eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › "Kolorowa Szkoła - remont Szkoły Podstawowej nr 10 w Łodzi przy ul. Przybyszewskiego 15/21"



Ogłoszenie z dnia 2017-11-22

Ogłoszenie nr 500063212-N-2017 z dnia 22-11-2017 r.

Szkoła Podstawowa nr 10 im.W.Broniewskiego w Łodzi: "Kolorowa Szkoła - remont Szkoły Podstawowej nr 10 w Łodzi przy ul. Przybyszewskiego 15/21"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podstawowa nr 10 im.W.Broniewskiego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 20806000000, ul. ul. Stanisława Przybyszewskiego , 93188 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. (042) 684 17 94, e-mail sp.nr10@poczta.fm, faks (042) 684 17 94.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sp10lodz.wikom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Kolorowa Szkoła - remont Szkoły Podstawowej nr 10 w Łodzi przy ul. Przybyszewskiego 15/21"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania: "Kolorowa Szkoła - remont Szkoły Podstawowej Nr 10 w Łodzi w Szkole Podstawowej Nr 10 w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 15/21"

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45421000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7316.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU MESTER-SERWIS Krzysztof Michalski, Jadwiga Szrejner
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Służbowa 29 lok. 43
Kod pocztowy: 92-305
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8877.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8877.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8877.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie publiczne na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: "Kolorowa Szkoła - remont Szkoły Podstawowej nr 10 w Łodzi przy ul. Przybyszewskiego 15/21", zostało udzielone wykonawcy: PHU MESTER-SERWIS Krzysztof Michalski, Jadwiga Szrejner z siedzibą 92-305 Łódź, ul. Służbowa 29 lok. 43 w dniu 14.06.2017 r. po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość zamówienia objętego umową podstawową wynosiła: 303 865,19 zł brutto. Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu (5012-N-2017 z dnia 04.05.2017 r.) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, tj. polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zgodnie z zapisami ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków, zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych stanowiące ok. 20-30 % wartości zamówienia podstawowego, zostaną udzielone dotychczasowemu Wykonawcy robot budowlanych (po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego), w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w przypadku, gdy zaistnieje potrzeba udzielenia takiego zamówienia oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Wartość prac objętych zamówieniem, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych wynosi: 8 877,30 zł, (brutto) co stanowi 2,92 % wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego mieści się więc w limitach przewidzianych przez Zamawiającego. Roboty objęte zamówieniem uzupełniającym stanowią powtórzenie podobnych robót budowlanych w stosunku do przedmiotu zamówienia i są z nim zgodne (roboty budowlane, roboty w zakresie stolarki budowlanej). Zaś umowa została zawarta w dniu 31.10.2017 r., tj. w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zachodzą więc przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, uzasadniające udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.