To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-20
Ogłoszenie nr 500060396-N-2018 z dnia 20-03-2018 r.
Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna: Budowa, dobudowa, przebudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego (drogowego) na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w 2018 r. - Etap I Część I - Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej w Obórkach, gm. Konstancin-Jeziorna. Część II - Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego sołectwa Kępa Oborska, gm. Konstancin-Jeziorna. Część III - Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego drogi gminnej Habdzin - Łęg, gm. Konstancin-Jeziorna.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512753-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, Krajowy numer identyfikacyjny 1327104500000,
ul. ul. Warszawska
32,
05520
Konstancin-Jeziorna, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48 22 7564810, +48 22 2011975, e-mail
zamowienia@konstancinjeziorna.pl, faks
+48 22 7564885, +48 222011975.
Adres strony internetowej (url): www.konstancinjeziorna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa, dobudowa, przebudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego (drogowego) na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w 2018 r. - Etap I Część I - Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej w Obórkach, gm. Konstancin-Jeziorna. Część II - Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego sołectwa Kępa Oborska, gm. Konstancin-Jeziorna. Część III - Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego drogi gminnej Habdzin - Łęg, gm. Konstancin-Jeziorna.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.04.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oraz przebudowa oświetlenia ulicznego /drogowego/ na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w 2018 r. wykonywana zgodnie z dokumentacją projektową. 1. Zadanie zostało podzielone na następujące części: Część I - Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej w Obórkach, gm. Konstancin-Jeziorna. Część II - Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego sołectwa Kępa Oborska, gm. Konstancin-Jeziorna. Część III - Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego drogi gminnej Habdzin - Łęg, gm. Konstancin-Jeziorna. W ramach Części I należy wykonać, w szczególności, nową, napowietrzną linię oświetlenia typu AsXSn 2*25 mm² na zamontowanych słupach elektroenergetycznych EPV 10,5/4,3 oraz ŻN 10/200. Zamontować oprawy oświetleniowe (LED) na wysięgnikach pojedynczych 1 m oraz kącie nachylenia 5°. Wskazane na schemacie słupy uziemić i zastosować ograniczniki przepięcia. Przedłożyć Zamawiającemu dokumentacje powykonawczą z podaniem domiarów do stałych punktów w terenie. Wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, niezbędne pomiary i sprawdzenia. Szczegółowy wykaz robót jest zawarty w przedmiarach i pozostałych dokumentach przetargowych. W ramach Części II należy wykonać, w szczególności, nową, napowietrzną linię oświetlenia typu AsXSn 2*25 mm² na zamontowanych słupach elektroenergetycznych EPV 10,5/4,3 oraz ŻN 10/200. Zamontować oprawy oświetleniowe (LED) na wysięgnikach pojedynczych 1 m oraz kącie nachylenia 5°. Wskazane na schemacie słupy uziemić i zastosować ograniczniki przepięcia. Przedłożyć Zamawiającemu dokumentacje powykonawczą z podaniem domiarów do stałych punktów w terenie. Wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, niezbędne pomiary i sprawdzenia. Szczegółowy wykaz robót jest zawarty w przedmiarach i pozostałych dokumentach przetargowych. W ramach Części III należy wykonać, w szczególności, nową, napowietrzną linię oświetlenia typu AsXSn 2*25 mm² na zamontowanych słupach elektroenergetycznych EPV 10,5/4,3 oraz ŻN 10/200. Zamontować oprawy oświetleniowe (LED) na wysięgnikach pojedynczych 1 m oraz kącie nachylenia 5°. Wskazane na schemacie słupy uziemić i zastosować ograniczniki przepięcia. Przedłożyć Zamawiającemu dokumentacje powykonawczą z podaniem domiarów do stałych punktów w terenie. Wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, niezbędne pomiary i sprawdzenia. Szczegółowy wykaz robót jest zawarty w przedmiarach i pozostałych dokumentach przetargowych. Przedmiary robót, stanowiące Załącznik nr 10 do SIWZ, należy traktować tylko jako materiał pomocniczy. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do wyceny oferty. 2. Podczas wykonywania robót budowlanych należy zabezpieczyć i zapewnić dojścia oraz w miarę technicznych możliwości, dojazd do wszystkich posesji. O utrudnieniach związanych z realizacją zadania należy powiadamiać mieszkańców z odpowiednim wyprzedzeniem. 3. Wszystkie roboty branżowe należy wykonać zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi zawartymi w dokumentacji projektowej. 4. Wykonawcy zapewnią pełną obsługę geodezyjną robót, w tym wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej wszystkich wykonanych robót. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy, licząc ten okres od daty odbioru końcowego lub odbioru końcowego usunięcia usterek, jeśli takie będą stwierdzone. 6. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia. 7. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 9. W przypadku rozbieżności w ilościach materiałów (o określonym standardzie) pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarami, nadrzędnym dokumentem jest dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 1. W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania przetargowego, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. Po zawarciu umowy, w czasie jej realizacji, w przypadku pojawienia się rozbieżności, Zamawiający będzie interpretował je na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacjach projektowych, o której mowa w ust. 1. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji projektowej i STWiORB za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej i STWiORB pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów (materiałów i technologii wykonania) wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował materiały - rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie materiału równoważnego, jego cech i producenta. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno-ruchowa, karta materiałowa, itp.) wystawionych/publikowanych przez producenta danego materiału. 11. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące bezpośrednio roboty remontowe były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Ustalenie wymiaru zatrudnienia zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia przynajmniej 36 godzin tygodniowo. 2) Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu: a) aktualnego oświadczenia, że osoby, o których mowa w pkt 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia oraz zaświadczenia, o którym mowa w pkt. 2) lit. a) i b) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45231400-9
Dodatkowe kody CPV: 45316100-6, 45310000-3, 45316110-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I - Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej w Obórkach, gm. Konstancin-Jeziorna. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
83987.14
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ENERGO-MIX Piotr Gieleciński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
71955.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II - Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego sołectwa Kępa Oborska, gm. Konstancin-Jeziorna. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21523.09
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ENERGO-MIX Piotr Gieleciński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15744.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III - Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego drogi gminnej Habdzin - Łęg, gm. Konstancin-Jeziorna. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49182.39
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ENERGO-MIX Piotr Gieleciński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38376.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Montaż modułów fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną na potrzeby własne budynku Urzędu Gminy Konstancin-Jeziorna przy ul. Piaseczyńskiej 77.
- Zakup i dostawa sadzeniaków i środków chemicznych na ziemniaka
- Dostawa wyrobów medycznych (mopy jednorazowe, mata podłogowa, zestaw śródoperacyjnej osłony na sondę USG, osłona na aparaturę RTG itd.) dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
- "Termomodernizacja budynków A i B w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania".
- Termomodernizacja budynku PL WAT SPZOZ w Warszawie w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania, instalacji ciepłej wody oraz przebudowy węzła cieplnego w budynku Przychodni
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.