Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-11-23
Ogłoszenie nr 500063810-N-2017 z dnia 23-11-2017 r.
Łódź: Budowa placu zabaw w Parku na Smulsku OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 101465672,
ul. Konstantynowska
8/10,
94-303
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48426327579, e-mail
zamowienia@zzm.lodz.pl, faks
+48426329290.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu zabaw w Parku na Smulsku
Numer referencyjny
ZZM.WOA.ZP.2510.61.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1 W ramach zamówienia "Budowy placu zabaw w Parku na Smulsku" należy zrealizować następujący zakres prac:
1.1 Dostawa i montaż urządzeń zabawowych szt. 3 w tym:
1.1.1 huśtawka bocianie gniazdo - 1 szt.,
1.1.2 huśtawka typu równoważnia - 1 szt.,
1.1.3 zestaw zabawowy - 1 kpl., w tym 6 elementów
1.1.3.1 wieża z dachem szt. 1
1.1.3.2 zjeżdżalnia szt. 1
1.1.3.3 trap wejściowy z liną szt. 1
1.1.3.4 gra "kółko-krzyżyk" szt. 1
1.1.3.5 balkon szt. 2
1.1.3.6 półwieża szt. 1
1.1.4 Dostawa i montaż małej architektury, w tym:
1.1.4.1 ławek parkowych - 2 szt.
1.1.4.2 kosza na odpady - 1 szt.
1.1.5 Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
Uwaga!
Szczegółowy zakres prac został określony przez Zamawiającego w tabeli elementów scalonych stanowiący załącznik do wniosku.
1.2 Zakres prac, o których mowa powyżej, winien zostać wykonany na podstawie dokumentacji "Projekt wykonawczy budowy placu zabaw wraz z montażem urządzeń małej architektury w Parku na Smulsku" opracowanej w czerwcu 2017 roku przez PAGRE Grzegorz Mamenas z Łodzi
1.3 Teren parku nie jest objęty ochroną konserwatorską.
1.4 Zamawiający wymaga aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych tj. huśtawki bocianie gniazdo, huśtawki typu równoważnia, montażu: zestawu zabawowego wg specyfikacji 1.1.3. i elementów małej architektury - poz. 1.1.4., o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy.
1.5 Wykonawca winien złożyć na etapie negocjacji oświadczenie, że czynności polegające na wykonywaniu robót wymienionych w pkt. 1.9 składających się na przedmiot zamówienia, o ile nie będą wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nich działalności gospodarczej, będą wykonane przez osoby zatrudnione przez niego lub jego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy.
1.6 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania placu budowy dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności/ funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych.
1.7 Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej "zabezpieczeniem". Zabezpieczenie musi zostać wniesione przed podpisaniem umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia.
1.7.1 Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
1.7.2 Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy na 10 % ceny ofertowej brutto.
1.7.3 Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1.7.3.1 pieniądzu;
1.7.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
1.7.3.3 gwarancjach bankowych;
1.7.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
1.7.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
1.7.4 Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku:
Kod BIC (SWIFT): GBGCPLPK
GETIN Bank w Łodzi, Nr: 56 1560 0013 2312 6179 3000 0013.
1.7.5 Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
1.7.6 Zamawiający informuje, iż w przypadku zabezpieczeń innych niż w pieniądzu:
1.7.6.1 Może z tytułu poręczenia lub gwarancji żądać płatności wszelkich kwot, za jakie poręczyciel lub gwarant odpowiada w ramach poręczenia lub gwarancji, z powodu uchybień Wykonawcy w realizacji kontraktu, zgodnie z warunkami poręczenia lub gwarancji, oraz do jej wysokości. Poręczyciel lub gwarant winien bezzwłocznie wypłacić te kwoty na żądanie Zamawiającego i nie może wnieść jakiegokolwiek sprzeciwu niezależnie od powodu. Przed wniesieniem jakiegokolwiek roszczenia z tytułu zabezpieczenia, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę podając rodzaj uchybienia, w stosunku, do którego roszczenie ma zostać wniesione.
1.7.6.2 Poręczenie lub gwarancja wchodzi w życie i obowiązuje od daty podpisania Umowy i będzie w mocy w wysokości 100% wysokości zabezpieczenia do dnia 30 po dacie wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, a w wysokości 30% wysokości zabezpieczenia do 15 dnia po upływie okresu rękojmi za wady.
