eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Narewka › "Zakup pasz do dokarmiania żubrów wraz z ich rozwiezieniem i oczyszczeniem miejsc dokarmiania oraz konserwacja sadów owocowych"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-23

Ogłoszenie nr 500063493-N-2018 z dnia 23-03-2018 r.

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Browsk: "Zakup pasz do dokarmiania żubrów wraz z ich rozwiezieniem i oczyszczeniem miejsc dokarmiania oraz konserwacja sadów owocowych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525890-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Browsk, Krajowy numer identyfikacyjny 05002671, ul. Gruszki 10, 17-220 Narewka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 6858344, e-mail browsk@bialystok.lasy.gov.pl, faks 85 6858677.
Adres strony internetowej (url): http://www.browsk.bialystok.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup pasz do dokarmiania żubrów wraz z ich rozwiezieniem i oczyszczeniem miejsc dokarmiania oraz konserwacja sadów owocowych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.3.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup pasz do dokarmiania żubrów wraz z ich rozwiezieniem i oczyszczeniem miejsc dokarmiania oraz konserwacją sadów owocowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w ramach "Kompleksowego projektu ochrony żubra przez Lasy Państwowe" I. Zakup pasz do dokarmiania żubrów wraz z ich rozwiezieniem w miejsca wskazane przez Zamawiającego oraz obsługą tych miejsc przez Wykonawcę. o buraki pastewne - 40 ton (całe, ze zbiorów tegorocznych, w przypadku dostaw w miesiącach marzec-lipiec ze zbiorów z roku 2017, bez zanieczyszczeń mechanicznych, oczyszczone z liści korzonków i gleby); o owies - 30 ton (bez zanieczyszczeń mechanicznych, workowany w worki max 50 kg); o siano pozyskane na terenie powiatu hajnowskiego (celem uniknięcia zawleczenia niepożądanych gatunków roślin i pasożytów) - 58 ton (50 ton w belach, 8 ton w kostkach o wymiarach nie większych niż 50 cm x 50 cm x 130 cm, ze zbiorów tegorocznych; w przypadku dostaw w miesiącu marze, ze zbiorów z roku 2017); wymagania: powietrznie suche (o wilgotności do 20 %), bez turzyc, trzcinnika i situ; o sianokiszonka - 80 ton w belach (w przypadku dostaw w miesiącach marzec-lipiec ze zbiorów z roku 2017, dla dostaw w okresie listopad-grudzień ze zbiorów tegorocznych o minimalnym czasie fermentacji wynoszącym 8 tyg.); o dostawa 2 ton lizawek solnych Multi-Lisal SE. (kostki o wadze 10 kg); o W szczególnych przypadkach (brak możliwości składowania pasz w terenie) Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru pasz w miejscu składowania Wykonawcy, z obowiązkiem ich dostarczenia we wskazane miejsca, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Rozwożenie pasz (siano, buraki, owies, sianokiszonka i lizawki) odbywać się będzie w etapach: 1. Niezwłocznie po podpisaniu umowy do dn. 26 marca 2018 r. - dostawa i rozwiezienie w ilości do 20 ton siana i sianokiszonki do brogów we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach oraz uzupełnianie i nagarnianie siana jak też dostawa buraków i owsa w miarę potrzeb. 2. W terminie do 01 kwietnia 2018 r. dostawa i rozwiezienie w miejsca wskazane przez Zamawiającego 1000 kg lizawek solnych, pozostałe 1000 kg - dostawa i rozwiezienie do 15 października 2018 r. 3. W terminie do 20 lipca 2018 r. dostawa i rozładunek do brogów wskazanych przez zamawiającego (kontakt leśniczy ds. łowieckich) do 38 ton siana i sianokiszonki w belach (po uprzednim ich rozwinięciu) oraz buraków i owsa w miarę potrzeb. 4. Od 15 listopada 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. - dostawa i rozwiezienie pozostałej części pasz w terminach (raz lub 2x w tygodniu) i lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego; oraz uzupełnianie i nagarnianie paszy w brogach, według potrzeb. Lokalizacje wszystkich brogów na terenie nadleśnictwa zostanie wskazana przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15700000-5


Dodatkowe kody CPV: 03144000-2, 03221222-8, 03114200-5, 77100000-1, 77300000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 227400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolno Leśne Piotr Stocki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Lewkowo Nowe 40
Kod pocztowy: 17-220
Miejscowość: Narewka
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 245892.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 245892.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 245892.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.