eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Przebudowa ulicy Gołębiej, Kruczej, Parkowej i części ulicy Zielonej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej w miejscowości Tuchola, gmina Tuchola

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-23

Ogłoszenie nr 500063795-N-2017 z dnia 23-11-2017 r.

Gmina Tuchola: Przebudowa ulicy Gołębiej, Kruczej, Parkowej i części ulicy Zielonej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej w miejscowości Tuchola, gmina Tuchola

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603732-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Tuchola, Krajowy numer identyfikacyjny 9235115600000, ul. pl. Zamkowy 1, 89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 56 42 500, e-mail przetargi212@tuchola.pl, faks 52 334 21 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miasto.tuchola.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulicy Gołębiej, Kruczej, Parkowej i części ulicy Zielonej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej w miejscowości Tuchola, gmina Tuchola

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.21.2017.AS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Przebudowa ulicy Gołębiej, Kruczej, Parkowej i części ulicy Zielonej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej w miejscowości Tuchola, gmina Tuchola ". Przedmiot zamówienia określają wymienione kody CPV: - 45000000-7 Roboty budowlane, - 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków; - 45232410 - 9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, - 45232332 - 8 Telekomunikacyjne roboty dodatkowe, - 45233123 - 7 Drogi podrzędne, - 45233225 - 2 Drogi jednopasmowe, - 45233220 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, - opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej na osiedlu Rudzki Most I, w ulicach: Gołębia, Krucza, Parkowa i Zielona (część). Przebudowa w/w ulic w zakresie opisanym poniżej. Przebudowa ulic dotyczy wykonania: ? nawierzchni ulic w technologii z betonowej kostki brukowej (ul. Zielona, Parkowa i Krucza) i z betonu asfaltowego (ul. Gołębia) wraz z wyniesionymi skrzyżowaniami, ? miejsc postojowych w technologii z płyt ażurowych, ? podejść i zjazdów do nieruchomości z betonowej kostki brukowej, ? humusowania i obsiania poboczy wraz z wykonaniem zieleni ozdobnej (krzewy liściaste i krzewy iglaste). W ramach budowy kanalizacji deszczowej wykonać należy: 1. budowę sieci kanalizacji deszczowej z rur strukturalnych polipropylenowych PP DN/ID w zakresie średnic 250 - 300 mm, w tym: ? kolektor deszczowy z rur PP DN/ID 250 SN8kN/m2, ? kolektor deszczowy z rur PP DN/ID 300 SN8kN/m2, 2. zabudowę studni rewizyjnych z kręgów betonowych DN1200 (studnie rewizyjne DN1200 - 17 kpl.) oraz studni kontrolnych PP DN600 z osadnikiem (studnie rewizyjne PP DN600 - 5 kpl.), 3. budowę separatora koalescencyjnego zintegrowanego z osadnikiem i 10-krotnym by-passem, zbiornik żelbetowy o średnicy zewnętrznej Dz1500; 4. budowę zbiornika retencyjno-rozsączającego o pojemności V=26,33m3, o wymiarach 2,4 x 9,6 x 1,2m; 5. zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych i teletechnicznych rurami dwudzielnymi (I i II etap) oraz regulację studni kablowej typu SK-2 z wymianą ramy i pokrywy - 1kpl.; 6. budowę przykanalików deszczowych z rur PVC160 wraz z budową wpustów deszczowych jezdniowych prefabrykowanych, betonowych DN500, w tym: ? przykanaliki deszczowe z rur PVC160/4,7mm SN8kN/m2 (rury lite) - łącznie 104,00 m, ? studnie deszczowe prefabrykowane z kręgów betonowych DN500 - 23 kpl., ? studnia rewizyjna PVC400 - 1 kpl. ? Wpusty deszczowe - 26 kpl. Ponadto w ramach niniejszego przedsięwzięcia konieczne będzie zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych i teletechnicznych rurami dwudzielnymi oraz regulację studni kablowej typu SK-2 z wymianą ramy i pokrywy - 1kpl. Realizacja zadania podzielona została na dwa etapy: Etap I - realizacja w roku 2017 - cz. Zielonej i Parkowa do Borowiackiej - obejmuje: Branża drogowa:przebudowę ulicy Zielonej i ulicy Parkowej od km 0+000 (początek opracowania ul. Zielona) do skrzyżowania z ul. Borowiacką (do km 0+256,60 - koniec opracowania ulica Parkowa), wraz z wyniesionym skrzyżowaniem z ul. Parkową; Branża sanitarna - kanalizacja deszczowa: ? budowę kolektora deszczowego z rur PP DN/ID 250 SN8kN/m2 - 144,5 m, tj. odcinek od studni D6 do studni D5, od studni D10 do studni D4, od studni D12 do studni D14, od studni D12 do studni D15, a także odcinek od studni D6 w kierunku studni D7 - przedłużenie 6m, ? budowę kolektora deszczowego z rur PP DN/ID 300 SN8kN/m2 - 102,00 m, tj. odcinek od studni D4 do studni D3, od studni D3 do studni D1, i od studni D1 do zbiornika retencyjno-rozsączającego oraz od studni D2 do studni D12, ? zabudowę studni rewizyjnych DN1200 - 12 kpl. (D6, D5, D10, D4, D3, D2, D1, D11, D12, D13, D14, D15) ? zabudowę studni rewizyjnej kontrolnej z osadnikiem PP DN600 - 1 