eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont mieszkań (II/2018)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-21

Ogłoszenie nr 500061475-N-2018 z dnia 21-03-2018 r.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Remont mieszkań (II/2018)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507280-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 000515780, ul. ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 258 20 21-25, e-mail przetargi@kzgm.katowice.pl, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): www.kzgm.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont mieszkań (II/2018)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZ.231.010.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont mieszkań zarządzanych przez KZGM w Katowicach. Zamówienie podzielone jest na 5 części: część 1 - ul. Prusa 93/6, ul. Gliwicka 146/11, ul. Bielska 28/9 obejmuje remont instalacji elektrycznej, wymianę instalacji i osprzętu wod-kan, renowację/wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wyburzenie pieca i trzonu kuchennego, montaż ogrzewania elektrycznego, malowanie ścian i sufitów; część 2: ul. Rysia 3/32 obejmuje wymianę stolarki drzwiowej, renowację stolarki okiennej, remont podłóg, remont instalacji wod-kan, malowanie ścian i sufitów, ul. Rysia 3/32 obejmuje wykonanie instalacji centralnego ogrzewania; ul. Rysia 3/15 obejmuje remont/przebudowę instalacji elektrycznej i wod-kan, wymianę stolarki drzwiowej, renowację stolarki okiennej, wyburzenie pieca i trzonu kuchennego, remont/wymianę podłóg i wykładzin, malowanie ścian i sufitów; ul. Rysia 3/15 obejmuje wykonanie instalacji centralnego ogrzewania część 3 - ul. Paderewskiego 1/10, ul. Paderewskiego 10/9, ul. Cynkowa 18d/12 obejmuje naprawę/wymianę instalacji elektrycznej i wod-kan, wymianę/naprawę stolarki okiennej i drzwiowej, naprawę/wymianę podłóg, likwidację pieca kuchennego, wymianę urządzeń sanitarnych i kuchenki gazowej, malowanie ścian i sufitów; część 4 - ul. Cynkowa 14c/3, ul. Cynkowa 12/10, ul. Cynkowa 12/6 obejmuje wymianę instalacji elektrycznej, wymianę urządzeń sanitarnych, naprawę/wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, likwidację pieca kuchennego, malowanie ścian o sufitów; część 5: ul. Szeligiewicza 3/6 obejmuje przebudowę instalacji elektrycznej i wod-kan, przebudowę pieców kaflowych, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę posadzek, rekonstrukcję drzwi wejściowych zabytkowych, malowanie ścian i sufitów; ul. Szeligiewicza 3/6 obejmuje wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i przebudowę instalacji gazowej; ul. Drzymały 8/4 obejmuje przebudowę instalacji elektrycznej i wod-kan, rekonstrukcję stolarki drzwiowej, regulację stolarki okiennej, wymianę posadzek, rekonstrukcję drzwi wejściowych zabytkowych, malowanie ścian i sufitów; ul. Drzymały 8/4 obejmuje wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i przebudowę instalacji gazowej; ul. Żwirki i Wigury 22/2 obejmuje remont instalacji elektrycznej i wod-kan, rekonstrukcję stolarki drzwiowej, regulację stolarki okiennej, remont/wymianę posadzek, malowanie ścian i sufitów; ul. Żwirki i Wigury 22/2 obejmuje wykonanie instalacji centralnego ogrzewania. UWAGA! Zamawiający na podstawie art. 36aa ust. 2 ustawy określa, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 3 części zamówienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załącznik nr 6 do SIWZ oraz przedmiary robót, szkice, zdjęcia - Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dla każdej części zamówienia wymaga aby osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie były przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2016, poz. 1666 z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy pracowników fizycznych, którzy wykonują: wymianę płyt gipsowo-kartonowych; wymianę/naprawę stolarki okiennej i drzwiowej; montaż urządzeń sanitarnych; wymianę/naprawę instalacji wod-kan; wymianę/naprawę podłóg; naprawę i malowanie ścian i sufitów. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych, osób wykonujących roboty związane z instalacją elektryczną i gazową, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli STWIOR lub przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. Tam, gdzie w STWIOR lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45211341-1


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Dotyczy część 2 zamówienia: INFORMACJE O OFERTACH: liczba otrzymanych ofert: 4; w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4; liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0; liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0; liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0; Liczba odrzuconych ofert: 0; NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREGO OFERTA WYBRANA ZOSTAŁA JAKO NAJKORZYSTNIEJSZA: Konsorcjum Firm: Spółdzielnia Rzemieślnicza "BUDREM", ul. Katowicka 18, 41-710 Ruda Śląska; Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: TAK; Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: NIE; Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: NIE. Stanisław Marek USŁUGI ELEKTRYCZNE - DORADZTWO TECHNICZNE, ul. Wolności 94/27, 41-700 Ruda Śląska; Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: TAK; Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: NIE; Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: NIE; Cena wybranej oferty: 81 790,68 ZŁ; Oferta z najniższą ceną/kosztem: 81 790,68 ZŁ; Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99 573,54 ZŁ Wykonawca Konsorcjum Firm: Spółdzielnia Rzemieślnicza "BUDREM", ul. Katowicka 18, 41-710 Ruda Śląska. Stanisław Marek USŁUGI ELEKTRYCZNE - DORADZTWO TECHNICZNE, ul. Wolności 94/27, 41-700 Ruda Śląska w odpowiedzi na wezwanie do podpisania umowy odmówił podpisania umowy pismem z 06.03.2018r. Zamawiający pozostawia tę część bez udzielenia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont mieszkań przyn ul. ul. Prusa 93/6, ul. Gliwickiej 146/11, ul. Bielskiej 28/9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61153.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany "Marko" Marek Gorniok
Email wykonawcy: koinrog67@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Wirecka 16a
Kod pocztowy: 41-707
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56195.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56195.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62800.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Remont mieszkan przy ul. Paderewskiego 1/10, ul. Paderewskiego 10/9, ul. Cynkowej 18d/12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 67417.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Rzemieślnicza "BUDREM"
Email wykonawcy: techniczny1@spoldzielnia-budrem.pl
Adres pocztowy: ul. Katowicka 18
Kod pocztowy: 41-710
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: Stanisław Marek USŁUGI ELEKTRYCZNE - DORADZTWO TECHNICZNE
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolności 94/27
Kod pocztowy: 41-700
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 55739.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55739.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 70331.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Remont mieszkań przy ul. Cynkowej 14c/3, ul. Cynkowej 12/10, ul. Cynkowej 12/6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44147.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE IDEA Krystian Wolnik
Email wykonawcy: pwidea@onet.eu
Adres pocztowy: ul. Stalmacha 13a/24
Kod pocztowy: 41-400
Miejscowość: Mysłowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35129.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35129.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46224.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Remont mieszkań przy ul. Szeligiewicza 3/6, ul. Drzymały 8/4, ul. Żwirki i Wigury 22/2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 201840.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany "Marko" Marek Gorniok
Email wykonawcy: koinrog67@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Wirecka 16a
Kod pocztowy: 41-707
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 187411.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 187411.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 201149.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.