To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-23
Ogłoszenie nr 500063475-N-2017 z dnia 23-11-2017 r.
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kościerzyna: Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kościerzyna w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594096-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kościerzyna, Krajowy numer identyfikacyjny 19003674300000,
ul. ul. Marii Skłodowskiej-Curie
6,
83400
Kościerzyna, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 862 869, e-mail
koscierzyna@gdansk.lasy.gov.pl, faks
586 862 869.
Adres strony internetowej (url): www.koscierzyna.gdansk.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kościerzyna w 2017 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.4.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest remont (odcinków) trzech dróg leśnych przebiegających przez teren Nadleśnictwa Kościerzyna w ramach trzech części zamówienia. 3.2 Wspólny Słownik Zamówień: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę; 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg; 45233140-2 - Roboty drogowe. 3.3 Zamawiający udzieli zamówienie w podziale na trzy części zamówienia: 1) CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 - remont drogi leśnej nr 1 o nazwie STRZELNICA o długości około 1.790 m (długość objęta zamówieniem około 680 m). Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem będą polegać między innymi na: robotach pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych, usunięciu warstwy urodzajnej (humusu), mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu istniejącej nawierzchni, wykonaniu nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 10 cm - jezdnia. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 9 do SIWZ oraz w projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 2) CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 - remont drogi leśnej nr 3 o nazwie STRZELNICA o długości około 1.980 m (długość objęta zamówieniem około 300 m). Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem będą polegać między innymi na: robotach pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych, oczyszczaniu rowów z wyprofilowaniem skarp, mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu istniejącej nawierzchni, wykonaniu nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 10 cm - jezdnia, pobocza. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 12 do SIWZ oraz w projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. 3) CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 3 - remont drogi leśnej nr 4 o nazwie WIERZYSKO o długości około 1.257 m (długość objęta zamówieniem około 440 m). Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem będą polegać między innymi na: robotach pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych, mechanicznym karczowaniu pni, usunięciu warstwy urodzajnej (humusu), oczyszczaniu rowów i zbiorników odparowujących z wyprofilowaniem skarp, wykopach i przekopach koparkami podsiębiernymi na odkład, mechanicznym wykonaniu koryta na całej szerokości jezdni, mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu istniejącej nawierzchni, wykonaniu nawierzchni warstwy dolnej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 10 cm - mijanki, wykonaniu nawierzchni warstwy górnej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 10 cm - jezdnia, pobocza, mijanki. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 15 do SIWZ oraz w projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ. 3.4 Wszystkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 3.3 SIWZ mają przykładowy charakter, a Wykonawca ma prawo w takich przypadkach przedstawić w składanej przez siebie ofercie produkt (materiał) bądź jego element równoważny, o nie gorszych parametrach techniczno-użytkowych. 3.5 W każdym przypadku, gdy dokumentacja, o której mowa w pkt. 3.3 opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, aby gwarantowały wykonanie robót w zgodzie z dokumentacją, o której mowa w pkt. 3.3. 3.6 Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego w dokumentacji, o której mowa w pkt. 3.3 spoczywa na Wykonawcy. 3.7 Zamawiający zaleca, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie na daną część zamówienia w niniejszym postępowaniu, w celu ustalenia niezbędnych informacji o zamówieniu, mających wpływ na sporządzenie oferty, dokonał wizji lokalnej obiektu budowlanego objętego niniejszym zamówieniem. 3.8 Prace wykonane na przedmiocie zamówienia objętego daną częścią zamówienia muszą być zgodne z prawem budowlanym, projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wytycznymi realizacji robót zawartych w przedmiarze robót. 3.9 Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia objęty daną częścią zamówienia przy użyciu materiałów własnych zgodnych z dokumentacją projektową (techniczną). Materiały muszą wymogom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. 2016 poz. 290 z późn. zm.) oraz w ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku (Dz.U. 2016 poz. 1570 z późn. zm.). 