eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Dostawa fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego typu "C" dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-15

Ogłoszenie nr 500059341-N-2017 z dnia 15-11-2017 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej : Dostawa fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego typu "C" dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 600569-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , Krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. Aleja Jana Pawła II 9A, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 3833505, e-mail sekretariat@spzzozprzysucha.pl, faks 48 3833504.
Adres strony internetowej (url): www.spzzozprzysucha.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: szpital

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego typu "C" dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

02/ZP/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego typu "C" dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze Oferowany ambulans musi spełniać wymagania określone w aktualnej polskiej normie PN - EN 1789+A1: 2011 typ ambulansu "C" (lub norm równoważnych) w zakresie odpowiednim do przedmiotu prowadzonego postępowania. Ambulans dostarczony będzie wraz z noszami głównymi, transporterem do noszy i wyposażeniem. Dostawa fabrycznie nowego ambulansu (rok produkcji 2017) sanitarnego typu C zostanie potwierdzona protokołem odbioru i fakturą. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w "Formularzu parametrów techniczno-użytkowych odnoszących się do przedmiotu zamówienia" - zał. nr 4 do SIWZ. Wykonawca musi wskazać autoryzowany serwis gwarancyjny uprawniony do napraw gwarancyjnych pojazdu i wyposażenia na terenie Polski położony najbliżej siedziby Zamawiającego. Termin wszystkich gwarancji rozpoczyna się od daty przekazania kompletnego ambulansu. Wykonawca zobowiązany jest do instruktażu personelu medycznego w zakresie działania obsługi i konserwacji ambulansu i sprzętu w nim zamontowanego przy przekazywaniu ambulansu oraz do przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsług technicznych, eksploatacji i napraw, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo montażu w ambulansie urządzeń systemu wspomagania dowodzenia /SWD/ składającego się m. in. z modułu GPS, drukarki wraz z podstawą, przenośnego tabletu w raz z podstawą /stacją dokującą/ i przegubowym uchwytem, bez utraty gwarancji producenta pojazdu. Zamawiający przewiduje montaż ww. urządzeń przez pracownika uprawnionej do tego firmy w uzgodnieniu z Wykonawcą, a montaż nie będzie miał wpływu na utratę gwarancji. Wykonawca zapewni wyprowadzenie odpowiednich napięć zasilających i sygnałów sterujących do urządzeń systemu SWD, PRM. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać świadectwo homologacji wydane na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 24 października 2005 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z 2005 r. nr 238 poz. 2010 z późn. zmianami), na ambulans sanitarny. Ambulans musi odpowiadać przepisom zawartym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2003 r. Nr 32 poz. 262 z późn. zm.). Ambulans musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym. Sprzęt medyczny spełnia wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 ze zm.). Oferowany ambulans wraz ze sprzętem medycznym spełnia wymagania norm PN EN 1789+A1:2011 (w zakresie ambulansu typu C) i PN EN 1865 - Pojazd fabrycznie nowy z roku 2017. Po dostarczeniu ambulansu sanitarnego typu "C" wraz ze wszelkimi wymaganymi dokumentami, Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w trakcie procesu rejestracji ambulansu. W szczególności zobowiązany jest do uzupełnienia wszelkich dokumentów wymaganych przez instytucje państwowe, np. Wydział Komunikacji, Ewidencji Pojazdów i Kierowców, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, NFZ. Wymagania stawiane Wykonawcy - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wskazuje na możliwość skorzystania z ustawowego uprawnienia określonego zapisem art. 93 ust 1 pkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych w sytuacji braku uzyskania przez niego dotacji celowej z przeznaczeniem na zapłatę umówionego wynagrodzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4 do Formularza oferty. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 34.11.41.21-3 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 371637
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ratownik M.Wnorowski Sp. j.
Email wykonawcy: ratownik@ratownik.com.pl
Adres pocztowy: ul.Konwaliowa 24
Kod pocztowy: 05-110
Miejscowość: Jabłonna
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 429832.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 429832.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 429832.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.