To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-20
Ogłoszenie nr 500061049-N-2017 z dnia 20-11-2017 r.
Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia: Dostawa artykułów elektrycznych na potrzeby Urzędu Miejskiego Wrocławia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596833-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500043783-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, Krajowy numer identyfikacyjny 109467000000,
ul. pl. Nowy Targ
42377,
50141
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 7779230, 7779231, e-mail
tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl, faks
717 779 229.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów elektrycznych na potrzeby Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/57/2017/WOU
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa Zadania: A/ Zadanie nr 1 obejmuje dostawę następujących artykułów elektrycznych: a) żarówki /palniki halogenowe, świetlówki, żarówki, taśmy LED b) elementy składowe obwodów elektrycznych /automat schodowy, bezpieczniki, gniazda, kostki, koszulki termokurczliwe, listwa, łączniki, oprawki, pierścień, statecznik, transformator, taśma izolacyjna, wkładki, wtyczki, wyłączniki, zapłonniki, złączki, filtry p. przepięciowe, przedłużacze, przewody, narzędzia dla elektryka /próbniki, szczypce, wkrętaki, nóż, obcinarka i ściągacz izolacji/, oprawy, dławiki, plastikowe uchwyty do kabli, puszki regipsowe i zwykłe wtykowe, dzwonek drzwiowy, karty pamięci oraz kable połączeniowe c) akumulatorki, baterie, ładowarki do akumulatorków d) lampki biurkowe, latarki, projektory halogenowe Odbiór zużytych artykułów elektrycznych wymienionych będzie realizowany sukcesywnie, partiami na podstawie zgłoszenia przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub e-mailem, w terminie do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia. W zgłoszeniach określone będą miejsca odbioru partii zużytych artykułów elektrycznych. Wykonawca musi udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone artykuły elektryczne wymienione w załącznikach nr 1.1. i 1.3. do SIWZ, liczonej od daty odbioru artykułów przez Zamawiającego oraz co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone artykuły elektryczne wymienione w załącznikach nr 1.4. do SIWZ liczonej od daty odbioru artykułów przez Zamawiającego. Wykonawca musi posiadać przez cały okres trwania umowy aktualne zezwolenie/decyzję lub inne dokumenty upoważniające Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r zezwolenia/decyzje na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych (tj. na zbieranie i transport zużytych artykułów elektrycznych wymienionych w załączniku nr 1.1 do SIWZ) lub umowę w formie pisemnej z posiadaczem odpadów posiadającym zezwolenie na zbieranie odpadów (tj. zużytych art. elektrycznych wymienionych w załączniku nr 1.1 do SIWZ) i wpis do rejestru posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów powstałych z zużytych art. elektrycznych z załącznika nr 1.1. do SIWZ. Ponadto, Wykonawca musi posiadać przez cały okres trwania umowy aktualne zezwolenie/decyzję lub inne dokumenty upoważniające Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: zgodnie z ustawą o bateriach i akumulatorach z dnia 24 kwietnia 2009 r. zawartą umowę w formie pisemnej ze zbierającym zużyte baterie/akumulatory na odbiór zużytych baterii/akumulatorów (z załącznika nr 1.3 do SIWZ). B/ Zadanie nr 2 obejmuje dostawę następujących artykułów: a) wentylatory, czajniki elektryczne, klimatyzatory przenośne (wykaz artykułów - Załącznik nr 1.5. do SIWZ) Wykonawca musi udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone artykuły elektryczne wymienione w załącznikach nr 1.5. do SIWZ liczonej od daty odbioru artykułów przez Zamawiającego. Dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2 4. Artykuły elektryczne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i zgodne z ich opisem zawartym w załącznikach nr 1.1, 1.2., 1.3., 1.4., 1.5 do SIWZ. 5. Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego w dowolnej formie (telefonicznie, faksem lub e-mailem), w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia. W zamówieniach określone będą ilości i rodzaj asortymentu oraz miejsce odbioru zamówionej partii, która może obejmować dostawę tylko 1 szt. przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca dostarczy każdą zamawianą partię na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego w zamówieniu. 7. Wydanie towaru i jego odbiór nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniu tj. w obiektach i w godzinach pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia. 8. Wydanie towaru będzie stwierdzone dokumentem odbioru przedmiotu umowy, podpisanym przez strony, na którym będzie wpisany symbol i numer identyfikacyjny zamówienia Zamawiającego. 9. W przypadku otrzymania towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na własny koszt dokona jego wymiany na nowy w terminie do 1 dnia roboczego od chwili zgłoszenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 31532920-9
Dodatkowe kody CPV: 31220000-4, 31440000-2, 31521100-5, 39710000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa artykułów elektrycznych na potrzeby Urzędu Miejskiego Wrocławia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
90000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo el12
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
102414.97
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa artykułów elektrycznych na potrzeby Urzędu Miejskiego Wrocławia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo el12
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21639.14
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- BZP.2711.24.2024.MP "Usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby konferencji X. Międzynarodowe Warsztaty Fizyki Powierzchni IWSP-2024".
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu Szpitala SPZOZ MSWIA we Wrocławiu
- Zakup 5 urządzeń drukujących wielofunkcyjnych A3 dla Oddziałów Straży Miejskiej Wrocławia
- Modernizacja nagłośnienia na Stadionie Tarczyński Arena we Wrocławiu
- Serwis i rozwój systemu SAP w modułach HR
- Renowacja i wymiana płyt nagrobnych na cmentarzu Żołnierzy polskich przy ul. Grabiszyńskiej we Wrocławiu - kwatera V w 2024 r.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Dostawa sprzętu i wyposażenia gospodarczego na 2024/2025 rok.
- Dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek UAM.
- Dostawa wyposażenia kuchennego dla Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Bydgoszczy
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego.
- Projekt "Maluch+" - Rozbudowa przedszkola wraz z budową żłobka i wyposażeniem żłobka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.