Ogłoszenie nr 500062621-N-2017 z dnia 22-11-2017 r.
Warszawa:
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Konkurs dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Konkurs przeprowadza centralny zamawiający
tak
I.1) NAZWA I ADRES:
Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia, Krajowy numer identyfikacyjny 1070593900000,
ul. Al. Jerozolimskie
155,
02326
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 8833512, 8833552, e-mail
sekretariat@zzpprzymz.pl, faks
22 8833513, 8833552.
Adres strony internetowej (url): www.zzpprzymz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.4) KOMUNIKACJA
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z konkursu, w tym regulaminu konkursu, można uzyskać pod adresem(URL):
www.zzpprzymz.pl
Wymagane jest przesłanie wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie/prac konkursowych w inny sposób:
Pisemnie
pod adres: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia, 02-326 Warszawa, Al. Jerozolimskie 155
SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU
II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego:Zadanie 1 Opracowanie kampanii informacyjno-edukacyjno-promocyjnej na temat postaw prozdrowotnych Zadanie 2 Opracowanie kampanii informacyjno-edukacyjno-promocyjnej na rzecz zwiększenia zgłaszalności społeczeństwa na badania w ramach "Narodowego Programu Zwalczania Chorób Nowotworowych" Priorytetu I Narodowego Programu Zwalczania Chorób Nowotworowych pn. "Promocja Zdrowia i profilaktyka nowotworów"
Numer referencyjny: ZZP-232/17
II.2) Określenie przedmiotu konkursu:
Przedmiotem konkursu jest opracowanie kampanii informacyjno-edukacyjno-promocyjnej na temat postaw prozdrowotnych oraz na rzecz zwiększenia zgłaszalności społeczeństwa na badania, na lata 2018-2020 w ramach Programu Wieloletniego na lata 2016-2024 "Narodowy Program Zwalczania Chorób Nowotworowych" Priorytetu I Narodowego Programu Zwalczania Chorób Nowotworowych pn. Promocja zdrowia i profilaktyka nowotworów - w tym przygotowanie propozycji wybranych elementów kampanii oraz scenopisu spotu telewizyjnego i koncepcji kampanii online oraz koncepcji kampanii z influencerami.
II.3) Główny kod CPV 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI UDZIAŁU
Wymagania, jakie muszą spełniać uczestnicy konkursu: WARUNKI JAKIE MUSI SPEŁNIĆ UCZESTNIK KONKURSU 1.1. O dopuszczenie do udziału w Konkursie mogą ubiegać się Uczestnicy Konkursu, którzy: (zgodnie z oświadczeniem zawartym we Wniosku o dopuszczenie): 1.1.1 nie podlegają wykluczeniu; 1.1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1.1.3 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; 1.1.4 sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 1.1.5 zdolności technicznej lub zawodowej. 1.2 Warunki udziału w Konkursie: 1.2.1 Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Organizator Konkursu nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. 1.2.2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Organizator Konkursu nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. 1.2.3 Zdolność techniczna i zawodowa: W celu potwierdzenia spełnienia warunku Uczestnik Konkursu zobowiązany jest złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług polegających na zaprojektowaniu min. 3 ogólnopolskich kampanii promocyjnych (reklamowych) o wartości jednostkowej: jedna kampania reklamowa o wartości co najmniej 1 500 000,00 zł, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane. Wykaz usług należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 6 do Wniosku oraz załączyć dokumenty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, potwierdzające należyte wykonanie usługi. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług mogą być np.: listy referencyjne, protokoły odbioru, potwierdzenia wykonania płatności przez zleceniodawcę usługi itp. Wybór właściwego dokumentu należy do uczestnika, jednakże z przedłożonego dokumentu musi wynikać, że w ocenie odbiorcy usług, zostały one wykonane należycie. 1.3 Organizator Konkursu wykluczy z postępowania Uczestnika Konkursu na podstawie przesłanek wynikających z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
