To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-21
Ogłoszenie nr 500062391-N-2017 z dnia 21-11-2017 r.
Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie: Zadanie 1. Budowa i rozbudowa ul. Firlejowskiej w Lublinie, na odcinku od ulicy Łęczyńskiej do rzeki Bystrzycy wraz budową i przebudową: sieci kanalizacji deszczowej i oświetlenia drogowego oraz przebudową sieci energetycznych i telekomunikacyjnych. Zadanie 2. Zaprojektowanie i wykonanie dwóch progów
zwalniających na ulicy Firlejowskiej w Lublinie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Łęczyńską do skrzyżowania z ulicą Bronowicką oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585816-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500030004-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 6077887900000,
ul. Krochmalna
13j,
20-401
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
814 665 700, e-mail
zamowienia@zdm.lublin.eu, faks
814 665 701.
Adres strony internetowej (url): http://zdm.bip.lublin.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: gminna jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie 1. Budowa i rozbudowa ul. Firlejowskiej w Lublinie, na odcinku od ulicy Łęczyńskiej do rzeki Bystrzycy wraz budową i przebudową: sieci kanalizacji deszczowej i oświetlenia drogowego oraz przebudową sieci energetycznych i telekomunikacyjnych. Zadanie 2. Zaprojektowanie i wykonanie dwóch progów zwalniających na ulicy Firlejowskiej w Lublinie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Łęczyńską do skrzyżowania z ulicą Bronowicką oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-PS.221.1.46.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) budowę drogi, 2) budowę i przebudowę zjazdów, 3) budowę zatok postojowych, 4) budowę chodników, 5) zaprojektowanie i budowę dwóch progów zwalniających, 6) budowę i przebudowę oświetlenia drogowego, 7) przebudowę sieci elektroenergetycznych, 8) przebudowę sieci telekomunikacyjnych, 9) budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami podczyszczającymi, 10) usunięcie zieleni kolidującej z zagospodarowaniem ulicy, 11) budowę ścieżki rowerowej wraz z ciągiem pieszym łączących istniejącą ścieżkę rowerową wraz z ciągiem pieszym przebiegającą wzdłuż wału rzeki Bystrzycy, z włączeniem do zaprojektowanej ul. Firlejowskiej, 12) wykonanie elementów docelowej organizacji ruchu drogowego, 13) niwelację i plantowanie terenu, 14) wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu i oznakowania na czas prowadzenia robót, 15) wykonanie i zatwierdzenie aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu 16) wykonanie robót rozbiórkowych, 17) wykonanie monitoringu budowanych, przebudowywanych i remontowanych odcinków kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, zgodnie z wytycznymi dysponentów sieci oraz wykonanie monitoringu wraz z czyszczeniem przed upływem okresu gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy, 18) obsługę geodezyjną robót, 19) uporządkowanie terenu inwestycji, 20) wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji, 21) Pełnienie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) (dot. Zadania 2): a) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji remontu, b) uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji remontu, c) ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, d) udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, e) wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, f) bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 1 dnia od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 22) prowadzenie dziennika budowy i wykonywanie obmiarów ilości zrealizowanych robót, 23) przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego - 3 egz., 24) przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi oraz właściwym dysponentom, 25) zakup i dostawę sprzętu informatycznego, niezbędnego Zamawiającemu do nadzoru nad realizacją zmówienia. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia wskazane i opisane w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Powyższy wymóg dotyczy również czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia wskazanych i opisanych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), w szczególności: 1) frezowanie nawierzchni asfaltowych na jezdni, 2) wykonanie podbudowy pod progi zwalniające 3) wykonanie nawierzchni progów zwalniających z kostki brukowej betonowej, 4) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233100-0
Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45110000-1, 45231300-8, 45231400-9, 45233200-1, 45233300-2, 45316110-9, 45112710-5, 45112000-5, 45231000-5, 45230000-8, 71320000-7, 71248000-8, 30121200-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1927470.90
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o. w Lublinie
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1908843.46
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom następujący zakres robót: 1) dotyczący robót budowlanych: a) branża elektryczna - budowa oświetlenia drogowego - Zakład Instalacji Elektrycznych S.C. Ryszard Janczak, Roman Nakonieczny, ul. Nowa 73A, 24-220 Niedrzwica Duża; b) Branża Elektryczna - przebudowa i zabezpieczenie linii elektroenergetycznych - Zakład Instalacji Elektrycznych S.C. Ryszard Janczak, Roman Nakonieczny, ul. Nowa 73A, 24-220 Niedrzwica Duża; c) branża teletechniczna - przebudowa i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej Orange kolidującej z budową i przebudową ulicy Firlejowskiej w Lublinie - Zakład Instalacji Elektrycznych S.C. Ryszard Janczak, Roman Nakonieczny, ul. Nowa 73A, 24-220 Niedrzwica Duża; d) branża teletechniczna - przebudowa i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej Netii kolidującej z budową i przebudową ulicy Firlejowskiej w Lublinie - Zakład Instalacji Elektrycznych S.C. Ryszard Janczak, Roman Nakonieczny, ul. Nowa 73A, 24-220 Niedrzwica Duża; 2) dotyczący dostaw: a) Sprzęt informatyczny: urządzenie wielofunkcyjne - Mikrobit Sp. z o. o., ul. Zana 39, 20-601 Lublin. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa implantów otolaryngologicznych
- Wykorzystanie zwierząt gospodarskich do czynnej ochrony susła perełkowanego (wypas zwierząt), w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" [...]
- Usługa przechowywania zajętych towarów w drodze czynności kontrolnych wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie jednostki organizacyjne lubelskiej administracji skarbowej.
- Usługa druku, montażu i demontażu materiałów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw agregatów prądotwórczych, stacji transformatorowych, głównych wyłączników ppoż. oraz układów samoczynnego załączania rezerwy w obiektach UMCS
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Rozbudowa Ośrodka Medycyny Doświadczalnej UML".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Budowa placu odpraw dla samochodów ciężarowych w Oddziale Celnym w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.