To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-24
Ogłoszenie nr 500064346-N-2017 z dnia 24-11-2017 r.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu: Dostawy w zakresie: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa elektrycznych wyrobów i akcesoriów do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin, CZĘŚĆ NR 2 - dostawa żarówek i świetlówek do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599753-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 6140233700000,
ul. Wojska Polskiego
2F,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
261 181 536, e-mail
32wog.zampub@ron.mil.pl, faks
261 181 607.
Adres strony internetowej (url): www.32wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy w zakresie: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa elektrycznych wyrobów i akcesoriów do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin, CZĘŚĆ NR 2 - dostawa żarówek i świetlówek do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/61/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są dostawy w zakresie: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa elektrycznych wyrobów i akcesoriów do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin, CZĘŚĆ NR 2 - dostawa żarówek i świetlówek do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin. 2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa elektrycznych wyrobów i akcesoriów do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - w zakresie CZĘŚCI NR 1 zawierają: 1) Wykaz elektrycznych wyrobów i akcesoriów stanowiących przedmiot zamówienia - stanowiący Załącznik nr 1a do SIWZ; 2) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia - stanowiący Załącznik nr 1b do SIWZ. CZĘŚĆ NR 2: dostawa żarówek i świetlówek do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - w zakresie CZĘŚCI NR 2 zawierają: 1) Wykaz żarówek i świetlówek stanowiących przedmiot zamówienia - stanowiący Załącznik nr 2a do SIWZ; 2) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia - stanowiący Załącznik nr 2b do SIWZ. 3. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA W STOSUNKU DO DOSTAW - W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1 i CZĘŚCI NR 2: 1) Przedmiotem zamówienia są dostawy: elektrycznych wyrobów i akcesoriów orz żarówek i świetlówek do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin - w zakresie 2 części. 2) Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem odbywać się będzie na koszt oraz ryzyko Wykonawcy, bezpośrednio do magazynów Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00-13.00 - zgodnie z Wykazami asortymentowo-ilościowymi dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia - w zakresie danej części zamówienia - w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy. 3) Miejsca realizacji zamówienia: a) ZAMOŚĆ, ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, bud. nr 75; b) HRUBIESZÓW, ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów, bud. nr 97; c) CHEŁM, ul. Lubelska 168, 22-100 Chełm, bud. nr 12; d) JAWIDZ, 21-077 Spiczyn, bud. nr 18; e) LUBLIN, ul. Kruczkowskiego 49, 20-400 Lublin, bud. nr 90. 4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia zgodnie z parametrami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. 5) Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i kompletny oraz musi posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania i odpowiadać wszystkim cechom określonym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. 6) Wykonawca wraz z dostawą towaru dostarczy odpowiednio: atesty, certyfikaty, karty charakterystyki i świadectwa aprobaty technicznej na towar objęty przedmiotem zamówienia. 7) Wykonawca oznakuje towar właściwym kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 24 miesiące. 8) Wykonawca najpóźniej na 2 dni robocze przed pierwszą dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD/DVD lub na adres mailowy w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. 9) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. 10) Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego. 11) UWAGA: CENA JEDNOSTKOWA dla poszczególnych pozycji asortymentowych NIE MOŻE PRZEKROCZYĆ WARTOŚCI środka trwałego tj.: KWOTY BRUTTO 3 500,00 zł. 12) Każdorazowo przed ustalonym terminem dostawy, tj.: na minimum 3 dni, Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować przedstawicieli Zamawiającego o realizacji dostawy, podać imię i nazwisko kierowcy, numer i serię dowodu osobistego, numer rejestracyjny pojazdu dostarczającego towar oraz markę pojazdu w celu wystawienia przepustki i poinformowania SUFO oraz służby dyżurnej o wjeździe w/w pojazdu na teren jednostki chronionej. W innym wypadku brak będzie możliwości wjazdu pojazdu na teren jednostek wojskowych, a ewentualny transport towaru będzie musiał odbywać się ręcznie bez możliwości wjazdu pojazdu na teren jednostki wojskowej. 13) Odbiór dostawy materiałów odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy lub jego pełnomocnika. 14) Z czynności odbioru przedmiotu umowy niezwłocznie zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy z udziałem upoważnionych przedstawicieli stron. 15) Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia lub w jego załącznikach znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych, niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia jako wymagania minimalne. Na potwierdzenie równoważności oferowanych dostaw należy załączyć do oferty stosowne dokumenty potwierdzające równoważność wymaganiom ustanowionym przez Zamawiającego w SIWZ. 16) W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. 17) Dostarczony towar będzie posiadał termin przydatności nie krótszy niż 24 miesiące od daty produkcji. Zamawiający oczekuje, że wszystkie materiały będą posiadały datę produkcji z 2017 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 31680000-6
Dodatkowe kody CPV: 31532920-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa elektrycznych wyrobów i akcesoriów do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34166.13
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KACZMAREK ELECTRIC S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47100.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: CZĘŚĆ NR 2 - dostawa żarówek i świetlówek do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43216.37
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KACZMAREK ELECTRIC S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36671.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej przebudowy ulicy Akacjowej i Lazurowej w Zamościu
- DOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU ZASILANEGO CNG DO ZBIERANIA ODPADÓW
- Kontynuacja przebudowy nawierzchni ulicy Macieja Topornickiego i Piaskowej w Zamościu, etap III
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Przedszkoli Miejskich w Zamościu
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej przebudowy ul. Peowiaków (od Ronda im. Róży i Jana Zamoyskich do Ronda Rady Europy) w Zamościu
- Dostawa sceny estradowej plenerowej na dziedziniec Akademii Zamojskiej w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.