Ogłoszenie nr 500062307-N-2017 z dnia 21-11-2017 r.
Warszawa: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie części budynku Warszawskiego Centrum Innowacji Edukacyjno - Społecznych i Szkoleń, ze względu na zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń na parterze budynku (płd. - wsch.) na laboratorium, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa części budynku przy ul. Starej 4 na potrzeby Warszawskiego Centrum Innowacji Edukacyjno - Społecznych i Szkoleń - Etap II"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521086-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 111403 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 16266500000,
ul. ul. Senatorska
,
00099
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
223 124 400, e-mail
jpolak@szrm.pl, faks
223 124 490.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie części budynku Warszawskiego Centrum Innowacji Edukacyjno - Społecznych i Szkoleń, ze względu na zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń na parterze budynku (płd. - wsch.) na laboratorium, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa części budynku przy ul. Starej 4 na potrzeby Warszawskiego Centrum Innowacji Edukacyjno - Społecznych i Szkoleń - Etap II"
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.1. Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym: 1) Wykonanie projektów wykonawczych - w 6 egz., w tym: a) architektura wraz ze scenariuszem pożarowym i aranżacją wnętrz, b) architektura - wyposażenie wnętrz wraz z zestawieniem I wyposażenia oraz wizualizację laboratorium c) konstrukcja, d) instalacje elektryczne w tym między innymi: o sporządzenie bilansu mocy i w razie konieczności uzyskanie aktualnych wrunków przyłączenia, o wewnętrzne linie zasilające w tym siłowe, o rozdział energii w obiekcie i rozdzielniach wewnętrznych, o instalacja oświetlenia ogólnego, o instalacja oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjne i kierunkowe), o instalacja gniazd wtykowych ogolnego przeznaczenia (bez satosowania gniazd w podłodze), o instalacja połączeń wyrównawczych, e) instalacje teletechniczne w tym między innymi: o sieć strykturalna LAN w pom. biurowym, system Wi-Fi w pozostałych pom., o system sygnalizacji włamania i napadu SSWiN (połączyć z istniejącym w obiekcie) o instalacje multimedialne - okablowanie w Sali laboratorium do systemu multimedialnego (planowany monitor dotykowy 65 cali z oprogramowaniem i dedykowanymi podzespołami), o system kontroli dostępu: wejscie zewnętrzne od strony skarpy, wejście do pokoju socjalnego, o instalacja systemu przyzywowego w łazience dla niepełnosprawnych, f) instalacje sanitarne w tym między innymi: o instalacja centralnego ogrzewania, o instalacja ciepłej wody użytkowej i instalacja cyrkulacji, o instalacja wod-kan, biały montaż i wyposażenie łazienek w tym dla niepełnosprawnych, o instalcja wentylacji mechanicznej, o instalacja klimatyzacji typu Split w pom. Laboratorium. 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) - 6 egz.; 3) Kosztorysy robót budowlanych wykonane metodą szczegółową - 2 egz.; 2. Wykonanie robót budowlanych przebudowy części budynku Warszawskiego Centrym Innowacji Edukacyjno - Społecznych i Szkoleń, ze względu na zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń na parterze budynku (płd. - wsch.) na laboratorium zgodnie z wykonanymi projektami w zakresie: 1) wykonanie przebudowy pomieszczenia mieszkalnego z adaptacją na pomieszczenie biurowe, laboratorium przyrodniczo - chemiczne, pokój gościnny wraz z instalacjami: wod. -kan., c.o., wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, instalacji elektrycznej, teletechnicznej w budynku nr 5; 2) naprawa pęknięcia posadzki przy wejściu głównym na poziomie zero w budynku nr 3 (szkoleniowo - biurowym); 3) wykonanie nowej posadzki w łączniku piwnicznym pomiędzy budynkiem nr 3 i nr 5; 4) wykonanie nowej posadzki w pomieszczeniu piwnicznym pod budynkiem nr 5; 5) wykonanie w budynku nr 5 na poziomie przyziemia podlogi z płyt granitowych. 2.1 Niniejsze zamówienie nie obejmuje dostaw I wyposażenia. 3. Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określa: Projekt budowlany i Decyzja o pozwoleniu na budowę Nr 201/Ś/2017 z dnia 18.04.2017 r. stanowiące integralną część umowy. 4. Poszczególne opracowania należy wykonać w formie: 1) papierowej w ilości jw., 2) elektronicznej po 2 egz. na nośniku elektronicznym CD lub DVD, w tym, a) projekty wykonawcze w formacie (*.dwg/*.dxt) oraz (*.pdf), dla tekstu (*.pdf) i (*.doc), b) kosztorysy robót budowlanych wykonane w formie szczegółowej w programie Norma lub kompatybilnym (w formacie .ath) oraz (*.pdf), c) STWiOR, - w programie WORD lub kompatybilnym (w formacie *.doc lub *.rtf) oraz (*.pdf), 3) decyzję o pozwoleniu na budowę oraz inne niezbędne opinie, decyzje i uzgodnienia Wykonawca przekaże w oryginałach i na nośniku elektronicznym CD lub DVD w formacie (*.pdf). Wykonawca przekaże Zamawiającemu formę elektroniczną dokumentów objętych Przedmiotem Umowy, która będzie zgodna z formą papierową ww. opracowań, tj. forma elektroniczna będzie zawierać wszelkie podpisy i pieczątki, naniesione na papierze, w trakcie dokonywanych ustaleń i uzgodnień. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: o robotnik ogólnobudowlany wykonujący - w szczególności prace wyburzeniowe, murarskie (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadanie stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownik budowy); o pracownik budowlany instalacji sanitarnych wykonujący roboty związane z wykonaniem instalacji wod. - kan., c.o., wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, o pracownik budowlany instalacji elektrycznych wykonujący - roboty elektryczne związane z wykonaniem instalacji elektrycznych. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, jednak nie krótszym niż 10 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w Załączniku Nr 4 do Wzoru umowy czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (Załącznik Nr 8 do SIWZ) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy." 1. Rozpoczęcie - niezwłocznie od dnia zawarcia niniejszej umowy, 2. Zakończenie - do dnia 15 listopada 2017 r. w tym: 1) Zakończenie wykonania dokumentacji projektowej: w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy. 2) Wykonanie robót budowlanych: do dnia 15 listopada 2017 r. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: orobotnik ogólnobudowlany wykonujący - w szczególności prace wyburzeniowe, murarskie (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadanie stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownik budowy); opracownik budowlany instalacji sanitarnych wykonujący roboty związane z wykonaniem instalacji wod. - kan., c.o., wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, opracownik budowlany instalacji elektrycznych wykonujący - roboty elektryczne związane z wykonaniem instalacji elektrycznych. 2)W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, jednak nie krótszym niż 10 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w Załączniku Nr 4 do Wzoru umowy czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 4)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (Załącznik Nr 8 do SIWZ) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy."
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
71000000-8,
45110000-1,
45232460-4,
45310000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 24.07.2017 r. do 15.11.2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/11/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Przedłużenie terminu realizacji wykonania robót budowlanych do dnia 22.12.2017 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku ze zwłoką w przekazywaniu przez Wykonawcę poprawionej dokumentacji projektowej (termin na wprowadzenie uwag minął 13.09.2017 r.) konieczne jest przedłużenie terminu realizacji wykonania robót budowlanych do dnia 22.12.2017 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym ustniki do spirometru, cewniki, pierścienie, papierki, strzykawki, igły, sztance, ostrza, igły medyczne
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.