To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-21
Ogłoszenie nr 500061475-N-2018 z dnia 21-03-2018 r.
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Remont mieszkań (II/2018)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507280-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 000515780,
ul. ul. Grażyńskiego
5,
40-126
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 258 20 21-25, e-mail
przetargi@kzgm.katowice.pl, faks
32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): www.kzgm.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont mieszkań (II/2018)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NZ.231.010.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont mieszkań zarządzanych przez KZGM w Katowicach. Zamówienie podzielone jest na 5 części: część 1 - ul. Prusa 93/6, ul. Gliwicka 146/11, ul. Bielska 28/9 obejmuje remont instalacji elektrycznej, wymianę instalacji i osprzętu wod-kan, renowację/wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wyburzenie pieca i trzonu kuchennego, montaż ogrzewania elektrycznego, malowanie ścian i sufitów; część 2: ul. Rysia 3/32 obejmuje wymianę stolarki drzwiowej, renowację stolarki okiennej, remont podłóg, remont instalacji wod-kan, malowanie ścian i sufitów, ul. Rysia 3/32 obejmuje wykonanie instalacji centralnego ogrzewania; ul. Rysia 3/15 obejmuje remont/przebudowę instalacji elektrycznej i wod-kan, wymianę stolarki drzwiowej, renowację stolarki okiennej, wyburzenie pieca i trzonu kuchennego, remont/wymianę podłóg i wykładzin, malowanie ścian i sufitów; ul. Rysia 3/15 obejmuje wykonanie instalacji centralnego ogrzewania część 3 - ul. Paderewskiego 1/10, ul. Paderewskiego 10/9, ul. Cynkowa 18d/12 obejmuje naprawę/wymianę instalacji elektrycznej i wod-kan, wymianę/naprawę stolarki okiennej i drzwiowej, naprawę/wymianę podłóg, likwidację pieca kuchennego, wymianę urządzeń sanitarnych i kuchenki gazowej, malowanie ścian i sufitów; część 4 - ul. Cynkowa 14c/3, ul. Cynkowa 12/10, ul. Cynkowa 12/6 obejmuje wymianę instalacji elektrycznej, wymianę urządzeń sanitarnych, naprawę/wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, likwidację pieca kuchennego, malowanie ścian o sufitów; część 5: ul. Szeligiewicza 3/6 obejmuje przebudowę instalacji elektrycznej i wod-kan, przebudowę pieców kaflowych, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę posadzek, rekonstrukcję drzwi wejściowych zabytkowych, malowanie ścian i sufitów; ul. Szeligiewicza 3/6 obejmuje wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i przebudowę instalacji gazowej; ul. Drzymały 8/4 obejmuje przebudowę instalacji elektrycznej i wod-kan, rekonstrukcję stolarki drzwiowej, regulację stolarki okiennej, wymianę posadzek, rekonstrukcję drzwi wejściowych zabytkowych, malowanie ścian i sufitów; ul. Drzymały 8/4 obejmuje wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i przebudowę instalacji gazowej; ul. Żwirki i Wigury 22/2 obejmuje remont instalacji elektrycznej i wod-kan, rekonstrukcję stolarki drzwiowej, regulację stolarki okiennej, remont/wymianę posadzek, malowanie ścian i sufitów; ul. Żwirki i Wigury 22/2 obejmuje wykonanie instalacji centralnego ogrzewania. UWAGA! Zamawiający na podstawie art. 36aa ust. 2 ustawy określa, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 3 części zamówienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załącznik nr 6 do SIWZ oraz przedmiary robót, szkice, zdjęcia - Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dla każdej części zamówienia wymaga aby osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie były przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2016, poz. 1666 z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy pracowników fizycznych, którzy wykonują: wymianę płyt gipsowo-kartonowych; wymianę/naprawę stolarki okiennej i drzwiowej; montaż urządzeń sanitarnych; wymianę/naprawę instalacji wod-kan; wymianę/naprawę podłóg; naprawę i malowanie ścian i sufitów. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych, osób wykonujących roboty związane z instalacją elektryczną i gazową, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli STWIOR lub przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. Tam, gdzie w STWIOR lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45211341-1
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Dotyczy część 2 zamówienia: INFORMACJE O OFERTACH: liczba otrzymanych ofert: 4; w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4; liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0; liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0; liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0; Liczba odrzuconych ofert: 0; NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREGO OFERTA WYBRANA ZOSTAŁA JAKO NAJKORZYSTNIEJSZA: Konsorcjum Firm: Spółdzielnia Rzemieślnicza "BUDREM", ul. Katowicka 18, 41-710 Ruda Śląska; Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: TAK; Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: NIE; Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: NIE. Stanisław Marek USŁUGI ELEKTRYCZNE - DORADZTWO TECHNICZNE, ul. Wolności 94/27, 41-700 Ruda Śląska; Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: TAK; Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: NIE; Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: NIE; Cena wybranej oferty: 81 790,68 ZŁ; Oferta z najniższą ceną/kosztem: 81 790,68 ZŁ; Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99 573,54 ZŁ Wykonawca Konsorcjum Firm: Spółdzielnia Rzemieślnicza "BUDREM", ul. Katowicka 18, 41-710 Ruda Śląska. Stanisław Marek USŁUGI ELEKTRYCZNE - DORADZTWO TECHNICZNE, ul. Wolności 94/27, 41-700 Ruda Śląska w odpowiedzi na wezwanie do podpisania umowy odmówił podpisania umowy pismem z 06.03.2018r. Zamawiający pozostawia tę część bez udzielenia.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont mieszkań przyn ul. ul. Prusa 93/6, ul. Gliwickiej 146/11, ul. Bielskiej 28/9 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
61153.39
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany "Marko" Marek Gorniok
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
56195.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Remont mieszkan przy ul. Paderewskiego 1/10, ul. Paderewskiego 10/9, ul. Cynkowej 18d/12 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
67417.32
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Rzemieślnicza "BUDREM"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Stanisław Marek USŁUGI ELEKTRYCZNE - DORADZTWO TECHNICZNE
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
55739.89
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Remont mieszkań przy ul. Cynkowej 14c/3, ul. Cynkowej 12/10, ul. Cynkowej 12/6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44147.11
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE IDEA Krystian Wolnik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35129.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Remont mieszkań przy ul. Szeligiewicza 3/6, ul. Drzymały 8/4, ul. Żwirki i Wigury 22/2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
201840.12
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany "Marko" Marek Gorniok
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
187411.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.
- DOSTAWA LEKÓW 9
- Wyk. dokum. proj. oraz robót budow. związanych z budową boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną" w ramach zad. inw. "Budowa boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną dla Akademii Młodej GieKSy
- Wyk. inwent., ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obej. dobór instalacji fotowoltaicznej oraz pfu dla budynków użyteczności publicznej Miasta Katowice (...) - zamówienie udzielane w 2 cz..
- Zakup i dostarczanie materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
- zakup i dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą i serwisem automatycznego analizatora koagulologicznego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- Wykonanie adaptacji budynku w Podbieli
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego w budynku LXVIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. L. Narbutta 31 w Warszawie.
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szkoły Podstawowej w Spytkowie" - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa SUW Konopnica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.