Ogłoszenie nr 500061517-N-2018 z dnia 21-03-2018 r.
Warszawa: Budowa Dzielnicowego Centrum Kultury przy ul. Gandhi w Warszawie - roboty podobne Etap I b (roboty wykończeniowe, instalacje sanitarne z zakresu wentylacji i klimatyzacji, instalacje teletechniczne, instalacje elektroenergetyczne, zagospodarowanie terenu - nawierzchnie parkingów i chodników). OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 1525964000000,
ul. al. Komisji Edukacji Narodowej
61,
02777
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 71 01, e-mail
zam_publ@ursynow.pl, faks
22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Dzielnicowego Centrum Kultury przy ul. Gandhi w Warszawie - roboty podobne Etap I b (roboty wykończeniowe, instalacje sanitarne z zakresu wentylacji i klimatyzacji, instalacje teletechniczne, instalacje elektroenergetyczne, zagospodarowanie terenu - nawierzchnie parkingów i chodników).
Numer referencyjny
KZP-XII-WZP.271.22.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Budowa Dzielnicowego Centrum Kultury przy ul. Gandhi w Warszawie - roboty podobne Etap I b (roboty wykończeniowe, instalacje sanitarne z zakresu wentylacji i klimatyzacji, instalacje teletechniczne, instalacje elektroenergetyczne, zagospodarowanie terenu - nawierzchnie parkingów i chodników).
1. Informacje ogólne.
1.1. Lokalizacja terenu inwestycji.
Teren inwestycji położony jest przy ul. I. Gandhi w Warszawie, Dzielnicy Ursynów
w pobliżu skrzyżowania z Al. KEN i stacji metra Imielin.
Obsługa komunikacyjna obiektu odbywać się będzie wjazdem od ul. Indiry Gandhi oraz poprzez istniejący parking Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów (wjazd z Al. Komisji Edukacji narodowej, wyjazd w stronę ul. I. Gandhi).
Inwestycja prowadzona będzie na działkach nr ewid. 3/3, części działki nr ewid. 1/4
z obrębu 1-10-22 i części działki nr ewid. 10/3 z obrębu 1-10-18
? działka nr 3/3 z obrębu 1-10-22 - własność m. st. Warszawy,
? działka nr 1/4 z obrębu 1-10-22 - własność Skarb Państwa, władanie Zarząd Dróg Miejskich Warszawa,
? działka nr ewid. 10/3 z obrębu 1-10-18 - własność Skarb Państwa, władanie Zarząd Dróg Miejskich Warszawa,
1.2. Istniejące uwarunkowania.
Zamawiający informuje, że dla zrealizowania inwestycji "Budowa Dzielnicowego Centrum Kultury przy ul. I. Gandhi" posiada Decyzję Nr 301/D/09 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 07.08.2009 r. o pozwoleniu na budowę.
Na podstawie w/w decyzji administracyjnej obecnie realizowany jest Etap Ia Budowa Dzielnicowego Centrum Kultury przy ul. Gandhi w Warszawie.
2. Zakres Etapu I b.
2.1. Roboty wykończeniowe (ściany, sufity, posadzki) pomieszczeń:
a) Sali widowiskowej dla 350 osób z pomieszczeniami powiązanymi
(pom.nr 1/01-1/11, 1/29-1/30, 1/67, 3/04, 3/08, 3/40);
c) Sali wielofunkcyjnej z magazynem
(pom.nr 2/24, 2/25 );
d) Sal dydaktycznych na kondygnacji drugiej i trzeciej
(pom.nr 2/41 - 2/51, 3/20, 3/27 - 3/35).
2.2. Instalacje sanitarne z zakresu wentylacji i klimatyzacji - Wentylacja mechaniczna i klimatyzacji Sali widowiskowej i wielofunkcyjnej (dotyczy systemów N1/W1 i N3/W3 oraz klimatyzatora JW5).
2.2.1. System N1/W1.
Jest to system obsługujący salę widowiskową, pole gry i pomieszczenia połączone funkcjonalnie z salą widowiskową. Łączna wydajność układu wynosi 17920 m3/h. Taka ilość zapewni 33,5 m3/h na osobę powietrza świeżego na widowni i 100m3/h na osobę występującą na scenie. Kanały nawiewne wyprowadzone z centrali do pionowych szachtów w obiekcie zaopatrzone będą w tłumiki akustyczne.
Kanały nawiewne i wyciągowe rozprowadzone są w poszczególnych pomieszczeniach pod stropem. Na tych kanałach umieszczone są elementy nawiewne i wyciągowe.
Centrala wyposażona będzie w wymiennik obrotowy, odpowiednie filtry, nagrzewnicę wodną, wentylatory dwubiegowe i pompę ciepła umożliwiającą chłodzenie powietrza latem.
2.2.2. System N3/W3.
Jest to system obsługujący sale konferencyjną i widowiskowa. Łączna wydajność układu wynosi 5160 m3/h. Taka ilość zapewni 34 m3/h na osobę powietrza świeżego.
