Ogłoszenie nr 500059192-N-2017 z dnia 15-11-2017 r.
Białystok: Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - System OTAGO OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 000515000,
ul. Słonimska
1,
15-950
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 869 62 49, e-mail
zzp@um.bialystok.pl, faks
85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - System OTAGO
Numer referencyjny
INF-V.271.73.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający powierza Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje do wykonania świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - System OTAGO, złożonego z Podsystemów. Wykaz Podsystemów znajduje się w Załączniku nr 1 do Umowy.
2. Usługa asysty technicznej i konserwacji (dalej Usługa) obejmuje:
a) telefoniczną pomoc i doradztwo w sprawie używania Podsystemów;
b) usuwanie Błędów zgłoszonych przez Zamawiającego zgodnie z zasadami ustalonymi w § 4 Umowy;
c) aktualizację Podsystemów wynikającą ze zmiany przepisów prawnych powszechnie obowiązujących, opublikowanych w Dzienniku Ustaw RP oraz w Dzienniku Urzędowym RP "Monitor Polski", w ustalonym Umową zakresie funkcjonalnym;
d) udzielenie Zamawiającemu prawa do otrzymywania, kolejnych wydań Podsystemów i związanych z nimi zmian w dokumentacji użytkowej i administratora;
e) dostarczanie na żądanie Zamawiającemu raportów zmian wykonywanych w Podsystemach;
f) dostarczanie Zamawiającemu aktualnego opisu struktury zbioru danych wskazującego zawartość poszczególnych pól informacyjnych i powiązań między nimi.
3. Usługa asysty technicznej i konserwacji nie obejmuje w szczególności, usuwania jakichkolwiek nieprawidłowości działania Podsystemów wynikających z użytkowania nieodpowiednich wersji systemu operacyjnego lub bazy danych, nieprawidłowej instalacji sprzętu lub oprogramowania i niewłaściwego lub niedostatecznego administrowania wszystkimi warstwami tworzącymi System OTAGO.
4. Usługa świadczona jest tylko w Dni Robocze, w Godzinach Roboczych, za które w niniejszej Umowie rozumie się godziny od 8:00 do 16:00 w Dni Robocze.
5. Usługa może być świadczona w dniach innych niż wymienione w pkt 4 po wcześniejszym uzgodnieniu terminów przez Zamawiającego i Wykonawcę.
II.5) Główny Kod CPV:
72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 1 lit. b) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ASSECO Data Systems S.A. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Podolskiej 21 posiada wyłączne prawa autorskie oraz prawa majątkowe do rozwiązań, objętych przedmiotem zamówienia, a co za tym idzie jest jedynym podmiotem mogącym wykonać przedmiotowe zamówienie.
Ewentualny zakup przez Zamawiającego kodu źródłowego wiązałby się z poniesieniem bardzo wysokich kosztów, przy braku możliwości zapewnienia pełnej funkcjonalności systemu z przyczyn technicznych i osobowych ze strony Zamawiającego, ze względu na konieczność stałego nadzoru i wprowadzania zmian (uaktualnień) produktu w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia wykonawcy ASSECO Data Systems S.A na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b) ustawy Pzp.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
ASSECO Data Systems S.A.,
,
ul. Podolska 21,
81-321,
Gdynia, kraj/woj.
pomorskie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
- Sukcesywne dostawy paszy hodowlanej i bytowej dla zwierząt laboratoryjnych o podwyższonym standardzie higienicznym hodowanych za barierą sanitarną (SPF).
- Prace budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej z powiększeniem otworu okiennego w budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku, przy ul. Elektrycznej 13 w Białymstoku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej na termomodernizację, dobudowę, przebudowę, remont ze zmianą źródła ciepła dwóch budynków przy ul. Dojnowskiej 80A i 80B w Białymstoku.
- "Zorganizowanie dwóch wycieczek autokarowych dla pracowników i emerytów MOPR w Białymstoku oraz dwóch wycieczek integracyjnych dla uczestników Klubu "Senior+".
- Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w roku 2024 z podziałem na części
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
- "Dostawa subskrypcji pakietu "Microsoft 365" lub rozwiązania równoważnego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. wraz z usługami towarzyszącymi"
- Usługa utrzymania i konsultacji wraz z rozwojem systemu ENOVA
- USŁUGA DOSTĘPU, UTRZYMANIA I MODYFIKACJI SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DO OBSŁUGI PROJEKTU "ZACHODNIOPOMORSKIE MAŁE SKARBY - II EDYCJA"
- OPIEKA SERWISOWA NAD KOMPUTERAMI, SIECIAMI I SERWERAMI W GDDKIA ODDZIAŁ W GDAŃSKU ORAZ JEDNOSTKACH TERENOWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.