eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilany › Remont cząstkowy dróg gminnych asfaltowych na terenie Gminy Mogilany

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-19

Ogłoszenie nr 500059523-N-2018 z dnia 19-03-2018 r.

Gmina Mogilany: Remont cząstkowy dróg gminnych asfaltowych na terenie Gminy Mogilany

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515981-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mogilany, Krajowy numer identyfikacyjny 35155565400000, ul. Rynek 2, 32031 Mogilany, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 270 10 13 wew. 245, e-mail zp@mogilany.pl, faks 122 701 677.
Adres strony internetowej (url): www.mogilany.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont cząstkowy dróg gminnych asfaltowych na terenie Gminy Mogilany

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. "Remont cząstkowy dróg gminnych asfaltowych na terenie Gminy Mogilany" obejmującego: 3.1.1. Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej metodą sprysku lepiszczem i posypania grysem o łącznej, szacunkowej powierzchni łat 4500 m2; 3.1.2. Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym na gorąco o grubości 5 cm z obcięciem krawędzi o łącznej, szacunkowej powierzchni łat 900 m2; 3.2. Roboty wykonywane będą etapami w rozbiciu na poszczególne zadania, wg wskazań Zamawiającego. 3.3. Przed przystąpieniem do robót zostanie określony ich zakres i termin wykonania. 3.4. Szczegółowy zakres zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna wraz ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (SST) - Załącznik nr 7 oraz Przedmiar robót -Załącznik nr 8 3.5. Zakres robót związanych z uzupełnianiem ubytków może ulec zmianom co do powierzchni wykonanych łat, zależnie od rzeczywistych potrzeb określonych w przedmiarze robót. 3.6. Rozliczenie robót dokonywane będzie fakturami częściowymi po zrealizowaniu kolejnych etapów zadania na podstawie kosztorysu powykonawczego częściowego, książki obmiaru (w rozbiciu na poszczególne drogi) i protokołu odbioru zadania zatwierdzonych przez Inspektora nadzoru działającego z ramienia Zamawiającego, z zastosowaniem cen jednostkowych zawartych w ofercie przetargowej. 3.7. W kalkulacji kosztów wykonania przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym również koszty związane z oznakowaniem robót wg sporządzonego we własnym zakresie projektu organizacji ruchu kołowego i pieszego na czas wykonywania robót w pasie drogowym. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia bez wstrzymywania ruchu, przy jego ograniczonej szybkości, z zachowaniem bezpieczeństwa ruchu drogowego. 3.9. Wszystkie materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać jakością co najmniej jakości podanej w dokumentacji przetargowej. Zastosowane technologie oraz użyte materiały powinny spełniać wymagania normowe przyjęte w dokumentacji technicznej. 3.10. Wykonawca załączy do oferty kosztorys uproszczony sporządzony zgodnie z przedmiarem robót, który jest załączony do SIWZ (Załącznik nr 8 do SIWZ). 3.11. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia na okres 6, 12 lub 18 miesięcy. 3.12. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi po podpisaniu umowy, z chwilą zaistnienia warunków atmosferycznych szczegółowo opisanych w Załączniku nr 7 do SIWZ, na wezwanie telefoniczne lub pisemne Zamawiającego. Wykonawca niezwłocznie przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia na odcinkach dróg danego obszaru wskazanych przez Zamawiającego. 3.13. Przedmiot zamówienia należy wykonywać sukcesywnie w systemie ciągłym. 3.14. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia oraz wprowadzenia przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, ze względu na wyjątkowo złe warunki atmosferyczne (np. zalegający śnieg, opady atmosferyczne, temperatura powietrza poniżej +5oC, itp.) uniemożliwiające wykonywanie robót (przedmiotu zamówienia). W takim przypadku spisany zostanie protokół określający przyczynę w/w zmiany terminów i/lub w/w przerw oraz określony nowy termin realizacji przedmiotu umowy. 3.17. Sposób zapłaty: 1. Wynagrodzenie za wykonany przedmiot zamówienia to wynagrodzenie kosztorysowe wyliczone na podstawie ilości zaplanowanych robót zestawionych w Przedmiarach robót (Załącznik nr 8 do SIWZ) i cen jednostkowych za jednostkę obmiaru. Jeżeli w czasie opracowywania oferty Wykonawca stwierdzi brak zestawienia pewnych robót, to w ramach zapytań należy to wyjaśnić z Zamawiającym. Jeśli Wykonawca nie zgłosi braku zestawienia robót to Zamawiający będzie uważał, że wszystkie roboty zostały zestawione w przedmiarach i wycenione w poszczególnych pozycjach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 202500.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POL-BRUK PIETRZAK Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 12/39
Kod pocztowy: 32-400
Miejscowość: Myślenice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 215865.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 215865.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 389664.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.