Ogłoszenie nr 500063554-N-2017 z dnia 23-11-2017 r.
Milicz: Dowóz uczniów do publicznych przedszkoli i szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Milicz w okresie od 1 września 2017 roku do 31 grudnia 2018 roku
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558577-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500024199-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Milicz, Krajowy numer identyfikacyjny 931934710,
ul. ul. Trzebnicka
2,
56-300
Milicz, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713804357, e-mail
t.tatarek@milicz.pl, faks
713841119.
Adres strony internetowej (url): www.bip.milicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do publicznych przedszkoli i szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Milicz w okresie od 1 września 2017 roku do 31 grudnia 2018 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IF.271.23.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dowozu i opieki nad uczniami dowożonymi do publicznych przedszkoli i szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Milicz oraz sprzedaż biletów miesięcznych na zasadach określonych w art. 5 ust. 1 i art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 roku o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego tj. z dnia 30 sierpnia 2012 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 1138 z późn. zm.) 2.Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem udzielanym w częściach. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć ofertę do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje realizowanie dowozu uczniów w dniach nauki szkolnej, na trasach stanowiących odpowiednio: (...) e.Część V - dowóz i 2 odwozy uczniów Szkoły Podstawowej we Wróblińcu oraz Szkoły Podstawowej we Wziąchowie Wielkim z miejscowości: Bartniki, Bracław, Bożynowo, Gądkowice, Gołkowo, Górka, Henrykowice, Jankowa, Joachimówka, Kolęda, Latkowa, Młodzianów, Ostrowąsy, Potasznia, Tworzymirki, Tworzymirki Górne, Wielgie Milickie, Wodników Górny, Wrocławice, Wróbliniec, Wziąchowo Małe, Wziąchowo Wielkie, Bogdaj, Możdżanów. Szacowana liczba uczniów, dla których zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia: 257 (...). DOTYCZY TYLKO UMOWY NA CZĘSĆ V SIWZ na przedmiotową usługę -IF.272.21.2017
II.4) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
60112000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
w okresie od 4 września 2017 r. do 31 grudnia 2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: CZĘŚĆ V |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
01/09/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
"OLEJNICZAK -TRANS" Adam Olejniczak ,
olejniczak.adamtrans@gmail.com,
Ostrowąsy 39 ,
56-300,
Milicz, kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/10/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
treść §2 umowy, treść §4 ust.3 umowy, treść §9 ust. 2 umowy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
I.Treść § 2 umowy z dnia 01.09.2017 r., otrzymuje brzmienie:
1. Do realizowania dowozów w dni nauki szkolnej wg rozkładu jazdy uzgodnionego w terminie do 20 sierpnia 2017 roku w formie pisemnej z dyrektorami szkół, do których uczęszczają uczniowie dla szacunkowej liczby uczniów ustalonej szczegółowo w załączniku nr 1 do niniejszej umowy obejmującej:
1) dowóz i 2 odwozy uczniów Szkoły Podstawowej we Wróblińcu oraz Szkoły Podstawowej we Wziąchowie Wielkim z miejscowości: Bartniki, Bracław, Bożynowo, Gądkowice, Gołkowo, Górka, Henrykowice, Jankowa, Joachimówka ,Kolęda, Latkowa, Młodzianów, Ostrowąsy Potasznia, Tworzymirki, Tworzymirki Górne, Wielgie Milickie, Wodników Górny, Wrocławice, Wróbliniec, Wziąchowo Małe, Wziąchowo Wielkie. Szacunkowa liczba uczniów, dla których zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia: 250.
2) dowóz uczniów Szkoły Podstawowej we Wróblińcu z miejscowości: Latkowa, Kolęda, Wrocławice, Bartniki, Górka, Wróbliniec. Szacunkowa liczba uczniów, dla których zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia: 30.
2. Do ustalenia w uzgodnieniu z zamawiającym i dyrektorami szkół, do których realizowany jest dowóz różnego rozkładu autobusów w okresie pierwszego półrocza roku szkolnego i drugiego półrocza roku szkolnego oraz na dzień rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego,
3. Do zapewnienia opieki nad przewożonymi pasażerami, sprawowanej przez osobę posiadającą kwalifikacje pedagogiczne oraz ukończony kurs pierwszej pomocy, inną niż kierowca,
4. Do zapewnienia uczniom bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu na przystankach wskazanych przez Zamawiającego,
5. Do zapewnienia ogrzewania w pojeździe podczas realizacji umowy w okresie od 1 listopada 2017 r. do 31 marca 2018 r. oraz od 1 listopada 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
6. Do zapewnienia przewożonym uczniom, którzy posiadają zakupione bilety miejsc siedzących. Wykonawca na obowiązek zapewnić pierwszeństwo przewozu uczniom korzystających z biletów miesięcznych ulgowych,
7. Do zapewnienia nieprzerwanego świadczenia usług stanowiących przedmiot niniejszej umowy.
II.Treść §4 ust. 3 umowy z dnia 01.09.2017 r. otrzymuje brzmienie:
Łączna wartość udzielonego zamówienia na realizację zakresu rzeczowego części V zamówienia wynosi zatem 235 566,40 zł (słownie: dwieście trzydzieści pięć tysięcy pięćset sześćdziesiąt sześć złotych 40/100)
III. Treść §9 ust. 2 umowy z dnia 01.09.2017 r. otrzymuje brzmienie:
Zamawiający ma również prawo do odstąpienia od niniejszej umowy ze skutkiem natychmiastowym, w razie gdyby w odniesieniu do osób, o których mowa w §2 ust. 1 pkt 3 ujawniły się okoliczności uzasadniające podejrzenie popełnienia przestępstwa lub naruszenia powszechnie uznawanych zasad moralnych, a Wykonawca niezwłocznie po powzięciu o tym informacji lub na żądanie Zamawiającego nie zaprzestał posługiwania się osobami, ci do których zachodzą podejrzenia opisane w niniejszym ustępie, przy wykonywaniu usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PO ZMIANIE UMOWY WARTOŚĆ ZADANIA ULEGŁA ZWIĘKSZENIU DO KWOTY: 235.566,40 zł (BRUTTO)
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- Kompleksowa przebudowa i rozbudowa Świetlicy Środowiskowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu Chatka Puchatka
- SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO GMINY MILICZ
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika oraz dostawa tlenu medycznego w butlach do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Dostawa kruszywa dla PUK sp. z o.o. w Radzyniu Podlaskim
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego kamiennego z przeznaczaniem na remont dróg gminnych
- Zapewnienie obsługi technicznej na potrzeby imprez lub planów zdjęciowych Krakowskiego Biura Festiwalowego
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.