To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-21
Ogłoszenie nr 500062196-N-2017 z dnia 21-11-2017 r.
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Remont (wymiana i renowacja) drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych i budynków zarządzanych przez KZGM w Katowicach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602139-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 000515780,
ul. ul. Grażyńskiego
5,
40-126
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 258 20 21-25, e-mail
przetargi@kzgm.katowice.pl, faks
32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): www.kzgm.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont (wymiana i renowacja) drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych i budynków zarządzanych przez KZGM w Katowicach.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NZ.231.125.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie i renowacji drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych i budynków zarządzanych przez KZGM w Katowicach. 2. Prace polegać będą w szczególności na: - wymianie drzwi wejściowych do budynków mieszkalnych, - wymianie drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych, - montażu progów, - uzupełnieniu tyków, - malowaniu, - renowacji stolarki drzwiowej (wymianie oszklenia, oczyszczeniu ze starej farby, dezynsekcji, regulacji zawiasów, uzupełnieniu ubytków, malowaniu lakierobejcą) 3. Zamówienie podzielone jest na 9 części: Część 1 - Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach przy ul. Iłłakowiczówny 23a/5, ul Nowy Świat 4/2, ul. Górnika 5a/14, ul. Kotlarza 11/14, ul. Katowicka 31a/8, ul. Misjonarzy Oblatów 31/2, ul. Mikusińskiego 14/6, ul. Sokolska 68/5, ul. Katowicka 58b/3, ul. Modelarska 9/2; Część 2 - Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach przy ul. Chemiczna 3/26, ul. Wiosny Ludów 28a/17, ul. Wiosny Ludów 28a/3, ul. Strzelców Bytomskich 51/13, ul. Działkowa 32/3; Część 3 - Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach przy Al. Korfantego 8/19, Al. Korfantego 8/71, ul. Kozielska 8/8, ul. Sokolska 14/11, ul. Teatralna 9a/7, ul. Piastowska 2/23, ul. Piastowska 2/52, ul. Piastowska 2/77, ul. Reja 6/12, ul. Hałubki 1/3, ul. Mariacka 5a/15, ul. Raciborska 38/24, ul. Sokolska 14/2, ul. Szkolna 10/1, ul. Koszarowa 8/32; Część 4 - Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach przy ul. Bugli 2/1, ul. Skłodowskiej 27/24, ul. Skłodowskiej 15/27, ul. Jordana 12a/2, ul. Mikołowska 18a/5a, ul. Sienkiewicza 6/6, Plac Oddziałów Młodzieży Powstańczej 5/1; Część 5 - Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach przy ul. Kossak-Szczuckiej 45a/3, ul. Słupska 4/18, ul. Panewnicka 98/3, ul. Kijowska 30/2, ul. Koszalińska 1b/37, ul. Emerytalna 17a/13, ul. Panewnicka 329b/71; Część 6 - Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach przy ul. Tysiąclecia 80/132, ul. Mieszka I 5/79, ul. Chrobrego 25/7, ul. Tysiąclecia 80/61, ul. Tysiąclecia 80/119, ul. Mieszka I 11/11, ul. Piastów 11/51, ul. Piastów 11/174, ul. Gliwicka 192/4; Część 7 - Wymiana drzwi wejściowych do budynków zarządzanych przez KZGM w Katowicach przy ul. Obrońców Westerplatte 13, 13a, ul. Obrońców Westerplatte 15, 15a, 15b, ul. Wiosny Ludów 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, ul. Strumienna 1, ul. Oswobodzenia 61; Część 8 - Wymiana drzwi wejściowych do budynków zarządzanych przez KZGM w Katowicach przy ul. Czarnieckiego 3, ul. Kozielska 1, ul. Kozielska 1a; Część 9 - Wymiana i renowacja drzwi wejściowych do budynków zarządzanych przez KZGM w Katowicach przy ul. Szenwalda 61, ul. Bronisławy 27b, ul. Małachowskiego 17, ul. Grunwaldzka 6a, ul. Franciszkańska 22 . Uwaga! Roboty objęte przedmiotem zamówienia będą prowadzone m.in. w lokalach zamieszkałych przez najemców (dotyczy części I, II, III, IV, V, VI), co należy uwzględnić w organizacji pracy. Wymaga to porozumienia się Wykonawcy z najemcami poszczególnych lokali co do terminu prowadzenia robót zgodnie z przedmiotem zamówienia. UWAGA! Zamawiający na podstawie art. 36aa ust. 2 ustawy określa, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. 