1.7.6.3 Zabezpieczenie wnoszone w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winno zawierać następujące elementy:
1.7.6.3.1 wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
1.7.6.3.2 numer umowy,
1.7.6.3.3 wskazanie sumy gwarancyjnej,
1.7.6.3.4 określenie terminu ważności gwarancji,
1.7.6.3.5 sformułowanie Gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty, w przypadku gdy Wykonawca:
1.7.6.3.5.1 nie wykonał zamówienia w terminie wynikającym z umowy,
1.7.6.3.5.2 wykonał zamówienie objętą umową z nienależytą starannością.
1.7.7 Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji (za wyjątkiem oświadczenia informującego o niewykonaniu lub nienależytym wykonaniu zamówienia).
1.7.8 W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1.7.9 Zamawiający zastrzega, iż ostateczna treść gwarancji, o której mowa w pkt 1.7.6.3 winna być przez Wykonawcę uzgodniona wcześniej z Zamawiającym.
1.7.10 Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy
1.7.11 Zamawiający zwraca zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zgodnie z art. 151 ustawy Pzp:
1.7.11.1 70% wartości zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane,
1.7.11.2 30% wartości zabezpieczenia zostanie zwrócone nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
1.8 Miejsce wykonywania robót budowlanych: obręb ulic Nowy Józefów, Maratońska, na działkach 100/5 , obręb: P-39,
1.9 Wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
1.10 Przed podpisaniem umowy Wykonawca winien dostarczyć:
a. potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
b. kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia), obejmującej cały okres związany z wykonaniem przedmiotu zamówienia o wartości min. 200 000,00 zł,
c. oryginał kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej
w oparciu o załączone do niniejszego zamówienia przedmiary i tabele elementów scalonych. Kosztorys szczegółowy powinien być złożony z ceną nie wyższą niż zaproponowana podczas negocjacji. Kosztorys szczegółowy powinien być: tożsamy w zakresie nazw z poszczególnymi elementami tabeli elementów scalonych i złożony z ceną nie wyższą niż wynikającą z tabeli elementów scalonych (dopuszczalne są niewielkie odstępstwa poszczególnych pozycji wynikające jedynie z zaokrągleń),
d. projekt umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane,
e. kserokopie uprawnień, wpisu do właściwej izby samorządu zawodowego i kwalifikacji: Kierownika Budowy,
f. karty katalogowe/specyfikacje techniczne : urządzeń zabawowych - huśtawki bocianie gniazdo, huśtawki typu równoważnia, zestawu zabawowego.
II.5) Główny Kod CPV:
45112720-8
Dodatkowe kody CPV:
45342000-6,
45112710-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający może udzielić dotychczasowemu Wykonawcy firmie ABC EDUKACJI Jakub Strużyk 95-100 Zgierz ul. Kamienna 108 zamówienia na podstawie artykułu 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienie o którym mowa w artykule 67 ust. 1 pkt 6 było przewidziane w ogłoszeniu zamówienia podstawowego - Ogłoszenie nr 598143-N-2017 z dnia 2017-05-10 r. Zamówienie jest zgodne z jego przedmiotem a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
ABC EDUKACJI Jakub Strużyk,
,
ul. Kamienna 108,
95-100,
Zgierz, kraj/woj.
łódzkie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Studenckich Politechniki Łódzkiej
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej 110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz. 236/10, fragment działki: 235/27 i 26/14, obręb S-6 (...)
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem pieluchomajtek i podkładów higienicznych do Apteki Szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi.
- Modernizacja budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w poddziale na 2 części: część 1: ul. Wróblewskiego 7 w Łodzi część 2: ul. Wróblewskiego 9 w Łodzi
- Dostawa plotera laserowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- II etap Budowy boiska szkolnego wielofunkcyjnego.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
- Remont dachu oraz renowacja okien drewnianych, stropu kasetonowego, kolumn portyku wejściowego oraz elewacji dawnego Pałacu Wężyków w Mroczeniu
- Modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Dobre.
- Budowa nawierzchni z asfaltu oraz nawierzchni z kostki brukowej na terenie miasta i gminy Wronki
- Rozbudowa infrastruktury sportowej w gminie Kudowa-Zdrój
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.