3.10 Wykonawca przekaże Zamawiającemu podczas końcowego odbioru robót oraz w toku wykonywania umowy na każde jego wezwanie w terminie 3 dni roboczych wszelkie dokumenty potwierdzające, że użyte materiały są zgodne z obowiązującymi normami oraz przepisami o ocenie zgodności. W związku z powyższym, Zamawiający będzie wymagał dokumentacji dotyczącej użytych materiałów - świadectwa kontroli jakości, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na wbudowane materiały, aprobaty. Dokumenty muszą być w języku polskim. Postanowienia pkt. 3.4 - 3.6 stosuje się. 3.11 Gwarancja jakości i rękojmia udzielone przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia winny wynosić co najmniej 12 miesięcy. Zamawiający może wykorzystać niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, uprawnienia z rękojmi w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. Warunki gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane objęte dana częścią zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz w karcie gwarancji jakości, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca, któremu będzie udzielone zamówienie publiczne, będzie zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji. 3.12 Przekazanie Wykonawcy terenu budowy wraz z dokumentacją budowlaną nastąpi na podstawie protokołu przekazania terenu budowy / robót budowlanych. Urządzenie terenu budowy, jego zabezpieczenie, Wykonawca wykona we własnym zakresie w ramach kosztów ogólnych. 3.13 Odbiór robót zanikowych bądź ulegających zakryciu będzie wykonany na podstawie protokołu odbioru robót zanikowych / ulegających zakryciu. 3.14 Każdy odbiór częściowy robót budowlanych oraz odbiór końcowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru robót. 3.15 Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane niżej przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji każdej części zamówienia, których wykonanie polega na realizacji pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) operatora spycharki, b) operatora koparki, c) operatora walca wibracyjnego samojezdnego. Osoby, które będą wykonywać powyższe czynności muszą być zatrudnione na umowy o pracę. Zamawiający wymaga przekazania w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa powyżej oraz pisemnych oświadczeń tych osób, potwierdzających powyższe zatrudnienie. Wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia na umowę o pracę, informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności oraz musi zawierać informację, że wykazani pracownicy są zatrudnieniu na umowę o pracę. Wykonawcy przysługuje prawo do zmiany osób realizujących powierzone prace na inne osoby. Zmienione osoby muszą spełniać warunki, o którym mowa powyżej. Zamawiającemu przysługuje prawo do żądania w trakcie realizacji zamówienia do sprawdzania na każdym etapie zamówienia, czy osoby wykonujące prace są zatrudnione na umowy o prace. W związku z powyższym na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi w terminie 3 dni roboczych, informację o stanie zatrudnienia osób realizujących zamówienie publiczne, zgodnie z procedurą, o której mowa powyżej (wykaz osób oraz oświadczenie pracowników). Niniejsze postanowienia dotyczą w pełnym zakresie także podwykonawców i dalszych podwykonawców. Uprawnienia z niniejszego postanowienia Zamawiający będzie wykonywać po przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz innych wskazanych przedstawicieli Zamawiającego. Sankcje wynikające z niespełnienia wymagań, o którym mowa powyżej, określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont drogi leśnej nr 1 o nazwie STRZELNICA o długości około 1.790 m (długość objęta zamówieniem około 680 m). |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
81777.54
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE RADOSŁAW LICA"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57044.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Nie dotyczy IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont drogi leśnej nr 3 o nazwie STRZELNICA o długości około 1.980 m (długość objęta zamówieniem około 300 m). |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37700.55
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE RADOSŁAW LICA"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32037.53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Nie dotyczy IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Remont drogi leśnej nr 4 o nazwie WIERZYSKO o długości około 1.257 m (długość objęta zamówieniem około 440 m). |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
72357.70
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE RADOSŁAW LICA"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
63074.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Nie dotyczy IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. - w branży instalacyjnej wodno-kanalizacyjnej
- Odnowienie budynku Centrum Usług Wspólnych w Kościerzynie
- Adaptacja budynku na cele prowadzenia Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Kościerzynie
- Realizacja robót remontowo-budowlanych w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. - w branży ogólnobudowlanej.
- Wykonanie robót budowlanych z zakresu konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kościerzyna w roku 2024
- DZP/12/24 ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
- Wykonanie rozbudowy ul. Ślusarskiego i ul. Pułaskiego do Ronda Polskiego Państwa Podziemnego w Otwocku w Gminie Otwock zgodnie z załączoną dokumentacją do postępowania przetargowego (...)
- Budowa drogi gminnej w Bogufałowie dz. nr 282 - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.