Ogłoszenie nr 500059136-N-2018 z dnia 19-03-2018 r.
Olsztyn: Dostawa części zamiennych do instalacji SBP ZUOK w Olsztynie OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 510734049,
ul. Lubelska
53,
10-410
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 555 20 10, e-mail
b.baginska@zgok.olsztyn.pl, a.sowinska@zgok.olsztyn.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.zgok.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa części zamiennych do instalacji SBP ZUOK w Olsztynie
Numer referencyjny
ZGOK/WR/13/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy części zamiennych do instalacji Segmentu Biologicznego Przetwarzania (SBP) w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Olsztynie (ZUOK) w tym do:
a. Instalacji transportu bliskiego - system automatycznego załadunku TEG produkcji Eggersmann Anlagenbau GmbH, składający się z podzespołów oznaczonych
w dokumentacji techniczno-ruchowej symbolami od F13-02 do F13-08.S;
b. Instalacji Biosuszenia produkcji Eggersmann Anlagenbau GmbH
wymienionych w Części III Zaproszenia pn. Specyfikacja jakościowa zamówienia.
2. W ramach niniejszego zamówienia, dopuszcza się skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji
w całości lub w części, dla wszystkich lub tylko niektórych pozycji, jednorazowo bądź
w kilku częściach. Przewiduje się opcję dotyczącą zwiększenia ilości części zamiennych wymienionych w Specyfikacji jakościowej zamówienia o ilości wskazane w kolumnie pn. "opcja zwiększenia". Maksymalny możliwy zakres zamówienia w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji podano w kolumnie pn. "łączna ilość".
3. Dostawy będą realizowane:
a. sukcesywnie,
b. w terminie do 6 tygodni od daty zamówienia, przy czym pierwsza dostawa nastąpi nie wcześniej niż 2 tygodnie od daty pierwszego zamówienia,
c. zamówienie będzie składane nie później niż na 3 tygodnie przed ww. terminami lub przebiegami przewidzianymi do wymiany części w DTR z zachowaniem zastrzeżenia ust. 3.b.
d. wg potrzeb wynikających z rzeczywistych przebiegów i obciążenia maszyn.
4. Okres gwarancji Przedmiotu zamówienia będzie wynosił 12 miesięcy od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego/Dowodu Dostawy.
5. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) Nr 2195/2002 z 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
42.95.60.00 - Części maszyn oczyszczających
części maszyn oczyszczających
II.5) Główny Kod CPV:
42956000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie zastosowania trybu z wolnej ręki, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP:
1. Zamawiający przeprowadził uprzednio postępowanie na dostawy części zamiennych do instalacji SBP ZUOK w Olsztynie i ww. postępowanie było przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszenie nr 527063-N-2018 z dnia 6 marca 2018 roku) pod nr ZGOK/PN/8/2018;
2. w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;;
3. w postępowaniu prowadzonym w trybie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, w wyniku którego ma zostać zawarta umowa pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Biorąc powyższe pod uwagę, zostały spełnione wymagania, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP: "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: (...) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione";
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Eggersmann Polska Sp z o. o.,
,
ul. Kwarcowa 2,
62-002,
Suchy Las, kraj/woj.
Polska
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont drogi powiatowej Nr 1434N relacji Derc- Jeziorany, od 0+560 do km 0+660
- Regulacja poboczy w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy z podziałem na części (3).
- SZP.221-4.2024 Sukcesywne dostawy akcesoriów do defibrylatorów
- Dostawa hybrydowej łodzi motorowej kategorii R-2 z przyczepą transportową i wyposażeniem prewencyjno-ratowniczym II postępowanie
- Wykonanie wiaty śmietnikowej przy budynku CKS Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- 26/2025 Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 12/2024)
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.