eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa sprzętu RTV, fotograficznego, i nagłaśniającego w zakresie 3 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-23

Ogłoszenie nr 500064356-N-2018 z dnia 23-03-2018 r.

32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu: Dostawa sprzętu RTV, fotograficznego, i nagłaśniającego w zakresie 3 części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513856-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 6140233700000, ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 181 536, e-mail 32wog.zampub@ron.mil.pl, faks 261 181 607.
Adres strony internetowej (url): www.32wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu RTV, fotograficznego, i nagłaśniającego w zakresie 3 części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/6/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV, fotograficznego i nagłaśniającego w zakresie 3 części: Część nr 1 - Dostawa sprzętu RTV Część nr 2 - Dostawa sprzętu nagłaśniającego Część nr 3 - Dostawa sprzętu fotograficznego Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 32342412-3


Dodatkowe kody CPV: 30195800-8, 32341000-5, 32342400-6, 32343100-0, 38650000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa sprzetu RTV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 71712.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Barbara Wiśmiewska BAWRO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Generała Maczka 9 lok 2
Kod pocztowy: 56-400
Miejscowość: Oleśnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89285.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 85322.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105441.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa sprzętu nagłaśniajacego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w prowadzonym postępowaniu - w zakresie CZĘŚCI NR 2 - dostawa sprzętu nagłaśniającego Zamawiający w dniu 08.03.2018r. po dokonaniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej powziął wiadomość, że opisując przedmiot zamówienia wskazał na parametry konkretnego produktu w poz.1 - marki SHURE Model BLX 1288/SM35, w poz. 2 marki SHURE Model BLX 288/SM58.. Zaistniała wada jest istotna i nieusuwalna na tym etapie postępowania, wynika z naruszenia przez Zamawiającego art. 29 ust 2, ust 3 oraz art. 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Powyższe naruszenia mogły wpłynąć na wynik postępowania, w tym na liczbę Wykonawców biorących udział w postepowaniu oraz treść ofert. Opis przedmiotu zamówienia mógł skutkować ograniczeniem konkurencyjności, zaś ewentualnie zawarta umowa podlegałaby unieważnieniu z uwagi na bezpośrednie naruszenie ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zawarcie umowy z wykonawcą wybranym w postępowaniu obarczonym wyżej opisaną wadą byłoby naruszeniem art. 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 - tekst jednolity) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, wynikającą z dokonania przez zamawiającego czynności z naruszeniem art. 7, art. 29 ust. 2 i ust 3 Pzp w zw. z art. 146 ust. 6 Pzp -Prezes UZP może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: dostawa sprzętu fotograficznego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w prowadzonym postępowaniu - w zakresie CZĘŚCI NR 3 - dostawa sprzętu fotograficznego Zamawiający w dniu 08.03.2018r. po dokonaniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej powziął wiadomość, że opisując przedmiot zamówienia w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia wskazał na parametry konkretnego produktu w poz.1 - marki NIKON Model D5300, w poz. 2 marki NIKON. Model D5500 Zaistniała wada jest istotna i nieusuwalna na tym etapie postępowania, wynika z naruszenia przez Zamawiającego art. 29 ust 2, ust 3 oraz art. 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Powyższe naruszenia mogły wpłynąć na wynik postępowania, w tym na liczbę Wykonawców biorących udział w postępowaniu oraz treść ofert. Opis przedmiotu zamówienia mógł skutkować ograniczeniem konkurencyjności, zaś ewentualnie zawarta umowa podlegałaby unieważnieniu z uwagi na bezpośrednie naruszenie ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zawarcie umowy z wykonawcą wybranym w postępowaniu obarczonym wyżej opisaną wadą byłoby naruszeniem art. 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 - tekst jednolity) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, wynikającą z dokonania przez zamawiającego czynności z naruszeniem art. 7, art. 29 ust. 2 i ust 3 Pzp w zw. z art. 146 ust. 6 Pzp -Prezes UZP może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.