mógł skutkować ograniczeniem konkurencyjności, zaś ewentualnie zawarta umowa podlegałaby unieważnieniu z uwagi na bezpośrednie naruszenie ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zawarcie umowy z wykonawcą wybranym w postępowaniu obarczonym wyżej opisaną wadą byłoby naruszeniem art. 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 - tekst jednolity) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, wynikającą z dokonania przez zamawiającego czynności z naruszeniem art. 7, art. 29 ust. 2 i ust 3 Pzp w zw. z art. 146 ust. 6 Pzp -Prezes UZP może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej "Budowa drogi w m. Kalinowice" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi wewnętrznej w m. Kalinowice nr geod 143/2, 145"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej przebudowy ulicy Akacjowej i Lazurowej w Zamościu
- DOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU ZASILANEGO CNG DO ZBIERANIA ODPADÓW
- Kontynuacja przebudowy nawierzchni ulicy Macieja Topornickiego i Piaskowej w Zamościu, etap III
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kamer hiperspektralnych, drona, laptopów i oprogramowania w podziale na pakiety, 17/ZP/2024
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Modernizacja nagłośnienia na Stadionie Tarczyński Arena we Wrocławiu
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Wynajem sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego na potrzeby wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe
- Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.