eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz artykułów szkoleniowych do realizacji zajęć w ramach projektu Szkoła - Pracodawcy - Uczelnie - wspólnie podnosimy jakość edukacji zawodowej-Program komputerowy, geodezja

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-03-22

Ogłoszenie nr 500063297-N-2018 z dnia 22-03-2018 r.

Gliwice: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz artykułów szkoleniowych do realizacji zajęć w ramach projektu Szkoła - Pracodawcy - Uczelnie - wspólnie podnosimy jakość edukacji zawodowej-Program komputerowy, geodezja OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu:
Szkoła - Pracodawcy - Uczelnie - wspólnie podnosimy jakość edukacji zawodowej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego - ZIT


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Na mocy porozumienia zawartego pomiędzy Urzędem Miejskim w Gliwicach (44-100), ul. Zwycięstwa 21 a Zespołem Szkół Budowlano-Ceramicznych (44-100), ul. Bojkowska 16 prowadzenie niniejszego postępowania na rzecz Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych zostało powierzone Urzędowi Miejskiemu w Gliwicach (Wydział Zamówień Publicznych)


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 27625533500000, ul. Ul. Zwycięstwa 21, 44100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 238 55 30, e-mail za@um.gliwice.pl, faks 32 238 55 27.
Adres strony internetowej (url): www.gliwice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz artykułów szkoleniowych do realizacji zajęć w ramach projektu Szkoła - Pracodawcy - Uczelnie - wspólnie podnosimy jakość edukacji zawodowej-Program komputerowy, geodezja
Numer referencyjny ZA.271.156.2017

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Dostawy


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz artykułów szkoleniowych do realizacji zajęć w ramach projektu Szkoła - Pracodawcy - Uczelnie - wspólnie podnosimy jakość edukacji zawodowej. Zamówienie realizowane jest przez Zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego - ZIT. Przedmiot zamówienia obejmuje Program komputerowy, geodezja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz artykułów szkoleniowych został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2. Przedstawione w formularzu cenowym wskazania na produkty z podaniem nazwy producenta lub normy należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Pzp (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne opisywanym powyżej. Oznacza to, że Wykonawca może zaproponować inne niż wyszczególnione w formularzu cenowym z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, który musi posiadać cechy i parametry określone przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji. Produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów. Dostarczone pomoce dydaktyczne, sprzęt i materiały szkoleniowe muszą posiadać oznakowanie CE - zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w szczególności: ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku z dnia 13 kwietnia 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 542 z późn. zm.), ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 655 z późn. zm.) wraz z wydanymi na ich podstawie rozporządzeniami.

II.5) Główny Kod CPV: 39162110-9

Dodatkowe kody CPV:

48900000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W trzech dotychczas przeprowadzonych z podziałem na części postępowaniach w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą "Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz artykułów szkoleniowych do realizacji zajęć w ramach projektu Szkoła - Pracodawcy - Uczelnie - wspólnie podnosimy jakość edukacji zawodowej" przedmiotem zamówienia jednej z części był Program komputerowy, geodezja. Dwa pierwsze postępowania w zakresie tej części zostały unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy Pzp), ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższyła kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Trzecie postępowanie w zakresie wyżej wymienionej części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, tj. do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty. Tym samym zachodzą przesłanki udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, tzn. w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

GEOBID Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, , ul. Kossutha 11, 40-844, Katowice, kraj/woj. śląskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.