eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Prace remontowe w budynkach sądów rejonowych okręgu włocławskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-20

Ogłoszenie nr 500061543-N-2017 z dnia 20-11-2017 r.

Sąd Okręgowy we Włocławku I Wydział Cywilny: Prace remontowe w budynkach sądów rejonowych okręgu włocławskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593065-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Okręgowy we Włocławku I Wydział Cywilny, Krajowy numer identyfikacyjny 91125693500000, ul. ul. Wojska Polskiego 22, 87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 544 222 500, e-mail j.olszewska@wloclawek.so.gov.pl, faks 544 116 208.
Adres strony internetowej (url): www.wloclawek.so.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: sądownictwo powszechne

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prace remontowe w budynkach sądów rejonowych okręgu włocławskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP6/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Prace remontowe w budynkach sądów funkcjonalnych okręgu włocławskiego. Postępowanie podzielone na 3 zadania. 1 Zadanie 1: Sąd Rejonowy w Rypinie a) malowanie ścian i sufitów pomieszczeń biurowych, archiwum, korytarza i klatki schodowej b) malowanie elewacji wraz z naprawą tynku 2 Zadanie 2: Sąd Rejonowy w Radziejowie a) wymiana instalacji oświetleniowej w archiwum b) wymiana rozdzielnicy elektrycznej wraz z obwodami zasilania gniazd i oświetlenia w kotłowni c) wymiana drzwi wewnętrznych wraz z wykonaniem posadzki i malowaniem pomieszczenia archiwum i kotłowni d) malowanie pomieszczeń biurowych wraz z naprawą tynku e) wyłożenie schodów zewnętrznych do piwnicy płytkami 3 Zadanie 3: Sąd Rejonowy w Aleksandrowie Kujawskim a) remont oświetlenia zewnętrznego budynku b) remont łazienki polegający na wymianie instalacji elektrycznej, stolarki drzwiowej, okładziny ścian i podłogi, przyborów sanitarnych, montażu systemowych kabin sanitarnych c) naprawa nawierzchni przy wejściu bocznym do budynku i na schodach d) wymiana drzwi wewnętrznych e) malowanie pomieszczeń i sal rozpraw f) malowanie elewacji i parapetów zewnętrznych wraz z naprawą tynku Szczegółowy opis zamówienia zawierają następujące dokumenty: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45316100-6


Dodatkowe kody CPV: 45311200-2, 45410000-4, 45421114-6, 45421134-2, 45421133-5, 45431000-7, 45442110-1, 45442180-2, 45233253-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1 - Sąd Rejonowy w Rypinie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zadaniu nr 1 nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ZAdanie nr 2 - Sąd Rejonowy w Radziejowie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w zadaniu nr 2 nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 - Sąd Rejonowy w ALeksandrowie Kujawskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 136255.68
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Fabex Małgorzata Medycka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wilczeniec Fabiański 31a
Kod pocztowy: 87-811
Miejscowość: Fabianki
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 137931.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 137931.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 137931.19
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.