eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Sącz › Remont budynków Nadleśnictwa Stary Sącz.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-15

Ogłoszenie nr 500059025-N-2017 z dnia 15-11-2017 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz: Remont budynków Nadleśnictwa Stary Sącz.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599737-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz, Krajowy numer identyfikacyjny 35054564200000, ul. ul. Magazynowa 5, 33340 Stary Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 446 09 91, e-mail starysacz@krakow.lasy.gov.pl, faks 18 446 09 83.
Adres strony internetowej (url): http://www.starysacz.krakow.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynków Nadleśnictwa Stary Sącz.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.13.2017.TB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Remont budynków Nadleśnictwa Stary Sącz" zwany w dalszej części SIWZ zamiennie jako "Remont budynków". 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć części - tj.: 2.1. Część pierwsza -"Remont budynku warsztatowo-socjalnego SOT nr inw. 103/135". 2.2. Część druga - "Remont budynku mieszkalnego leśniczówki Gaboń 108 nr inw. 110/8". 2.3. Część trzecia - "Remont budynku gospodarczego w Gaboniu nr inw. 108/50". 2.4. Część czwarta - "Remont budynku mieszkalnego leśniczówki Barcice 1 nr inw. 110/10". 2.5. Część piąta - "Remont budynku mieszkalnego Przysietnica 215 nr inw. 110/198". 3. Wykonawca może złożyć oferty na jedną lub więcej części zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na zakres prac mniejszy niż przewidziany wydzielonymi, sześcioma częściami zamówienia. Tym samym złożona przez Wykonawcę oferta musi obejmować cały zakres prac przewidzianych dla danej części zamówienia. 5. Zakres robót obejmuje: 5.1. Dla części pierwszej, tj. "Remont budynku warsztatowo-socjalnego SOT nr inw. 103/135" wykonanie niżej wymienionych robót: 5.1.1. Wymiana okien i drzwi, w tym: o demontaż krat w oknach, o demontaż okien w południowej części budynku, o demontaż podokienników wewnętrznych betonowych i blaszanych parapetów zewnętrznych, o demontaż ościeżnic drzwiowych wewnętrznych, o demontaż drzwi wejściowych, o demontaż fragmentów instalacji c.o., o wykucie otworu pod nowe drzwi w pomieszczeniu magazynowym, o zamurowanie otworu nad nowymi drzwiami w pomieszczeniu magazynowym, o uzupełnienie tynków zewnętrznych z cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej, o montaż nowych okien PCV w południowej części budynku, o montaż nowych drzwi wejściowych aluminiowych, o montaż drzwi wewnętrznych (zwykłe, antywłamaniowe i p.poż), o osadzenie podokienników z PCV, o wykonanie i montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, o uzupełnienie tynków przy nowych oknach i drzwiach 5.1.2. Roboty rozbiórkowe, w tym: o rozbiórka stalowego ekranu elekromagnetycznego w pomieszczeniu magazynowym, o demontaż urządzeń sanitarnych i fragmentu instalacji wod-kan i c.o., o rozbiórka okładzin ścian z płytek ceramicznych, o rozbiórka okładzin ścian z płyt lastryko o demontaż balustrad schodowych i krat; o wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, 5.1.3. Remont instalacja elektrycznej, w tym: o demontaż przewodów fragmentu instalacji elektrycznej oraz osprzętu elektrycznego w tym opraw oświetleniowych, o doprowadzenie zasilania do pomieszczenia magazynowego, o montaż tablicy z bezpiecznikami, o wymiana przewodów instalacyjnych (przewody wtynkowe), o wymiana osprzętu instalacyjnego - puszek (częściowo) oraz gniazd i wyłączników, o montaż nowych opraw oświetleniowych, o wykonanie badań i pomiarów instalacji 5.1.4. Remont instalacji WOD-KAN w tym: o wymiana głównej rury kanalizacyjnej fi 200mm dł 12m wraz z wyprowadzeniem poza budynek i włączenie do studzienki kanalizacyjnej przed budynkiem, o wykonanie nowych podejść kanalizacyjnych do ubikacji, o wymiana fragmentów instalacji wodnej, o wykonanie nowych podejść do armatury łazienkowej, o montaż