Kanały nawiewne wyprowadzone z centrali do pionowych szachtów w obiekcie zaopatrzone będą w tłumiki akustyczne. Kanały nawiewne i wyciągowe rozprowadzone są w poszczególnych pomieszczeniach pod stropem. Na tych kanałach umieszczone są elementy nawiewne i wyciągowe. Centrala wyposażona będzie w wymiennik obrotowy, odpowiednie filtry, nagrzewnicę wodną, wentylatory dwubiegowe i pompę ciepła umożliwiającą chłodzenie powietrza latem.
2.2.3. Klimatyzator JW5.
Split o mocy chłodniczej 2,2 kW z kompletną instalacją freonową, odprowadzenia skroplin, automatyczną regulacją i montażem - 1 kpl.
2.3. Instalacje teletechniczne.
Instalacje infrastruktury okablowania, instalowanie central teletechnicznych, instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych, instalowanie systemów alarmowych i anten.
2.4. Instalacje elektroenergetyczne
2.4.1. Montaż opraw i osprzętu w Sali widowiskowej
2.4.2. Montaż opraw i osprzętu w Sali wielofunkcyjnej
2.4.3. Montaż opraw w salach dydaktycznych kondygnacji 2
2.4.4. Montaż opraw w salach dydaktycznych kondygnacji 3
2.4.5. Montaż opraw w Sali konferencyjnej
2.4.6. Montaż opraw w galerii
2.4.7. Oświetlenie zewnętrzne terenu
2.5. Zagospodarowanie terenu.
2.5.1. Budowa parkingu dla 107 samochodów o nawierzchni z kostki brukowej.
2.5.2. Pozostała część nawierzchni chodników Etapu I, tj:
a) plac pomiędzy budynkiem Dzielnicowego Centrum Kultury a placem p. pożarowym (na tyłach budynku),
b) nawierzchnie chodnikowe w obrębie budynku śmietnika i części frontowej budynku Dzielnicowego Centrum Kultury
Zakres realizacji nawierzchni pokazano na rysunku +GND_PW_PZT_1
3. Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
3.1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017.1578 z późn. zm.)
3.2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3.3. Warunek, o którym mowa w pkt 3.2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących roboty wykończeniowe, w trakcie realizacji zamówienia.
3.4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww.
wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia
spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3.5. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego
w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3.3 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
2) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
3.6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.3 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 9 ust. 1 pkt 10) i 11) umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.3 czynności.
3.7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
Uwaga:
1. Zamawiający dopuszcza uwzględnienie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji.
2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych
o parametrach nie gorszych niż wskazane.
3. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach
i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.
II.5) Główny Kod CPV:
45233200-1
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45331210-1,
45314300-4,
45312000-7,
45310000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
6108654.97
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawa prawna:
art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;
Podstawa faktyczna:
-Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego;
-zamówienie podobne zostało przewidziane w sekcji II pkt 2.1) ogłoszenia o zamówieniu (nr ogłoszenia: 2017/S 004-005513 z dnia 06.01.2017 r. dla zamówienia podstawowego i jest powtórzeniem robót budowlanych, objętych zamówieniem podstawowym udzielonym Wykonawcy w dniu 23.05.2017 r. w zakresie zagospodarowania terenu w tym budowie parkingu i nawierzchni chodników, wykończeniu pomieszczeń (ściany, sufity, posadzki), wykonania wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal, wykonania instalacji elektroenergetycznych (montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego), wykonania oświetlenia terenu oraz instalacji teletechnicznych i systemów alarmowych.
-Wartość szacunkowa planowanego zamówienia podobnego wynosi 6.108.654,97 złotych netto i nie przekracza przewidywanej wartości zamówienia podobnego podanej w ogłoszeniu o zamówieniu (dla zamówienia podstawowego) tj. 9.900.007,12 złotych netto.
-do negocjacji zaprasza się dotychczasowych Wykonawców robót budowlanych (Konsorcjum)tj.
1.MORIS POLSKA Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (kod:02-867) ul. Baletowa 4, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.s.t Warszawy nr 0000303647, NIP 527 257 27 53, REGON 141367234 - Lider
2.ROSA-BUD S.A. z siedzibą w Radomiu (kod: 26-600) ul. Gazowa 5/7, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod nr 000349593, NIP 948 255 65 09, REGON 14309138 - Partner
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Rosa-Bud S.A. ,
,
ul. Gazowa 5/7,
26-600,
Radom, kraj/woj.
mazowieckie
Moris Polska Sp. z o. o. ,
,
ul. Baletowa 4,
02-867,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych RZGW Gliwice w zakresie automatyki (diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki), w podziałem na 2 części
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa elektrod, papierów EKG, USG, żeli, akcesorii RTG, w podziale na 4 pakiety (II postępowanie)
- Zakup usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGGW oraz ich osób towarzyszących
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym prześcieradła, szpatułki, lusterka, wzierniki ginekologiczne, pojemniki na odpady
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Dostosowanie obiektu do standardu zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami - modernizacja hydroforni w obiekcie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu przy ul. Warszawskiej 2
- Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
- Modernizacja w obiekcie Pływalni Nowa Fala ul. Garbińskiego 1, Warszawa
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
- termomodernizacja w budynku zabytkowym gmachu głównego Narodowego Starego Teatru przy pl. Szczepańskim 1/ul. Jagiellońskiej 3 - etap 2. wymiana stolarki okiennej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.