Ogłoszenie nr 500060213-N-2018 z dnia 20-03-2018 r.
Bobrowniki: Remont budynku Amfiteatru w Rogoźniku z przeznaczeniem na centrum usług społecznych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Priorytet X "Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna" Poddziałanie 10.2.1. "Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych - ZIT"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 39768-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 83092-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bobrowniki, Krajowy numer identyfikacyjny 27625787700000,
ul. ul. Gminna
8,
42583
Bobrowniki, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 287-78-87, e-mail
sekretariat@bobrowniki.pl, faks
32 287-74-86.
Adres strony internetowej (url): bip.bobrowniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Amfiteatru w Rogoźniku z przeznaczeniem na centrum usług społecznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZP.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest remont budynku amfiteatru wraz z widownią, polegający na wykonaniu robót związanych z termomodernizacją przegród zewnętrznych, robót ogólnobudowlanych wewnątrz pomieszczeń piwnicznych i na parterze (wykonanie ścianek z płyt kartonowo-gipsowych, malowanie ścian, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej), wymianie instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej. Dodatkowo przewiduje się przeprowadzenie remontu widowni wraz z wymianą siedzisk, sceny wraz z zadaszeniem o konstrukcji stalowej oraz instalacji oświetlenia zewnętrznego. Dokumentacja projektowa nie zmienia funkcji budynku ani żadnych jego parametrów charakterystycznych (kubatura, pow. zabudowy, wysokość, długość, szerokość, liczba kondygnacji).
II.4) Główny kod CPV: 45111000-8
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45111000-8,
45262500-6,
45320000-6,
45321000-3,
45421000-4,
45432000-4,
45431000-7,
45400000-1,
45440000-3,
45410000-4,
45442000-7,
45262000-1,
45223500-1,
45262310-7,
45223100-7,
45233222-1,
45340000-2,
45261300-7,
45261320-3,
77211400-6,
45310000-3,
45311100-1,
45311200-2,
45316100-6,
45314300-4,
45331000-6,
45330000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji zamówienia: do 23.03.2018r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/01/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które stały się niezbędne i zostały spełnione warunki przewidziane w art. 144 ust. 1 pkt 2) Ustawy Pzp. Aneks obejmuje roboty budowlane, które stały się niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Jest to zmiana polegajaca na zmianie technologii wykonania widowni Amfiteatru w Rogoźniku.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, a w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej.
Konieczność wykonania robót budowlanych objętych aneksem opisano w protokołach konieczności z dnia 22.08.2017r. oraz 02.01.2018r. Po dokonaniu demontażu elementów betonowych istniejącej widowni stwierdzono, że występuje znaczna różnica poziomów terenu projektowanego i rzeczywistego co uniemożliwia realizację robót budowlanych zgodnie z wykonaną dokumentacją budowlaną. Ponadto stabilność skarpy została naruszona ciągłym napływem wód gruntowych i nie może ona zostać wykorzystana zgodnie z wcześniejszymi założeniami projektowymi jako element nośny. W związku z powyższym projektant zdecydował o zmianie technologii wykonania widowni. Przyjęto rozwiązanie polegające na zastosowaniu zamiennie elementów żelbetowych prefabrykowanych opartych na monolitycznych ławach fundamentowych (w celu dodatkowego wzmocnienia skarpy posadowionych prostopadle do jej nachylenia). Ewentualna zmiana Wykonawcy pociągnęłaby za sobą nie tylko zwiększenie kosztów realizacji zamówienia, jak również istotną niedogodność polegającą na wystąpieniu licznych trudności w koordynacji prac obydwu wykonawców w ramach jednego terenu (placu) budowy. Dotychczasowy Wykonawca zapewnia ciągłość pod względem technicznym wykonywanych robót.
Zmiana umowy nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI BOBROWNIKI
- ,,Wiaty przystankowe na terenie Gminy Bobrowniki" edycja 2024
- ,,Modernizacja sali gimnastycznej przy SP w Bobrownikach"
- ,,Budowa zewnętrznej platformy dla osób z niepełnosprawnościami przy Urzędzie Gminy"
więcej: przetargi BOBROWNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.