4. Budynki w części III położone przy ulicy Kozielskiej 8, Teatralnej 9A, Reja 6, Hałubki 1, Raciborskiej 38, Mariackiej 5a/15 oraz w części VIII położone przy ulicy Czarnieckiego 3, Kozielskiej 1 i Kozielskiej 1a są objęte ochroną konserwatorską i figurują w Gminnej Ewidencji Zabytków. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: przedmiary robót i zdjęcia - Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Zamawiający dla każdej części zamówienia wymaga aby osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie były przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2016, poz. 1666 z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy pracowników fizycznych, którzy wykonują roboty polegające na: wykuciu muru i wstawieniu drzwi zewnętrznych, gruntowaniu podłoża, przemurowaniu ścianek, robotach tynkarskich i malarskich. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych i sprzętowych, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ). 7. Jeżeli przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 8. Tam, gdzie w przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45421000-4
Dodatkowe kody CPV: 45421100-5, 45410000-4, 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Całkowita wartość zamówienia w części 4 (bez VAT) wynosi 1 8036,70 zł. Całkowita wartość zamówienia w części 5 (bez VAT) wynosi 5 576,50 zł. Całkowita wartość zamówienia w części 7 (bez VAT) wynosi 52 541,35 zł. Całkowita wartość zamówienia w części 8 (bez VAT) wynosi 3 458,88 zł. Całkowita wartość zamówienia w części 9 (bez VAT) wynosi 26 541,21 zł.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach przy ul. Iłłakowiczówny 23a/5, ul Nowy Świat 4/2, ul. Górnika 5a/14, ul. Kotlarza 11/14, ul. Katowicka 31a/8, ul. Misjonarzy Oblatów 31/2, ul. Mikusińskiego 14/6, ul. Sokolska 68/5, ul. Katowicka 58b/3, ul. Modelarska 9/2; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20449.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lipińska Ilona Zakład Remontowo Budowlany
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21857.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach przy ul. Chemiczna 3/26, ul. Wiosny Ludów 28a/17, ul. Wiosny Ludów 28a/3, ul. Strzelców Bytomskich 51/13, ul. Działkowa 32/3; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5354.95
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lipińska Ilona Zakład Remontowo Budowlany
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6006.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach przy Al. Korfantego 8/19, Al. Korfantego 8/71, ul. Kozielska 8/8, ul. Sokolska 14/11, ul. Teatralna 9a/7, ul. Piastowska 2/23, ul. Piastowska 2/52, ul. Piastowska 2/77, ul. Reja 6/12, ul. Hałubki 1/3, ul. Mariacka 5a/15, ul. Raciborska 38/24, ul. Sokolska 14/2, ul. Szkolna 10/1, ul. Koszarowa 8/32; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17398.96
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany "MARKO" Marek Gorniok
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18175.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach przy ul. Bugli 2/1, ul. Skłodowskiej 27/24, ul. Skłodowskiej 15/27, ul. Jordana 12a/2, ul. Mikołowska 18a/5a, ul. Sienkiewicza 6/6, Plac Oddziałów Młodzieży Powstańczej 5/1; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części 4 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 1579 ze zm.) ponieważ nie złożono żadnej oferty. W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 31.10.2017 do godziny 08:45 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach przy ul. Kossak-Szczuckiej 45a/3, ul. Słupska 4/18, ul. Panewnicka 98/3, ul. Kijowska 30/2, ul. Koszalińska 1b/37, ul. Emerytalna 17a/13, ul. Panewnicka 329b/71; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części 5 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Pzp (tekst jednolity Dz. u. z 2017, poz. 1579 ze zm.) ponieważ nie złożono żadnej oferty. W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 31.10.2017 r. do godziny 08:45 nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach przy ul. Tysiąclecia 80/132, ul. Mieszka I 5/79, ul. Chrobrego 25/7, ul. Tysiąclecia 80/61, ul. Tysiąclecia 80/119, ul. Mieszka I 11/11, ul. Piastów 11/51, ul. Piastów 11/174, ul. Gliwicka 192/4; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18404.46
