eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usuwanie napisów, rysunków typu graffiti, naklejek, plakatów i zabrudzeń z powierzchni urządzeń przystankowych oraz okresowe mycie wiat przystankowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-22

Ogłoszenie nr 500062516-N-2017 z dnia 22-11-2017 r.

Miasto Białystok: Usuwanie napisów, rysunków typu graffiti, naklejek, plakatów i zabrudzeń z powierzchni urządzeń przystankowych oraz okresowe mycie wiat przystankowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593798-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 000515000, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 869 62 49, e-mail zzp@um.bialystok.pl, faks 85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bialystok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usuwanie napisów, rysunków typu graffiti, naklejek, plakatów i zabrudzeń z powierzchni urządzeń przystankowych oraz okresowe mycie wiat przystankowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BKM-I.271.23.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) usuwanie napisów, rysunków typu graffiti, naklejek, plakatów, ogłoszeń i zabrudzeń z powierzchni urządzeń przystankowych, 2) mycie wiat przystankowych. 2. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem: 1) Bieżące usuwanie napisów i rysunków typu " graffiti", naklejek, plakatów, ogłoszeń i innych zanieczyszczeń np.: śladów po farbie, kleju, taśmie klejącej, nie związanych z funkcjonowaniem komunikacji miejskiej z urządzeń przystankowych, tj.: a) z konstrukcji wiat przystankowych starego typu (ściany osłonowe ze sklejki wodoodpornej), ławeczek, słupków, tablic rozkładowych, gablot, a jeśli to jest niemożliwe, zamalowanie powierzchni farbą w dotychczasowym kolorze, b) z konstrukcji wiat przystankowych nowego typu (ściany osłonowe wypełnione szybami lub tworzywem sztucznym typu pleksi, płyta poliwęglanowa itp., zadaszenie wykonane z płyt poliwęglanowych komorowych), ławeczek, słupków, tablic rozkładowych, gablot, a jeśli jest to niemożliwe, zamalowanie powierzchni farbą w kolorze RAL 3020, c) z osłon rozkładów jazdy i informacji komunikacyjnej zamontowanych w tabliczkach rozkładowych i gablotach informacyjnych, a w przypadku stwierdzenia, że podjęte działania naprawcze nie poprawiły czytelności zamieszczonych informacji - poinformowanie Zamawiającego o konieczności wymiany "leksanu" (tworzywo sztuczne, zabezpieczające informacje przed zniszczeniem i warunkami atmosferycznymi), d) z powierzchni znaków D-15, nazw przystanków, nazw ulic, numerów linii, oznaczeń strefowych umieszczonych na urządzeniach przystankowych. 1.1) Do obowiązków Wykonawcy należy bieżąca kontrola infrastruktury przystankowej stanowiącej 970 przystanków rozmieszczonych w pięciu sektorach na trasie komunikacyjnej liczącej 306 km, a w szczególności: a) usuwaniu wszelkich stwierdzonych zabrudzeń urządzeń przystankowych w kolejności zgodnej z poniższym harmonogramem: ? poniedziałek sektor A ? wtorek sektor B ? środa sektor C ? czwartek sektor D ? piątek sektor E o Jeżeli w dniu przypadającym na działania w sektorze przypadnie dzień świąteczny pracę w danym sektorze należy wykonać w sobotę. o Jeżeli w dniach przypadających na działania w sektorach przypadnie więcej niż jeden dzień świąteczny pracę w tych sektorach należy wykonać w tygodniu następnym. o Niedziele i święta ustawowe są dniami wolnymi od pracy. b) Zamawiający może zlecić czyszczenie rynien odpływowych wiat przystankowych z liści, gałęzi i innych zanieczyszczeń w ilości do 10szt., w miesiącu. c) zlecenie usunięcia graffiti lub innych zabrudzeń bezpośrednio przez Zamawiającego wymaga podjęcia działań objętych zakresem zamówienia w ciągu 12 godzin. Dopuszczalną formą zlecenia jest informacja telefoniczna potwierdzona w późniejszym terminie w formie pisemnej. 1.2) Do realizacji prac należy stosować technologię, materiały i środki nie powodujące uszkodzenia powierzchni lakierniczych oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych (matowienie powierzchni przeźroczystych) takich jak np.: plexi clean - koncentrat do usuwania graffiti, zmywacz HP 020 - silny koncentrat w postaci żelu do usuwania graffiti, np. zmywacz HP 020 G lub równoważny. 2) Mycie wiat przystankowych dwa razy w roku: - co najmniej 420 szt. w okresie wiosennym: kwiecień - maj, - co najmniej 420 szt. w okresie jesiennym: wrzesień - październik, - dodatkowe mycie 35szt. wiat zlokalizowanych w centrum - raz w roku (Załącznik nr 6), - doraźne (awaryjne) mycie wiat w ilościach jednostkowych w zależności od potrzeb. 2.1) dokładne oczyszczenie (bez zacieków) przy użyciu sprzętu wysokociśnieniowego wraz z usuwaniem graffiti wszelkich widocznych jak i zasłoniętych elementów konstrukcyjnych wiat oraz ich elementów wyposażenia, w tym z całej powierzchni: ścian osłonowych, powierzchni zadaszenia wiaty, znaku D15, profilu konstrukcji wiaty, 2.2) usunięcie zanieczyszczeń w postaci napisów i rysunków typu graffiti, reklam oraz innych informacji w postaci nalepek, wlepek, oraz pozostałości po środkach je mocujących np.: taśmie, kleju; 2.3) z uwagi na udzieloną gwarancję na wiaty przystankowe producent dopuścił do używania w procesie mycia środki Firmy KARCHER lub równoważne , których zastosowanie nie spowoduje uszkodzeń powierzchni lakierowanych, powierzchni z poliwęglanu i tworzyw sztucznych oraz powierzchni szklanych nazwa handlowa - RM 55 ASF, karta charakterystyki zgodnie z 1907/2006/WE, artykuł 31 nazwa handlowa - RM 81 ASF, karta charakterystyki zgodnie z 1907/2006/WE, artykuł 31. 3. Wykonawca po wykonaniu objazdu każdego sektora, przekaże na adres poczty elektronicznej Zamawiającego raport tekstowy z wykazem przystanków i urządzeń przystankowych, na których konieczne było usunięcie zabrudzeń oraz dokumentację fotograficzną obrazującą stan urządzeń przystankowych przed przystąpieniem do czynności naprawczych oraz po ich zakończeniu. Fotografie cyfrowe należy kompletować w sposób umożliwiający identyfikację urządzeń przystankowych. 4. Zamawiający zastrzega, w stosunku do ilości wskazanej w Załączniku nr 3 i Nr 6 do SIWZ, możliwość zwiększenia do 3 % ilości przystanków objętych zakresem zamówienia, bez zmiany wynagrodzenia. 5. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zapewni dyspozycyjność pracowników i sprzętu w ilości niezbędnej do wykonania prac określonych w SIWZ. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w zakresie prac określonych w Rozdz. III pkt 2 ppkt 2 SIWZ, Zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy lub podwykonawcy. Obowiązki wykonawcy lub podwykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny oraz faks lub email celem przekazywania informacji dotyczących realizacji zamówienia. 8. Wykaz przystanków objętych zamówieniem stanowi Załącznik nr 3 i nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 225862.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe BARTNICKI Błażej Bartnicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hugo Kołłątaja 69/4
Kod pocztowy: 15-774
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 83622.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 83622.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 643941.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.