To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-15
Ogłoszenie nr 500059324-N-2017 z dnia 15-11-2017 r.
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu: Kompleksowe wykonywanie usług napraw powypadkowych oraz napraw remontowych blacharsko - lakierniczych pojazdów służbowych eksploatowanych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu i jednostkach jej podległych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 601099-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 670897379,
ul. 11 Listopada
37/59,
26-600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
483453103, e-mail
monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks
483452002.
Adres strony internetowej (url): http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe wykonywanie usług napraw powypadkowych oraz napraw remontowych blacharsko - lakierniczych pojazdów służbowych eksploatowanych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu i jednostkach jej podległych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):93/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonywanie usług napraw powypadkowych oraz napraw remontowych blacharsko - lakierniczych pojazdów służbowych eksploatowanych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu i jednostkach jej podległych dla: a) Okręg - Płock (powiaty: miasto Płock, płocki, gostyniński, sierpecki, żuromiński, mławski, ciechanowski, płoński, sochaczewski, żyrardowski); b) Okręg - Siedlce (powiaty: miasto Siedlce, siedlecki, węgrowski, sokołowski, łosicki, garwoliński); c) Okręg - Ostrołęka (powiaty: miasto Ostrołęka, przasnyski, ostrołęcki, makowski, pułtuski, wyszkowski, ostrowski). Zamawiający przewiduje naprawy powypadkowe oraz remontowe: dla pojazdów marki: Alfa Romeo, Audi, BMW, Chevrolet, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Kia, Land Rover, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Suzuki, Toyota, Volkswagen. ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość napraw powypadkowych oraz napraw remontowych blacharsko-lakierniczych do pojazdów marek nieujętych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia a będących na stanie KWP zs. w Radomiu, jednakże w granicach łącznej wartości umowy. Części i materiały użyte do naprawy muszą być: - fabrycznie nowe, dobrej (gwarantowanej ) jakości, wolne od wad fizycznych; - zgodne z normami zalecanymi przez producentów pojazdów (części tzw. pierwszego montażu lub tzw. zamienniki posiadające niezbędne atesty potwierdzające ich należytą jakość); - części mające wpływ na bezpieczeństwo jazdy będą tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcji, ustalonymi przez producenta tych pojazdów do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego, w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego pojazdu samochodowego; Dopuszcza się stosowanie w naprawie części używanych lub regenerowanych z wyłączeniem wymienionych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 września 2005r. w sprawie wykazu przedmiotów wyposażenia i części wymontowanych z pojazdów, których ponowne użycie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub negatywnie wpływa na środowisko (Dz. U. z 2005r. nr 201 poz. 1666). Zastosowanie w naprawie części używanych lub regenerowanych wymaga zgody Zamawiającego. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do dostarczenia WYKONAWCY części zamiennych, a WYKONAWCA zobowiązuje się do montażu w pojeździe części zamiennych dostarczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO i obniżenia ceny naprawy pojazdu o wartość części, które pierwotnie wyceniono w kosztorysie naprawy. Zastosowane oleje i płyny eksploatacyjne muszą posiadać aprobaty producenta danego pojazdu dla określonego silnika. Termin wykonania usługi będzie ustalony przez Strony po rozpoznaniu zakresu rzeczowego naprawy WYKONAWCA ponosi wszelkie koszty związane z utylizacją odpadów wytworzonych w czasie napraw. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość skontrolowania sposobu wykonania napraw powypadkowych na każdym etapie prac. Wszelkie koszty związane z dostarczeniem pojazdu do naprawy oraz odstawieniem po jej dokonaniu pokrywa WYKONAWCA. WYKONAWCA zobowiązany jest po wykonaniu naprawy, na swój koszt dostarczyć pojazd do podległej Stacji Obsługi Transportu KWP zs. w Radomiu, w celu sprawdzenia należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Po stwierdzeniu, że naprawa jest zgodna z zatwierdzonym kosztorysem oraz podpisanym bez uwag "protokołu odbioru pojazdu służbowego po przeprowadzonej naprawie pokolizyjnej" przez ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA na swój koszt dostarczy naprawiony pojazd do miejsca wskazanego przez ZAMAWIAJĄCEGO. Zaakceptowany przez ZAMAWIAJĄCEGO protokół stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury VAT. WYMAGANIA DOT. ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJACYCH WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO CZYNNOŚCI stosownie do zapisu art. 29 ust. 3a ustawy PZP. A. ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia co najmniej dwóch osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2016r. poz. 1666 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane niżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, w tym: 1) prace dotyczące procesu napraw blacharsko-lakierniczych - co najmniej 1 osoba w wymiarze pełnego etatu, 2) prace w zakresie mechaniki pojazdowej - co najmniej 1 osoba w wymiarze pełnego etatu. W/w wymóg nie dotyczy WYKONAWCY lub podwykonawcy, który wykazane czynności wykonuje wyłącznie osobiście. B.W trakcje realizacji zamówienia na każde wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie WYKONAWCA przedłoży ZAMAWIAJĄCEMU wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w lit.A) czynności w trakcie realizacji zamówienia: o Oświadczenie WYKONAWCY lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu WYKONAWCY lub podwykonawcy; o Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie WYKONAWCY lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizawaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę, ZAMAWIAJĄCY może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed upływem terminu obowiązywania umowy, WYKONAWCA zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudniania na to miejsce innej osoby wykonującej czynności o których mowa w lit. A). Z tytułu niespełnienia przez WYKONAWCĘ wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w lit. A), czynności ZAMAWIAJĄCY przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez WYKONAWCĘ kary umownej w wysokości 5.000,00zł. brutto za każde stwierdzone naruszenie. Przed naliczeniem kary umownej ZAMAWIAJĄCY wezwie WYKONAWCĘ stosownym pismem do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości. Niezłożenie przez WYKONAWCĘ w wyznaczonym terminie żądanych przez ZAMAWIAJĄCEGO dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez WYKONAWCĘ wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez WYKONAWCĘ wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w lit. A) czynności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.11.21.10 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
196643.05
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "AUTO - SKODA"Grażyna Gniadek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
242730.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem kompaktowego spektrometru rentgenowskiego XRF wraz z osprzętem
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem kompaktowego dyfraktometru rentgenowskiego XRD wraz z osprzętem.
- Budowa oświetlenia ulicy Zakopiańskiej w Radomiu
- " Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z analizatorem back-up z wyposażeniem, kompletem odczynników i materiałów eksploatacyjnych do wykonywania badań hematologicznych"
- Kompleksowa modernizacja głównego budynku Zespołu Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
- "Remont pomieszczeń Wydziału Patrolowo Interwencyjnego KMP Radom ul. Młodzianowska"
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.