To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-23
Ogłoszenie nr 500063407-N-2017 z dnia 23-11-2017 r.
Zarząd Zieleni Miejskiej: Rozebranie budynków KS Tramwajarz i innych w Parku im. Józefa Piłsudskiego w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602677-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 101465672,
ul. Konstantynowska
8/10,
94-303
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48426327579, e-mail
zamowienia@zzm.lodz.pl, faks
+48426329290.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozebranie budynków KS Tramwajarz i innych w Parku im. Józefa Piłsudskiego w Łodzi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZM.WOA.ZP.2510.54.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:[Wszelka numeracja zgodna z numeracją w SIWZ] 3 Opis przedmiotu zamówienia 3.1 W ramach zadania: Rozebranie budynków KS Tramwajarz i innych w Parku im. Józefa Piłsudskiego w Łodzi należy wykonać następujący zakres prac: ZAKRES 1 realizowany w 2017 roku w ramach zamówienia podstawowego 3.1.1 Zamówienie podstawowe obejmować będzie: 3.1.2 Roboty rozbiórkowe obiektów po klubie kolarskim Tramwajarz dz. nr 37 w obr. P-16 w tym: 3.1.3 Rozbiórka obiektów kubaturowych, 3.1.4 Rozbiórka obiektów budowlanych, 3.1.5 Rozbiórka instalacji wewnętrznych i zewnętrznych 3.1.6 Wywiezienie i utylizacja gruzu z terenu rozbiórki, 3.1.7 Rekultywacja terenu. ZAKRES 2 realizowany w 2017 roku na podstawie prawa opcji, w zależności od możliwości finansowych Zamawiającego w zakresie "Rozebranie zabudowań po Przedsiębiorstwie Zieleń Miejska-Południe oraz po klubie kolarskim Tramwajarz dz.33/6 nr 37 w obr. P-16 w Parku im. J. Piłsudskiego w Łodzi" obejmować będzie: 3.1.8 Roboty rozbiórkowe obiektów po Przedsiębiorstwie Zieleń Miejska-Południe dz.33/6 w obr. P-16 w tym wykonanie: 3.1.9 Rozbiórka obiektów kubaturowych, 3.1.10 Rozbiórka obiektów budowlanych, 3.1.11 Rozbiórka instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, 3.1.12 Wywiezienie i utylizacja gruzu z terenu rozbiórki 3.1.13 Rekultywacja terenu 3.2 Zakres prac, o którym mowa powyżej, winien zostać wykonany na podstawie dokumentacji: Projekt budowlany " Rozbiórki budynków zaplecza d. klubu Sportowego "TRAMWAJARZ" na terenie Parku im. Piłsudskiego w Łodzi dz. nr 37, obr. P-16, oraz DOKUMENTACJA DO ZGŁOSZENIA ROZBIÓRKI obiektów budowlanych na terenie po Zieleni Miejskiej - Południe oraz przedmiarów opracowanych w sierpniu 2017 przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi. 3.3 Inwestycja nie stanowi zagrożenia dla środowiska. 3.4 Zamawiający wyznaczy inspektorów nadzoru inwestorskiego. 3.5 Teren działki 33/6 objęty jest ochroną konserwatorską. 3.6 Materiał i wyposażenie z rozbiórek stanowi własność Wykonawcy. 3.7 Zamawiający nie wskazał przedmiotu umów o podwykonawstwo niepodlegających obowiązkowi zgłoszenia. 3.8 Zamawiający wymaga, aby czynności związane z rozbiórką, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.9 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania placu budowy dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności/ funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 3.10 Wykonawca winien zachować szczególną uwagę i ostrożność podczas wykonywania prac, zwłaszcza związanych z przemieszczaniem się sprzętu budowlanego. 3.11 Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom opisanym dokumentacjach, o których mowa w pkt. 3.2. Przedmiot umowy winien być wykonany zgodnie z w/w projektami budowlanymi, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. 3.12 Roboty muszą być zaplanowane i prowadzone w taki sposób, aby nie miały negatywnego wpływu na utrzymanie porządku ani na stan zdrowotny drzew i krzewów wskazanych w projekcie do zachowania. 3.13 Miejsce wykonania robót budowlanych: obręb ulic Al. Unii Lubelskiej, Srebrzyńskiej, Krakowskiej, Krzemienieckiej, Konstantynowskiej, działki nr 33/6, 37 w obr. P-16. 3.14 Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji zostały określone w karcie gwarancyjnej stanowiącej złącznik do umowy. 3.15 Kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45111220-6 - roboty w zakresie usuwania gruzu 45233200-1 - roboty w zakresie różnych nawierzchni 45112710-5 - roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 3.16 Zamawiający w dokumentacji, o której mowa w pkt 3.2 SIWZ określił standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia w szczególności powołał obowiązujące normy oraz wiążące Wykonawcę akty prawne Uwzględnił także w opisie przedmiotu zamówienia koszty cyklu życia poprzez zobowiązanie wykonawców do zagospodarowania i utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami wszystkich materiałów i elementów podlegających utylizacji. Materiały te przechodzą na własność Wykonawcy, który jest zobowiązany do ujęcia ich wartości (obniżeniu ceny) w koszcie nabycia, czyli cenie całkowitej oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111000-8
Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45111220-6, 45112710-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
766005.71
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU TOM Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
195030.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługi kompleksowej organizacji imprez plenerowych
- 29/ZP2024- Świadczenie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- MZŻ.262.10.2024.T - Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi w okresie 6 miesięcy
- Wykonanie projektu wielobranżowego wykonawczego zagospodarowania terenu PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa koszy na odpady o pojemności 35l i 45l dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- Ulepszenie nawierzchni jezdni w ciągach dróg powiatowych
- Modernizacja boiska w LXX LO przy ul. Dembowskiego 1
- Przebudowa ul. Kościuszki w Siewierzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.