pojemnościowych podgrzewaczy wody, o montaż zasobnika na c.w.u. z podwójną wężownicą, o montaż baterii i urządzeń sanitarnych, 5.1.5. Pozostałe roboty remontowo-budowlane o uzupełnienie tynków; o szlifowanie (zmatowienie) okładziny z masy lastrykowej; o wykonanie wylewek wyrównujących, o zeskrobanie i zmycie starych farb, o szpachlowanie nierówności tynku, o gruntowanie podłoży, pod okładziny i malowanie, o wykonanie okładzin ścian i podłóg z płytek ceramicznych, o wykonanie nowych balustrad schodowych z stali nierdzewnej, o malowanie ścian i sufitów, - zgodnie z załącznikiem nr 5a - Przedmiar robót. 5.2. Dla części drugiej, tj "Remont budynku mieszkalnego leśniczówki Gaboń 108 nr inw. 110/8." wykonanie niżej wymienionych robót: 5.2.1. Remont ogrodzenia, w tym: o czyszczenie poprzez szczotkowanie stalowych elementów ogrodzenia, o odtłuszczenie wyczyszczonych elementów o malowanie oczyszczonych elementów farbą chlorokauczukową (grunt + warstwa wierzchnia), o uzupełnienie fragmentów ogrodzenia drewnianego z sztachet modrzewiowych wys. 140 cm o rozstawie co 2,5 cm na łatach metalowych z profilu zamkniętego o szlifowanie drewnianych sztachet ogrodzenia o dwukrotne malowanie drewnochronem drewnianych sztachet ogrodzenia o czyszczenie ręczne fundamentu betonowego o dwukrotne malowanie impregnatem do betonu fundamentu betonowego 5.2.2. Remont opaski wokół budynku, w tym: o wykonanie wykopów dla ułożenia rur kanalizacyjnych o ułożenie rur kanalizacyjnych odprowadzających wodę z rur spustowych na podsypce i obsypce z materiałów sypkich, o montaż czyszczaków na rurach spustowych, o zasypanie wykopów pod wykonanych robotach z zagęszczeniem gruntu warstwami i wywóz nadmiaru ziemi, o korytowanie pod podbudowę, o wykonanie podbudowy z tłucznia gr. 20 cm pod kostkę brukową, o obsadzenie obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej , o wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, 5.2.3. Remont elewacji budynku, w tym: o szlifowanie drewnianej elewacji zewnętrznej budynku, o dwukrotne malowanie farbami olejnymi elewacji zewnętrznej, o czyszczenie ręczne kamiennego przyziemia, o naprawa spoinowania na fragmentach kamiennego przyziemia, o dwukrotne malowanie kamiennego przyziemia środkiem impregnującym, o malowanie okien w ścianach szczytowych z uprzednim usunięciem starej farby, o wykonanie cienkowarstwowej elewacji z akrylowych tynków dekoracyjnych na zachodniej ścianie budynku, o wykonanie żywicznego tynku mozaikowego na przyziemiu zachodniej ściany budynku, 5.2.4. Remont ganku, w tym: o wymiana elementów konstrukcji ganku, o wymiana drewnianej podłogi ganku, o wymiana balustrady drewnianej na ganku, 5.2.5. Remont schodów, w tym: o skucie starych płytek ceramicznych, o gruntowanie i uszczelnienie powierzchni schodów, o wykonanie nowej okładziny z płytek grosowych antypoślizgowych układanych na wysoko elastycznym kleju, o wykonanie stalowo-drewnianej balustrady schodowej. 5.2.6. Remont utwardzonego placu przed budynkiem ,w tym: o oczyszczenie przepustu pod zjazdem do leśniczówki z namułu, o naprawa ścianek czołowych przepustu z kamienia układanego na betonie, o rozebranie istniejącego utwardzenia z masy mineralno-bitumicznej, o korytowanie placu, o wykonanie podbudowy z tłucznia gr. 20 cm pod kostkę brukową, o obsadzenie obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej , o wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - zgodnie z załącznikiem nr 5b - Przedmiar robót. 5.3. Dla części trzeciej, tj "Remont budynku gospodarczego w Gaboniu nr inw. 108/50." wykonanie niżej wymienionych robót: 5.3.1. Roboty rozbiórkowe, w tym: o demontaż instalacji odgromowej, o demontaż rynien i rur spustowych, o rozebranie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej, o rozebranie konstrukcji dachu, 5.3.2. Remont komina, w tym: o przemurowanie komina na dł. 1,5 m, o przygotowanie i zalanie czapy kominowej z betonu, o izolacja masą bitumiczną powłokową czapy kominowej, 5.3.3. 