eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Budowa placu zabaw w Parku na Smulsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-11-23

Ogłoszenie nr 500063810-N-2017 z dnia 23-11-2017 r.

Łódź: Budowa placu zabaw w Parku na Smulsku OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 101465672, ul. Konstantynowska 8/10, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48426327579, e-mail zamowienia@zzm.lodz.pl, faks +48426329290.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw w Parku na Smulsku
Numer referencyjny ZZM.WOA.ZP.2510.61.2017

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1 W ramach zamówienia "Budowy placu zabaw w Parku na Smulsku" należy zrealizować następujący zakres prac: 1.1 Dostawa i montaż urządzeń zabawowych szt. 3 w tym: 1.1.1 huśtawka bocianie gniazdo - 1 szt., 1.1.2 huśtawka typu równoważnia - 1 szt., 1.1.3 zestaw zabawowy - 1 kpl., w tym 6 elementów 1.1.3.1 wieża z dachem szt. 1 1.1.3.2 zjeżdżalnia szt. 1 1.1.3.3 trap wejściowy z liną szt. 1 1.1.3.4 gra "kółko-krzyżyk" szt. 1 1.1.3.5 balkon szt. 2 1.1.3.6 półwieża szt. 1 1.1.4 Dostawa i montaż małej architektury, w tym: 1.1.4.1 ławek parkowych - 2 szt. 1.1.4.2 kosza na odpady - 1 szt. 1.1.5 Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. Uwaga! Szczegółowy zakres prac został określony przez Zamawiającego w tabeli elementów scalonych stanowiący załącznik do wniosku. 1.2 Zakres prac, o których mowa powyżej, winien zostać wykonany na podstawie dokumentacji "Projekt wykonawczy budowy placu zabaw wraz z montażem urządzeń małej architektury w Parku na Smulsku" opracowanej w czerwcu 2017 roku przez PAGRE Grzegorz Mamenas z Łodzi 1.3 Teren parku nie jest objęty ochroną konserwatorską. 1.4 Zamawiający wymaga aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych tj. huśtawki bocianie gniazdo, huśtawki typu równoważnia, montażu: zestawu zabawowego wg specyfikacji 1.1.3. i elementów małej architektury - poz. 1.1.4., o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 1.5 Wykonawca winien złożyć na etapie negocjacji oświadczenie, że czynności polegające na wykonywaniu robót wymienionych w pkt. 1.9 składających się na przedmiot zamówienia, o ile nie będą wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nich działalności gospodarczej, będą wykonane przez osoby zatrudnione przez niego lub jego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 1.6 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania placu budowy dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności/ funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 1.7 Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej "zabezpieczeniem". Zabezpieczenie musi zostać wniesione przed podpisaniem umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia. 1.7.1 Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 1.7.2 Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy na 10 % ceny ofertowej brutto. 1.7.3 Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1.7.3.1 pieniądzu; 1.7.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 1.7.3.3 gwarancjach bankowych; 1.7.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.7.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 1.7.4 Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: Kod BIC (SWIFT): GBGCPLPK GETIN Bank w Łodzi, Nr: 56 1560 0013 2312 6179 3000 0013. 1.7.5 Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 1.7.6 Zamawiający informuje, iż w przypadku zabezpieczeń innych niż w pieniądzu: 1.7.6.1 Może z tytułu poręczenia lub gwarancji żądać płatności wszelkich kwot, za jakie poręczyciel lub gwarant odpowiada w ramach poręczenia lub gwarancji, z powodu uchybień Wykonawcy w realizacji kontraktu, zgodnie z warunkami poręczenia lub gwarancji, oraz do jej wysokości. Poręczyciel lub gwarant winien bezzwłocznie wypłacić te kwoty na żądanie Zamawiającego i nie może wnieść jakiegokolwiek sprzeciwu niezależnie od powodu. Przed wniesieniem jakiegokolwiek roszczenia z tytułu zabezpieczenia, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę podając rodzaj uchybienia, w stosunku, do którego roszczenie ma zostać wniesione. 1.7.6.2 Poręczenie lub gwarancja wchodzi w życie i obowiązuje od daty podpisania Umowy i będzie w mocy w wysokości 100% wysokości zabezpieczenia do dnia 30 po dacie wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, a w wysokości 30% wysokości zabezpieczenia do 15 dnia po upływie okresu rękojmi za wady. 1.7.6.3 Zabezpieczenie wnoszone w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winno zawierać następujące elementy: 1.7.6.3.1 wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 1.7.6.3.2 numer umowy, 1.7.6.3.3 wskazanie sumy gwarancyjnej, 1.7.6.3.4 określenie terminu ważności gwarancji, 1.7.6.3.5 sformułowanie Gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty, w przypadku gdy Wykonawca: 1.7.6.3.5.1 nie wykonał zamówienia w terminie wynikającym z umowy, 1.7.6.3.5.2 wykonał zamówienie objętą umową z nienależytą starannością. 1.7.7 Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji (za wyjątkiem oświadczenia informującego o niewykonaniu lub nienależytym wykonaniu zamówienia). 1.7.8 W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1.7.9 Zamawiający zastrzega, iż ostateczna treść gwarancji, o której mowa w pkt 1.7.6.3 winna być przez Wykonawcę uzgodniona wcześniej z Zamawiającym. 1.7.10 Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy 1.7.11 Zamawiający zwraca zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zgodnie z art. 151 ustawy Pzp: 1.7.11.1 70% wartości zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, 1.7.11.2 30% wartości zabezpieczenia zostanie zwrócone nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. 1.8 Miejsce wykonywania robót budowlanych: obręb ulic Nowy Józefów, Maratońska, na działkach 100/5 , obręb: P-39, 1.9 Wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 1.10 Przed podpisaniem umowy Wykonawca winien dostarczyć: a. potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, b. kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia), obejmującej cały okres związany z wykonaniem przedmiotu zamówienia o wartości min. 200 000,00 zł, c. oryginał kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o załączone do niniejszego zamówienia przedmiary i tabele elementów scalonych. Kosztorys szczegółowy powinien być złożony z ceną nie wyższą niż zaproponowana podczas negocjacji. Kosztorys szczegółowy powinien być: tożsamy w zakresie nazw z poszczególnymi elementami tabeli elementów scalonych i złożony z ceną nie wyższą niż wynikającą z tabeli elementów scalonych (dopuszczalne są niewielkie odstępstwa poszczególnych pozycji wynikające jedynie z zaokrągleń), d. projekt umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, e. kserokopie uprawnień, wpisu do właściwej izby samorządu zawodowego i kwalifikacji: Kierownika Budowy, f. karty katalogowe/specyfikacje techniczne : urządzeń zabawowych - huśtawki bocianie gniazdo, huśtawki typu równoważnia, zestawu zabawowego.

II.5) Główny Kod CPV: 45112720-8

Dodatkowe kody CPV:

45342000-6,

45112710-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający może udzielić dotychczasowemu Wykonawcy firmie ABC EDUKACJI Jakub Strużyk 95-100 Zgierz ul. Kamienna 108 zamówienia na podstawie artykułu 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienie o którym mowa w artykule 67 ust. 1 pkt 6 było przewidziane w ogłoszeniu zamówienia podstawowego - Ogłoszenie nr 598143-N-2017 z dnia 2017-05-10 r. Zamówienie jest zgodne z jego przedmiotem a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

ABC EDUKACJI Jakub Strużyk, , ul. Kamienna 108, 95-100, Zgierz, kraj/woj. łódzkie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.