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany "MARKO" Marek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19452.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Wymiana drzwi wejściowych do budynków zarządzanych przez KZGM w Katowicach przy ul. Obrońców Westerplatte 13, 13a, ul. Obrońców Westerplatte 15, 15a, 15b, ul. Wiosny Ludów 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, ul. Strumienna 1, ul. Oswobodzenia 61; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części 7 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz 1579 ze zm.) ponieważ nie złożono żadnej oferty. W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 31.10.2017 r. do godziny 08:45 nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Wymiana drzwi wejściowych do budynków zarządzanych przez KZGM w Katowicach przy ul. Czarnieckiego 3, ul. Kozielska 1, ul. Kozielska 1a; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części 8 zostało unieważnione na postawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Pzp (tekst jednolity - Dz. U. z 2017, poz. 1579 ze zm.) ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W postępowaniu dla części 8 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 31.10.2017r. do godziny 08:45 wpłynęła jedna oferta Wykonawcy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WOMA mgr inż. Marek Wołowiec ul. Ściegiennego 221, 25-116 Kielce, z cena ofertową 20 852,50 zł. Cena ta o 17 116,91 zł. przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ( 3 735,59 zł. brutto). Zamawiający nie posiada w bieżącym roku budżetowym środków umożliwiających zwiększenie kwoty na realizację zadania do ceny złożonej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Wymiana i renowacja drzwi wejściowych do budynków zarządzanych przez KZGM w Katowicach przy ul. Szenwalda 61, ul. Bronisławy 27b, ul. Małachowskiego 17, ul. Grunwaldzka 6a, ul. Franciszkańska 22 . |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części 9 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Pzp (tekst jednolity - Dz. U. z 2017, poz. 1579 ze zm.) ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W postępowaniu dla części 9 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 31.10.2017r. do godziny 08:45 wpłynęła jedna oferta Wykonawcy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WOMA mgr inż. Marek Wołowiec ul. Ściegiennego 221, 25-116 Kielce, z cena ofertową 52 371,38 zł. Cena ta o 23 706,87 zł. przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ( 28 664,51 zł. brutto). Zamawiający nie posiada w bieżącym roku budżetowym środków umożliwiających zwiększenie kwoty na realizację zadania do ceny złożonej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- BO - L2/07/X - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Dziewięciu Górników z Wujka w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w Katowicach
- Remont kuchni z zapleczem w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- Zakup i dostarczenie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek oraz sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Katowickiego Centru Onkologii.
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) dla obszaru wybranych powiatów województwa śląskiego
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem rolet wewnętrznych oraz żaluzji pionowych dla KWP w Katowicach, KMP/KPP garnizonu śląskiego oraz CBŚP, BSWP i CBZC - umowa ramowa
- BUDOWA WZBUDZANEJ SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH W REJONIE SKRZYŻOWANIA DW 926 Z UL. KASZTANOWĄ W M. ORZESZE
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
- Wymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń zajmowanych przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy budynku w Łodzi przy ul. Moniuszki 7/9, w podziale na dwie części
- Remont sal wykładowych nr 351, 353, laboratorium nr 268 oraz pokoi nr 225 i 227 w budynku Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska przy al. Piastów 50 A w Szczecinie
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
- Prace aranżacyjno-budowlane do wystaw organizowanych przez Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.