Udział w konkursie jest zastrzeżony dla wykonawcy posiadającego uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Nie
Należy podać dla jakiego zawodu:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Kryteria oceny prac konkursowych:
Oryginalność - 45
Atrakcyjność - 45
Spójność - 20
Spójność i atrakcyjność projektu kampanii informacyjnej - 10
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:IV.2.1) 1 Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie/prac konkursowych:
Data: 13/12/2017, godzina: 09:00
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane wnioski o dopuszczenie do udziału w konkursie lub prace konkursowe:
Polski
SPOSÓB, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA PRAC KONKURSOWYCH: Prace konkursowe należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.02.2018r. do godziny 9.00, za pokwitowaniem złożenia pracy konkursowej na adres: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia Aleje Jerozolimskie 155, 02-326 Warszawa, pok. 107 a (I piętro)
IV.3) NAGRODY
Rodzaj, liczba i wysokość nagród:
1. NAGRODY
1.1. Organizator przyzna max. 3 nagrody dla najlepszych prac zgłoszonych do konkursu, przy czym każda praca, która otrzyma nagrodę - musi uzyskać co najmniej 70 pkt w wyniku oceny Sądu Konkursowego.
1.2. W przypadku przyznania przez Sąd Konkursowy trzech nagród, nagrodą
w konkursie jest 100 tysięcy złotych każda oraz 50 tysięcy złotych dla autora najwyżej ocenionej pracy.
1.3. W przypadku złożenia jednej pracy konkursowej, której została przyznana nagroda lub w przypadku przyznania przez Sąd Konkursowy dwóch nagród, nagrodą w konkursie jest 100 tysięcy złotych każda oraz 50 tysięcy złotych dla autora najwyżej ocenionej pracy.
1.4. Organizator zastrzega sobie prawo możliwości ograniczenia realizacji pracy konkursowej poprzez dostosowanie jej do posiadanych środków.
1.5. Sąd konkursowy zastrzega sobie prawo nie przyznania nagrody, jeśli w ocenie Sądu konkursowego złożone prace nie spełnią kryteriów oceny prac w stopniu pozwalającym na jej przyznanie (poniżej 70 pkt).
1.6. Praca konkursowa musi być jawna dla wszystkich uczestników postępowania.
1.7. Wypłata nagrody nastąpi po zawarciu umowy o przeniesienie praw autorskich.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia po konkursie:
Nie
Zamówienie zostanie udzielone zwycięscy konkursu:Nie
Zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu procedury konkurencyjnej pomiędzy wykonawcami, którzy złożyli najlepsze prace konkursowe:Tak
Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Likwidacja palenisk na paliwa stałe i wykonanie nowego źródła ciepła na paliwo gazowe w budynku przy ul. Kłosowej 11
- Usługa zabezpieczenia pacjentów z zastosowaniem kamizelek defibrylujących dla Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Okresowa kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania wybranych budowli hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Szczecinie
- Wykonanie prac w dwóch pomieszczeniach herbaciarni w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy pl. Bankowym 3/5.
- Usługa prowadzenia na terenie fosy Fortu Bema w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy wypożyczalni kajaków, obejmująca całodobowy dozór mienia wchodzącego w skład wypożyczalni kajaków...
- Budowa zielonej ściany w ogrodzie przy budynku przeznaczonym na DDP w Wa-wie przy ul. Radzymińskiej 154-budowa ogrodu sensorycznego na działkach nr ew. 73 i 72/19 sąsiadujących z działką nr 72/17
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej 20-lecia Polski w Unii Europejskiej.
- Promocja Projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, działanie 04.01 pn. "Budowa obwodnicy m. Nowy Korczyn"
- Przeprowadzenie kampanii outdoorowej na potrzeby Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w zakresie wyklejania plakatów typu B1 oraz usługi druku, wyklejania i ekspozycji plakatów wielkoformatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.