eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń, terenów zewnętrznych posesji, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń oraz śliskości w okresie zimowym w obiektach Oddziału ZUS w Wałbrzychu w okresie od dnia podpisania umowy do 30.04.2017 r.



Ogłoszenie z dnia 2017-11-21

Ogłoszenie nr 500062395-N-2017 z dnia 21-11-2017 r.

Wałbrzych: Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń, terenów zewnętrznych posesji, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń oraz śliskości w okresie zimowym w obiektach Oddziału ZUS w Wałbrzychu w okresie od dnia podpisania umowy do 30.04.2017 r. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu, Krajowy numer identyfikacyjny 00001775600198, ul. Kasztanowa 1, 58-390 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 6497175, e-mail krzysztof.marciniak@zus.pl, faks 74 6497112.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń, terenów zewnętrznych posesji, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń oraz śliskości w okresie zimowym w obiektach Oddziału ZUS w Wałbrzychu w okresie od dnia podpisania umowy do 30.04.2017 r.
Numer referencyjny 430000/271/18/2017-ADG

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie, utrzymanie pomieszczeń, terenów zewnętrznych posesji, odśnieżanie, usuwanie oblodzeń oraz śliskości w sezonie zimowym, zwanych dalej "sprzątaniem", w obiektach Oddziału ZUS w Wałbrzychu. Sprzątanie ma na celu zapewnienie właściwych warunków sanitarno-epidemiologicznych, właściwych warunków pracy oraz zagwarantowanie bezpiecznej eksploatacji obiektów.

II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4

Dodatkowe kody CPV:

90911200-8,

90911300-9,

90914000-7,

90620000-9,

90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 500982.83
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 62 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W związku z odstąpieniem dotychczasowego wykonawcy usługi od świadczenia umowy zachodzi potrzeba udzielenia zamówienia niewynikająca z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Sytuacja ta nie była możliwa wcześniej do przewidzenia. Ponieważ od dnia 14.11.2017 r. Oddział nie będzie miał zapewnionych usług, o których mowa wyżej, a także z uwagi na konieczność: o utrzymania w czystości pomieszczeń ze względów sanitarno-epidemiologicznych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, o zachowania w przejezdności dróg wewnętrznych, usuwania śliskości na chodnikach i dojściach do budynków oraz zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających w otoczeniu budynków zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia. Szacujemy, że okres niezbędny do wyłonienia wykonawcy oraz podpisania umowy wyniesie 5,5 miesiąca. Jest to niezbędny czas na przeprowadzenie postępowania w trybie konkurencyjnym. Ponieważ utrzymanie odpowiednich warunków w obiektach we własnym zakresie nie jest możliwe dłużej niż kilka dni, nie można zachować terminów określonych dla przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem, których terminy przeprowadzenia postępowania wynoszą od 2 do 3 miesięcy.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:



NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

PHU "POLERS" A. Kaczmarek i S-ka Spółka Jawna , , ul. Fabryczna 1, 59-225, Chojnów, kraj/woj. dolnośląskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.