eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa artykułów elektrycznych na potrzeby Urzędu Miejskiego Wrocławia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-20

Ogłoszenie nr 500061049-N-2017 z dnia 20-11-2017 r.

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia: Dostawa artykułów elektrycznych na potrzeby Urzędu Miejskiego Wrocławia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596833-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500043783-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, Krajowy numer identyfikacyjny 109467000000, ul. pl. Nowy Targ 42377, 50141 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 7779230, 7779231, e-mail tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl, faks 717 779 229.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów elektrycznych na potrzeby Urzędu Miejskiego Wrocławia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/57/2017/WOU

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa Zadania: A/ Zadanie nr 1 obejmuje dostawę następujących artykułów elektrycznych: a) żarówki /palniki halogenowe, świetlówki, żarówki, taśmy LED b) elementy składowe obwodów elektrycznych /automat schodowy, bezpieczniki, gniazda, kostki, koszulki termokurczliwe, listwa, łączniki, oprawki, pierścień, statecznik, transformator, taśma izolacyjna, wkładki, wtyczki, wyłączniki, zapłonniki, złączki, filtry p. przepięciowe, przedłużacze, przewody, narzędzia dla elektryka /próbniki, szczypce, wkrętaki, nóż, obcinarka i ściągacz izolacji/, oprawy, dławiki, plastikowe uchwyty do kabli, puszki regipsowe i zwykłe wtykowe, dzwonek drzwiowy, karty pamięci oraz kable połączeniowe c) akumulatorki, baterie, ładowarki do akumulatorków d) lampki biurkowe, latarki, projektory halogenowe Odbiór zużytych artykułów elektrycznych wymienionych będzie realizowany sukcesywnie, partiami na podstawie zgłoszenia przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub e-mailem, w terminie do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia. W zgłoszeniach określone będą miejsca odbioru partii zużytych artykułów elektrycznych. Wykonawca musi udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone artykuły elektryczne wymienione w załącznikach nr 1.1. i 1.3. do SIWZ, liczonej od daty odbioru artykułów przez Zamawiającego oraz co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone artykuły elektryczne wymienione w załącznikach nr 1.4. do SIWZ liczonej od daty odbioru artykułów przez Zamawiającego. Wykonawca musi posiadać przez cały okres trwania umowy aktualne zezwolenie/decyzję lub inne dokumenty upoważniające Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r zezwolenia/decyzje na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych (tj. na zbieranie i transport zużytych artykułów elektrycznych wymienionych w załączniku nr 1.1 do SIWZ) lub umowę w formie pisemnej z posiadaczem odpadów posiadającym zezwolenie na zbieranie odpadów (tj. zużytych art. elektrycznych wymienionych w załączniku nr 1.1 do SIWZ) i wpis do rejestru posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów powstałych z zużytych art. elektrycznych z załącznika nr 1.1. do SIWZ. Ponadto, Wykonawca musi posiadać przez cały okres trwania umowy aktualne zezwolenie/decyzję lub inne dokumenty upoważniające Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: zgodnie z ustawą o bateriach i akumulatorach z dnia 24 kwietnia 2009 r. zawartą umowę w formie pisemnej ze zbierającym zużyte baterie/akumulatory na odbiór zużytych baterii/akumulatorów (z załącznika nr 1.3 do SIWZ). B/ Zadanie nr 2 obejmuje dostawę następujących artykułów: a) wentylatory, czajniki elektryczne, klimatyzatory przenośne (wykaz artykułów - Załącznik nr 1.5. do SIWZ) Wykonawca musi udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone artykuły elektryczne wymienione w załącznikach nr 1.5. do SIWZ liczonej od daty odbioru artykułów przez Zamawiającego. Dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2 4. Artykuły elektryczne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i zgodne z ich opisem zawartym w załącznikach nr 1.1, 1.2., 1.3., 1.4., 1.5 do SIWZ. 5. Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego w dowolnej formie (telefonicznie, faksem lub e-mailem), w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia. W zamówieniach określone będą ilości i rodzaj asortymentu oraz miejsce odbioru zamówionej partii, która może obejmować dostawę tylko 1 szt. przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca dostarczy każdą zamawianą partię na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego w zamówieniu. 7. Wydanie towaru i jego odbiór nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniu tj. w obiektach i w godzinach pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia. 8. Wydanie towaru będzie stwierdzone dokumentem odbioru przedmiotu umowy, podpisanym przez strony, na którym będzie wpisany symbol i numer identyfikacyjny zamówienia Zamawiającego. 9. W przypadku otrzymania towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na własny koszt dokona jego wymiany na nowy w terminie do 1 dnia roboczego od chwili zgłoszenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 31532920-9


Dodatkowe kody CPV: 31220000-4, 31440000-2, 31521100-5, 39710000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa artykułów elektrycznych na potrzeby Urzędu Miejskiego Wrocławia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 90000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo el12
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Św. Anny 5
Kod pocztowy: 45-117
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 102414.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64245.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 110282.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa artykułów elektrycznych na potrzeby Urzędu Miejskiego Wrocławia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo el12
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Św. Anny 5
Kod pocztowy: 45-117
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21639.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21639.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29797.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.