eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawy w zakresieCZĘŚĆ NR 1 - dostawa elektrycznych wyrobów i akcesoriów do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościachZamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin, CZĘŚĆ NR 2 - dostawa żarówek i świetlówek do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościachZamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-24

Ogłoszenie nr 500064346-N-2017 z dnia 24-11-2017 r.

32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu: Dostawy w zakresie: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa elektrycznych wyrobów i akcesoriów do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin, CZĘŚĆ NR 2 - dostawa żarówek i świetlówek do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599753-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 6140233700000, ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 181 536, e-mail 32wog.zampub@ron.mil.pl, faks 261 181 607.
Adres strony internetowej (url): www.32wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy w zakresie: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa elektrycznych wyrobów i akcesoriów do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin, CZĘŚĆ NR 2 - dostawa żarówek i świetlówek do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/61/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy w zakresie: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa elektrycznych wyrobów i akcesoriów do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin, CZĘŚĆ NR 2 - dostawa żarówek i świetlówek do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin. 2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa elektrycznych wyrobów i akcesoriów do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - w zakresie CZĘŚCI NR 1 zawierają: 1) Wykaz elektrycznych wyrobów i akcesoriów stanowiących przedmiot zamówienia - stanowiący Załącznik nr 1a do SIWZ; 2) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia - stanowiący Załącznik nr 1b do SIWZ. CZĘŚĆ NR 2: dostawa żarówek i świetlówek do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - w zakresie CZĘŚCI NR 2 zawierają: 1) Wykaz żarówek i świetlówek stanowiących przedmiot zamówienia - stanowiący Załącznik nr 2a do SIWZ; 2) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia - stanowiący Załącznik nr 2b do SIWZ. 3. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA W STOSUNKU DO DOSTAW - W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1 i CZĘŚCI NR 2: 1) Przedmiotem zamówienia są dostawy: elektrycznych wyrobów i akcesoriów orz żarówek i świetlówek do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin - w zakresie 2 części. 2) Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem odbywać się będzie na koszt oraz ryzyko Wykonawcy, bezpośrednio do magazynów Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00-13.00 - zgodnie z Wykazami asortymentowo-ilościowymi dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia - w zakresie danej części zamówienia - w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy. 3) Miejsca realizacji zamówienia: a) ZAMOŚĆ, ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, bud. nr 75; b) HRUBIESZÓW, ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów, bud. nr 97; c) CHEŁM, ul. Lubelska 168, 22-100 Chełm, bud. nr 12; d) JAWIDZ, 21-077 Spiczyn, bud. nr 18; e) LUBLIN, ul. Kruczkowskiego 49, 20-400 Lublin, bud. nr 90. 4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia zgodnie z parametrami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. 5) Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i kompletny oraz musi posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania i odpowiadać wszystkim cechom określonym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. 6) Wykonawca wraz z dostawą towaru dostarczy odpowiednio: atesty, certyfikaty, karty charakterystyki i świadectwa aprobaty technicznej na towar objęty przedmiotem zamówienia. 7) Wykonawca oznakuje towar właściwym kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 24 miesiące. 8) Wykonawca najpóźniej na 2 dni robocze przed pierwszą dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD/DVD lub na adres mailowy w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. 9) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. 10) Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego. 11) UWAGA: CENA JEDNOSTKOWA dla poszczególnych pozycji asortymentowych NIE MOŻE PRZEKROCZYĆ WARTOŚCI środka trwałego tj.: KWOTY BRUTTO 3 500,00 zł. 12) Każdorazowo przed ustalonym terminem dostawy, tj.: na minimum 3 dni, Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować przedstawicieli Zamawiającego o realizacji dostawy, podać imię i nazwisko kierowcy, numer i serię dowodu osobistego, numer rejestracyjny pojazdu dostarczającego towar oraz markę pojazdu w celu wystawienia przepustki i poinformowania SUFO oraz służby dyżurnej o wjeździe w/w pojazdu na teren jednostki chronionej. W innym wypadku brak będzie możliwości wjazdu pojazdu na teren jednostek wojskowych, a ewentualny transport towaru będzie musiał odbywać się ręcznie bez możliwości wjazdu pojazdu na teren jednostki wojskowej. 13) Odbiór dostawy materiałów odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy lub jego pełnomocnika. 14) Z czynności odbioru przedmiotu umowy niezwłocznie zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy z udziałem upoważnionych przedstawicieli stron. 15) Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia lub w jego załącznikach znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych, niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia jako wymagania minimalne. Na potwierdzenie równoważności oferowanych dostaw należy załączyć do oferty stosowne dokumenty potwierdzające równoważność wymaganiom ustanowionym przez Zamawiającego w SIWZ. 16) W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. 17) Dostarczony towar będzie posiadał termin przydatności nie krótszy niż 24 miesiące od daty produkcji. Zamawiający oczekuje, że wszystkie materiały będą posiadały datę produkcji z 2017 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 31680000-6


Dodatkowe kody CPV: 31532920-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa elektrycznych wyrobów i akcesoriów do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34166.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KACZMAREK ELECTRIC S.A.
Email wykonawcy: Tomasz.sajan@ke.pl
Adres pocztowy: ul. Gajewskich 32
Kod pocztowy: 64-200
Miejscowość: Wolsztyn
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47100.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39790.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47100.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: CZĘŚĆ NR 2 - dostawa żarówek i świetlówek do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43216.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KACZMAREK ELECTRIC S.A.
Email wykonawcy: Tomasz.sajan@ke.pl
Adres pocztowy: ul. Gajewskich 32
Kod pocztowy: 64-200
Miejscowość: Wolsztyn
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36671.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36671.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39798.63
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.