To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-23
Ogłoszenie nr 500063493-N-2018 z dnia 23-03-2018 r.
Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Browsk: "Zakup pasz do dokarmiania żubrów wraz z ich rozwiezieniem i oczyszczeniem miejsc dokarmiania oraz konserwacja sadów owocowych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525890-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Browsk, Krajowy numer identyfikacyjny 05002671,
ul. Gruszki
10,
17-220
Narewka, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 6858344, e-mail
browsk@bialystok.lasy.gov.pl, faks
85 6858677.
Adres strony internetowej (url): http://www.browsk.bialystok.lasy.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup pasz do dokarmiania żubrów wraz z ich rozwiezieniem i oczyszczeniem miejsc dokarmiania oraz konserwacja sadów owocowych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.3.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup pasz do dokarmiania żubrów wraz z ich rozwiezieniem i oczyszczeniem miejsc dokarmiania oraz konserwacją sadów owocowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w ramach "Kompleksowego projektu ochrony żubra przez Lasy Państwowe" I. Zakup pasz do dokarmiania żubrów wraz z ich rozwiezieniem w miejsca wskazane przez Zamawiającego oraz obsługą tych miejsc przez Wykonawcę. o buraki pastewne - 40 ton (całe, ze zbiorów tegorocznych, w przypadku dostaw w miesiącach marzec-lipiec ze zbiorów z roku 2017, bez zanieczyszczeń mechanicznych, oczyszczone z liści korzonków i gleby); o owies - 30 ton (bez zanieczyszczeń mechanicznych, workowany w worki max 50 kg); o siano pozyskane na terenie powiatu hajnowskiego (celem uniknięcia zawleczenia niepożądanych gatunków roślin i pasożytów) - 58 ton (50 ton w belach, 8 ton w kostkach o wymiarach nie większych niż 50 cm x 50 cm x 130 cm, ze zbiorów tegorocznych; w przypadku dostaw w miesiącu marze, ze zbiorów z roku 2017); wymagania: powietrznie suche (o wilgotności do 20 %), bez turzyc, trzcinnika i situ; o sianokiszonka - 80 ton w belach (w przypadku dostaw w miesiącach marzec-lipiec ze zbiorów z roku 2017, dla dostaw w okresie listopad-grudzień ze zbiorów tegorocznych o minimalnym czasie fermentacji wynoszącym 8 tyg.); o dostawa 2 ton lizawek solnych Multi-Lisal SE. (kostki o wadze 10 kg); o W szczególnych przypadkach (brak możliwości składowania pasz w terenie) Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru pasz w miejscu składowania Wykonawcy, z obowiązkiem ich dostarczenia we wskazane miejsca, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Rozwożenie pasz (siano, buraki, owies, sianokiszonka i lizawki) odbywać się będzie w etapach: 1. Niezwłocznie po podpisaniu umowy do dn. 26 marca 2018 r. - dostawa i rozwiezienie w ilości do 20 ton siana i sianokiszonki do brogów we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach oraz uzupełnianie i nagarnianie siana jak też dostawa buraków i owsa w miarę potrzeb. 2. W terminie do 01 kwietnia 2018 r. dostawa i rozwiezienie w miejsca wskazane przez Zamawiającego 1000 kg lizawek solnych, pozostałe 1000 kg - dostawa i rozwiezienie do 15 października 2018 r. 3. W terminie do 20 lipca 2018 r. dostawa i rozładunek do brogów wskazanych przez zamawiającego (kontakt leśniczy ds. łowieckich) do 38 ton siana i sianokiszonki w belach (po uprzednim ich rozwinięciu) oraz buraków i owsa w miarę potrzeb. 4. Od 15 listopada 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. - dostawa i rozwiezienie pozostałej części pasz w terminach (raz lub 2x w tygodniu) i lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego; oraz uzupełnianie i nagarnianie paszy w brogach, według potrzeb. Lokalizacje wszystkich brogów na terenie nadleśnictwa zostanie wskazana przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15700000-5
Dodatkowe kody CPV: 03144000-2, 03221222-8, 03114200-5, 77100000-1, 77300000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
227400.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolno Leśne Piotr Stocki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
245892.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI NAREWKA
więcej: przetargi NAREWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie nasadzeń roślin na terenie zieleni miejskiej w Pruszkowie
- Rozebranie nawierzchni asfaltowych z wykonaniem nowych chodników oraz terenów zieleni w rejonie ul. Staszica 11 w Warszawie.
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa w Tomaszowie Mazowieckim.
- ,,Rewitalizacja Zabytkowego Parku przy Domu Pomocy Społecznej ,,Etola" w Rudzie Pilczyckiej" Zadanie jest realizowane w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
- Świadczenie usługi sprzątania budynku i posesji Sądu Rejonowego w Zamościu przy ulicy Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11
- BZP.271.6.2024 Pielęgnacja zieleni i infrastruktury oraz wycinka drzew na terenie Parku w Reptach Ślaskich - Tarnowskich Górach
więcej: Siano »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.