3. Remont konstrukcji i pokrycia dachowego, w tym: o wymiana konstrukcji dachu, o impregnacja nowej konstrukcji dachu, o montaż wyłazu dachowego, o wykonanie foliowania i łacenia dachu, o pokrycie dachu blachodachówką o gr. rdzenia min. 0,5mm, kolor ceglasty, o wykonanie obróbek blacharskich blachą stalową powlekana , kolor ceglasty, 5.3.4. Montaż rynien i rur spustowych w kolorze ceglastym, 5.3.5. Montaż instalacji odgromowej z podłączeniem do istniejących elementów uziemienia i wykonanie stosownych pomiarów instalacji 5.3.6. Remont elewacji w tym: o wymiana deskowania - podbitka, o szlifowanie drewnianych elementów elewacji w tym podbitki, o dwukrotne malowanie drewnochronem szlifowanych elementów drewnianych, o odbicie luźnych tynków, o uzupełnienie tynków zewnętrznych, o wykonanie cienkowarstwowej elewacji z akrylowych tynków dekoracyjnych na ścianach budynku, o wykonanie żywicznego tynku mozaikowego na przyziemiu ścian budynku, - zgodnie z załącznikiem nr 5c - Przedmiar robót. 5.4. Dla części czwartej, tj "Remont budynku mieszkalnego leśniczówki Barcice 1 nr inw. 110/10." wykonanie niżej wymienionych robót 5.4.1. 1) Remont bramy wjazdowej, w tym: o rozbiórka istniejącego fundamentu, o demontaż słupów bramowych, o wykonanie nowego fundamentu wraz obsadzeniem w betonie nowych słupów bramowych, o dostawa i montaż kompletnej bramy dwuskrzydłowej rozwieranej przystosowanej do napędu elektrycznego, o dostawa i montaż furtki, o dostawa i montaż napędu do bramy, o doprowadzenie zasilania z budynku do bramy poprzez ułożenie przewodu w gruncie, 5.4.2. Remont elewacji budynku, w tym: o wymiana drewnianych elementów balustrady schodowej, o szlifowanie drewnianych elementów balustrady schodowej oraz zadaszenia nad wejściem do budynku, o dwukrotne malowanie drewnochronem drewnianych elementów balustrady oraz zadaszenia nad wejściem, o czyszczenie przez szlifowanie stalowych elementów balustrady, o odtłuszczanie stalowych elementów balustrady, o malowanie oczyszczonych elementów farbą chlorokauczukową (grunt + warstwa wierzchnia), o odbicie luźnego tynku na frontowej ścianie budynku, o uzupełnienie tynków zewnętrznych, o zeskrobanie starej farby na frontowej ścianie budynku, o malowanie z uprzednim gruntowaniem frontowej ściany budynku, 5.4.3. Remont schodów, w tym: o skucie starych płytek ceramicznych, o gruntowanie i uszczelnienie powierzchni schodów, o wykonanie nowej okładziny z płytek grosowych antypoślizgowych układanych na wysoko elastycznym kleju, o schowanie w ścianie przewodów poprzez wykucie bruzdy, umieszczenie przewodu w bruzdach oraz zaprawienie bruzd o wymiana łącznika i oprawy oświetleniowej przed wejściem do budynku 5.4.4. Remont utwardzonego placu przed budynkiem ,w tym: o rozebranie istniejącego utwardzenia z płytek betonowych, o korytowanie placu, o wykonanie podbudowy z tłucznia gr. 20 cm pod kostkę brukową, o obsadzenie obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej , o wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - zgodnie z załącznikiem nr 5d - Przedmiar robót. 5.5. Dla części piątej, tj "Remont budynku mieszkalnego Przysietnica 215 nr inw. 110/198." wykonanie niżej wymienionych robót: 5.5.1. Roboty rozbiórkowe, w tym: o demontaż instalacji odgromowej, o demontaż rynien i rur spustowych, o rozebranie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej, o rozebranie konstrukcji dachu, 5.5.2. Remont komina, w tym: o przemurowanie komina na dł. 2,5 m, o przygotowanie i zalanie czapy kominowej z betonu, o izolacja masą bitumiczną powłokową czapy kominowej, 5.5.3. Remont konstrukcji i pokrycia dachowego, w tym: o wymiana 30% konstrukcji dachu, o impregnacja konstrukcji dachu, o montaż wyłazu dachowego, o wykonanie foliowania i łacenia dachu, o pokrycie dachu blachodachówką o gr. rdzenia min. 0,5mm, kolor ceglasty, o wykonanie obróbek blacharskich blachą stalową powlekana , kolor cegalsty, 5.5.4. Montaż rynien i rur spustowych w kolorze ceglastym, 5.5.5. Montaż instalacji odgromowej z podłączeniem do istniejących elementów uziemienia i wykonanie stosownych pomiarów instalacji - zgodnie z załącznikiem nr 5e - Przedmiar robót. 