eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Rozebranie budynków KS Tramwajarz i innych w Parku im. Józefa Piłsudskiego w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-23

Ogłoszenie nr 500063407-N-2017 z dnia 23-11-2017 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej: Rozebranie budynków KS Tramwajarz i innych w Parku im. Józefa Piłsudskiego w Łodzi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602677-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 101465672, ul. Konstantynowska 8/10, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48426327579, e-mail zamowienia@zzm.lodz.pl, faks +48426329290.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozebranie budynków KS Tramwajarz i innych w Parku im. Józefa Piłsudskiego w Łodzi

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZM.WOA.ZP.2510.54.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

[Wszelka numeracja zgodna z numeracją w SIWZ] 3 Opis przedmiotu zamówienia 3.1 W ramach zadania: Rozebranie budynków KS Tramwajarz i innych w Parku im. Józefa Piłsudskiego w Łodzi należy wykonać następujący zakres prac: ZAKRES 1 realizowany w 2017 roku w ramach zamówienia podstawowego 3.1.1 Zamówienie podstawowe obejmować będzie: 3.1.2 Roboty rozbiórkowe obiektów po klubie kolarskim Tramwajarz dz. nr 37 w obr. P-16 w tym: 3.1.3 Rozbiórka obiektów kubaturowych, 3.1.4 Rozbiórka obiektów budowlanych, 3.1.5 Rozbiórka instalacji wewnętrznych i zewnętrznych 3.1.6 Wywiezienie i utylizacja gruzu z terenu rozbiórki, 3.1.7 Rekultywacja terenu. ZAKRES 2 realizowany w 2017 roku na podstawie prawa opcji, w zależności od możliwości finansowych Zamawiającego w zakresie "Rozebranie zabudowań po Przedsiębiorstwie Zieleń Miejska-Południe oraz po klubie kolarskim Tramwajarz dz.33/6 nr 37 w obr. P-16 w Parku im. J. Piłsudskiego w Łodzi" obejmować będzie: 3.1.8 Roboty rozbiórkowe obiektów po Przedsiębiorstwie Zieleń Miejska-Południe dz.33/6 w obr. P-16 w tym wykonanie: 3.1.9 Rozbiórka obiektów kubaturowych, 3.1.10 Rozbiórka obiektów budowlanych, 3.1.11 Rozbiórka instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, 3.1.12 Wywiezienie i utylizacja gruzu z terenu rozbiórki 3.1.13 Rekultywacja terenu 3.2 Zakres prac, o którym mowa powyżej, winien zostać wykonany na podstawie dokumentacji: Projekt budowlany " Rozbiórki budynków zaplecza d. klubu Sportowego "TRAMWAJARZ" na terenie Parku im. Piłsudskiego w Łodzi dz. nr 37, obr. P-16, oraz DOKUMENTACJA DO ZGŁOSZENIA ROZBIÓRKI obiektów budowlanych na terenie po Zieleni Miejskiej - Południe oraz przedmiarów opracowanych w sierpniu 2017 przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi. 3.3 Inwestycja nie stanowi zagrożenia dla środowiska. 3.4 Zamawiający wyznaczy inspektorów nadzoru inwestorskiego. 3.5 Teren działki 33/6 objęty jest ochroną konserwatorską. 3.6 Materiał i wyposażenie z rozbiórek stanowi własność Wykonawcy. 3.7 Zamawiający nie wskazał przedmiotu umów o podwykonawstwo niepodlegających obowiązkowi zgłoszenia. 3.8 Zamawiający wymaga, aby czynności związane z rozbiórką, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.9 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania placu budowy dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności/ funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 3.10 Wykonawca winien zachować szczególną uwagę i ostrożność podczas wykonywania prac, zwłaszcza związanych z przemieszczaniem się sprzętu budowlanego. 3.11 Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom opisanym dokumentacjach, o których mowa w pkt. 3.2. Przedmiot umowy winien być wykonany zgodnie z w/w projektami budowlanymi, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. 3.12 Roboty muszą być zaplanowane i prowadzone w taki sposób, aby nie miały negatywnego wpływu na utrzymanie porządku ani na stan zdrowotny drzew i krzewów wskazanych w projekcie do zachowania. 3.13 Miejsce wykonania robót budowlanych: obręb ulic Al. Unii Lubelskiej, Srebrzyńskiej, Krakowskiej, Krzemienieckiej, Konstantynowskiej, działki nr 33/6, 37 w obr. P-16. 3.14 Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji zostały określone w karcie gwarancyjnej stanowiącej złącznik do umowy. 3.15 Kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45111220-6 - roboty w zakresie usuwania gruzu 45233200-1 - roboty w zakresie różnych nawierzchni 45112710-5 - roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 3.16 Zamawiający w dokumentacji, o której mowa w pkt 3.2 SIWZ określił standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia w szczególności powołał obowiązujące normy oraz wiążące Wykonawcę akty prawne Uwzględnił także w opisie przedmiotu zamówienia koszty cyklu życia poprzez zobowiązanie wykonawców do zagospodarowania i utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami wszystkich materiałów i elementów podlegających utylizacji. Materiały te przechodzą na własność Wykonawcy, który jest zobowiązany do ujęcia ich wartości (obniżeniu ceny) w koszcie nabycia, czyli cenie całkowitej oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111000-8


Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45111220-6, 45112710-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 766005.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU TOM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Generała Hallera 17
Kod pocztowy: 83-130
Miejscowość: Pelpin
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 195030.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59759.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 412894.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.