Ogłoszenie z dnia 2017-11-21
Ogłoszenie nr 500062395-N-2017 z dnia 21-11-2017 r.
Wałbrzych: Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń, terenów zewnętrznych posesji, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń oraz śliskości w okresie zimowym w obiektach Oddziału ZUS w Wałbrzychu w okresie od dnia podpisania umowy do 30.04.2017 r. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu, Krajowy numer identyfikacyjny 00001775600198,
ul. Kasztanowa
1,
58-390
Wałbrzych, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
74 6497175, e-mail
krzysztof.marciniak@zus.pl, faks
74 6497112.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń, terenów zewnętrznych posesji, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń oraz śliskości w okresie zimowym w obiektach Oddziału ZUS w Wałbrzychu w okresie od dnia podpisania umowy do 30.04.2017 r.
Numer referencyjny
430000/271/18/2017-ADG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie, utrzymanie pomieszczeń, terenów zewnętrznych posesji, odśnieżanie, usuwanie oblodzeń oraz śliskości w sezonie zimowym, zwanych dalej "sprzątaniem", w obiektach Oddziału ZUS w Wałbrzychu. Sprzątanie ma na celu zapewnienie właściwych warunków sanitarno-epidemiologicznych, właściwych warunków pracy oraz zagwarantowanie bezpiecznej eksploatacji obiektów.
II.5) Główny Kod CPV:
90919200-4
Dodatkowe kody CPV:
90911200-8,
90911300-9,
90914000-7,
90620000-9,
90630000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
500982.83
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 62 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W związku z odstąpieniem dotychczasowego wykonawcy usługi od świadczenia umowy zachodzi potrzeba udzielenia zamówienia niewynikająca z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Sytuacja ta nie była możliwa wcześniej do przewidzenia. Ponieważ od dnia 14.11.2017 r. Oddział nie będzie miał zapewnionych usług, o których mowa wyżej, a także z uwagi na konieczność:
o utrzymania w czystości pomieszczeń ze względów sanitarno-epidemiologicznych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy,
o zachowania w przejezdności dróg wewnętrznych, usuwania śliskości na chodnikach i dojściach do budynków oraz zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających w otoczeniu budynków zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia. Szacujemy, że okres niezbędny do wyłonienia wykonawcy oraz podpisania umowy wyniesie 5,5 miesiąca. Jest to niezbędny czas na przeprowadzenie postępowania w trybie konkurencyjnym.
Ponieważ utrzymanie odpowiednich warunków w obiektach we własnym zakresie nie jest możliwe dłużej niż kilka dni, nie można zachować terminów określonych dla przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem, których terminy przeprowadzenia postępowania wynoszą od 2 do 3 miesięcy.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
PHU "POLERS" A. Kaczmarek i S-ka Spółka Jawna ,
,
ul. Fabryczna 1,
59-225,
Chojnów, kraj/woj.
dolnośląskie
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Dostawa kontenerów KP7 na odpady"
- Budowa gminnego schroniska dla zwierząt wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
- "Świadczenie usług kominiarskich"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego oraz transportu pacjentów dializowanych do i ze Stacji Dializ dla Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu przez okres 2 miesięcy
- Objęcie opieką autorską i asystą techniczną oraz zapewnienie usługi hostingu przez okres 12 miesięcy posiadanego przez Gminę Wałbrzych Systemu Zarządzania Oświatą oraz oprogramowania Kadry i Płace
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA - ZDRÓJ" przy ul.Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości
- Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowskiej 1/5
- Utrzymanie czystości w zasobach Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy przez okres 12 miesięcy.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 - II postępowanie.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - II postępowanie.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku i wykonania prac konserwacyjnych i naprawczych w US w Działdowie
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.