6. Szczegółowy opis przedmiotu i zakresu prac objętych zamówieniem znajduje się w przedmiarze robót dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia - załączniki 5a - 5e. 7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożenia oferty na daną część przedmiotu zamówienia dokonał wizji terenowej w celu zapoznania się ze stanem faktycznym przedmiotu zamówienia. 8. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 8.1. organizacja placu budowy 8.2. oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, 8.3. pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, 8.4. pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, 8.5. zabezpieczenie przedmiotów wyposażenia zamawiającego znajdującego się w obiekcie w którym wykonywane będą roboty budowlane przed utratą wartości na wskutek uszkodzenia, zabrudzenia itp. przyczyn powstałych podczas realizacji przedmiotu zamówienia; 8.6. przywrócenie (uzupełnienie ubytków, odmalowanie) pomieszczeń w których wykonywane będą prace do stanu wyjściowego, tj. stanu z dnia przekazania placu budowy, uszkodzonych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia; 8.7. uprzątnięcie zanieczyszczeń (sprzątanie) powstałych w pomieszczeniach zamawiającego w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia 8.8. przedłożenie budowlanej dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. dziennika budowy, 8.9. przedłożenie pozostałej dokumentacji związanej z wykonaną robotą budowlaną, w tym dokumentacji dotyczącej wbudowanych materiałów - tj. w szczególności: 8.9.1. certyfikatów zgodności z Polską Normą (lub europejskich certyfikatów jakości) lub aprobat technicznych, atestów i (lub) raportów z badań - potwierdzających spełnienie wymogów określonych w SIWZ, 8.10. przywrócenie otoczenia obiektów objętych remontem do stanu wyjściowego, tj. stanu z dnia przekazania placu budowy, uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac, 8.11. uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu robót, 8.12. zapewnienie w zadeklarowanym okresie gwarancyjnym pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, 8.13. zagospodarowanie odpadów, w tym.: 8.13.1. odpady niebezpieczne powstałe w czasie realizacji inwestycji gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska i przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów, 8.13.2. odpady inne niż niebezpieczne dla środowiska, powstałe w czasie realizacji inwestycji należy gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska, po czym odprowadzić je na składowisko komunalne na własny koszt. 9. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami Kodeksu Pracy, przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, zaleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, wytycznymi niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 10. Z chwilą protokolarnego przekazania-przejęcia przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi odpowiedzialność za plac budowy, w tym w szczególności za: 10.1. transport materiałów i sprzętu na i z terenu wykonania przedmiotu zamówienia środkami transportu dostosowanymi do tonażu określonego na drogach dojazdowych do miejsca prowadzenia robót, 10.2. porządek na placu budowy (w miejscu prowadzenia robót oraz na drogach dojazdowych), 10.3. naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim i/lub związanych z uszkodzeniem mienia, 10.4. koordynowanie pracy Podwykonawców (w przypadku korzystania z Podwykonawców) oraz odpowiedzialność za wykonaną przez nich pracę. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu gwarancji za wady fizyczne (niezgodność towaru z umową), zmniejszające wartość użytkową lub techniczną, a także za usunięcie wad i usterek ujawnionych w okresie gwarancyjnym. 