kpl. (DK) ? budowę separatora koalescencyjnego zintegrowanego z osadnikiem i 10-krotnym by-passem, zbiornik żelbetowy o średnicy zewnętrznej Dz1500; ? budowę zbiornika retencyjno-rozsączającego o pojemności V=26,33m3, o wymiarach 2,4 x 9,6 x 1,2 m; ? budowę przykanalików deszczowych z rur PVC160/4,7mm SN8kN/m2 (rury lite) do wpustów: ul. Zielona: Wp9, Wp10, Wp11, Wp12, Wp13, Wp14, ul. Parkowa: Wp15, Wp16, Wp17, Wp18, ul. Gołębia: Wp7 i Wp8 - łącznie 51 m, ? budowę studni deszczowych prefabrykowanych z kręgów betonowych DN500 - 12 kpl.: do wpustów: Wp7, Wp8, Wp9, Wp10, Wp11, Wp12, Wp13, Wp14, Wp15, Wp16, Wp17, Wp18. Etap II - realizacja w roku 2018 - Gołębia, cz. Parkowej i Krucza - obejmuje: Branża drogowa: ? przebudowę ulicy Gołębiej od km 0+000 (początek opracowania ul. Gołębia) do km 0+112,9 - skrzyżowanie z ul. Zieloną, ? przebudowę ulicy Parkowej od wyniesionego skrzyżowania z ul. Parkową do km 0+124, ? przebudowę ulicy Kruczej od km 0+000 do km 0+074 wraz z wyniesionym skrzyżowaniem z ul. Parkową, ? humusowanie i obsianie poboczy wraz z wykonaniem zieleni ozdobnej (krzewy liściaste i krzewy iglaste wskazane w projekcie) - dla całego obszaru przedsięwzięcia (ul. Gołębia, cz. ul. Zielonej, ul. Parkowa i ul. Krucza). Branża sanitarna - kanalizacja deszczowa: ? budowę kolektora deszczowego z rur PP DN/ID 250 SN8kN/m2 - 82,5 m, tj. odcinek od studni D6 do studni D9, w połączeniu z wykonanym przedłużeniem 6m od studni D6 w kierunku studni D7, wykonanym podczas realizacji I etapu inwestycji, ? budowę kolektora deszczowego z rur PP DN/ID 250 SN8kN/m2 - 125,00 m, tj. odcinek: ? od studni D15 do studni D19, od studni D18 do studni D21, ? zabudowę studni rewizyjnych DN1200 - 5 kpl. (D9, D8, D7, D16, D19), ? zabudowę studni rewizyjnej PP DN600 - 4 kpl. (D17, D18, D20, D21) - studnie D17, D20 i D21 zwieńczyć wpustami deszczowymi Wp20, Wp23 oraz Wp24, ? budowę przykanalików deszczowych z rur PVC160/4,7mm SN8kN/m2 (rury lite) - do wpustów: ul. Gołębia: Wp1, Wp2, Wp3, Wp4, Wp5, Wp6, ul. Parkowa: Wp19, Wp21, Wp22, ul. Krucza: Wp25, Wp26 - łącznie 53 m, ? zabudowę studni deszczowych prefabrykowanych z kręgów betonowych DN500 - 11 kpl. do wpustów: Wp1, Wp2, Wp3, Wp4, Wp5, Wp6, Wp19, Wp21, Wp22, Wp25, Wp26, ? zabudowę studni rewizyjnej PVC400 - 1 kpl. (D22). Branża elektryczna i teletechniczna: ? zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych i teletechnicznych rurami dwudzielnymi oraz regulację studni kablowej typu SK-2 z wymianą ramy i pokrywy - 1kpl. Nowo budowana sieć kanalizacji deszczowej włączona zostanie do projektowanego podziemnego zbiornika retencyjno - rozsączającego, o pojemności wodnej V=26,33m3, który zlokalizowany zostanie na dz. o nr ewid. 2979/3 w ul. Zielonej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: ? Załącznik nr 1 a-c - dokumentacja techniczna (wszystkie branże), ? Załącznik nr 2 - STWIOR (wszystkie branże), ? Załącznik nr 3 - przedmiary (wszystkie branże), przy czym przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi, pozwalającymi na przygotowanie oferty. Podane w niniejszej SIWZ, w opisie technicznym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorys ofertowy do niniejszego zamówienia. Mimo przyjęcia rozliczenia ryczałtowego inwestycji, kosztorys ofertowy jest niezbędny do późniejszych rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. Ponadto Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie dostarczyć (w 3 egz. papierowych) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub trenu, lub odstępstwach od tego projektu i ponieść wszelkie koszty z tym związane. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie opracować projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskać opinie, uzgodnienia i zezwolenia na ich wprowadzenie. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót: ? najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę; ? wskaże osoby funkcyjne budowy, wraz ze złożonymi przez nie oświadczeniami o podjęciu obowiązków kierownika budowy i robót; ? przedstawi Zamawiającemu szczegółową specyfikację materiałową wraz informacjami o wyrobach (deklaracjami zgodności) w celu zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2017.1332 z późn. zm.). Okres gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane oraz wbudowane materiały. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy) tych robót bez wad. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45232410-9, 45232332-8, 45233123-7, 45233225-2, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 877505.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi Sp. z o.o.
Email wykonawcy: pk@pk.tuchola.pl
Adres pocztowy: ul. Świecka 68
Kod pocztowy: 89-500
Miejscowość: Tuchola
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1070100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1070100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1267382.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.