12. Wykonawca może udzielić gwarancji na okres dłuższy niż 24 miesięcy (tj. odpowiednio na 24, 36, 48 miesięcy) składając stosowne oświadczenie w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 13. Bieg okresu gwarancyjnego rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty ostatecznego, tj. końcowego, odbioru przedmiotu zamówienia. 14. W ramach gwarancji Wykonawca będzie odpowiedzialny za nieodpłatne usunięcie wszelkich wad i usterek, które zostaną ujawnione w zadeklarowanym okresie gwarancji i które wynikną z nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia lub jego części, lub też z jakiegokolwiek działania lub zaniedbania Wykonawcy. 15. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji jakości także po terminie zadeklarowanym przez wykonawcę w formularzu ofertowym o którym mowa w pkt 3.13. jeśli reklamował wadę przed upływem w/w okresu. 16. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad, ujawnionych w okresie gwarancji, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, to Zamawiający może zlecić usunięcie ich stronie trzeciej na koszt Wykonawcy. 17. Wszelkie konsekwencje błędów, usterek i wad zawinionych przez Wykonawcę, w tym również finansowe ponosi Wykonawca. 18. Niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego. 19. Stosownie do zapisów art. 29 ust 3 ustawy PZP Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy: 19.1. w przypadku ubiegania się o udzielenie pierwszej części zamówienia co najmniej 4 pracowników, wykonujących roboty ogólnobudowlane zakresie remontu budynków w pełnym wymiarze czasu pracy 19.2. w przypadku ubiegania się o udzielenie drugiej części przedmiotu zamówienia co najmniej 3 pracowników, wykonujących roboty ogólnobudowlane w zakresie remontu budynków w pełnym wymiarze czasu pracy 19.3. w przypadku ubiegania się o udzielenie trzeciej części przedmiotu zamówienia co najmniej 2 pracowników, wykonujących roboty ogólnobudowlane w zakresie remontu budynków w pełnym wymiarze czasu pracy 19.4. w przypadku ubiegania się o udzielenie czwartej części przedmiotu zamówienia co najmniej 2 pracowników, wykonujących roboty ogólnobudowlane w zakresie remontu budynków w pełnym wymiarze czasu pracy 19.5. w przypadku ubiegania się o udzielenie piątej części przedmiotu zamówienia co najmniej 2 pracowników, wykonujących roboty ogólnobudowlane w zakresie remontu budynków w pełnym wymiarze czasu pracy 19.6. w przypadku ubiegana się o udzielenie więcej niż jednej części przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu kodeksu pracy co najmniej tylu pracowników ile wynosi suma wymaganych pracowników opisanych powyżej w pkt 19.1 do 19.5 dla części zamówienia o które będzie się ubiegał Wykonawca 20. Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę określono w niniejszym SIWZ (dział II, punkt IX).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45262690-4


Dodatkowe kody CPV: 45261200-6, 45300000-0, 45310000-3, 34928200-0, 45233226-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: -"Remont budynku warsztatowo-socjalnego SOT nr inw. 103/135".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 99376.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Ogólnobudowlanych '' TAP-MAL" Andrzej Maciuszek
Email wykonawcy: amtapmal@tlen.pl
Adres pocztowy: Barcice 394
Kod pocztowy: 33-342
Miejscowość: Barcice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 154573.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 154573.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 154573.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W stosunku do każdej z części zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (zwane dalej: "Opcją"). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia o której mowa w § 6.2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Każdą z części przedmiotu zamówienia należy zrealizować w terminie do 45 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy niezależnie od ilości części przedmiotu zamówienia realizowanych przez danego Wykonawcę, przy czym Zamawiajacy określa następujące zastrzeżenia w zakresie czasu realizacji robót budowlanych dla części I przedmiotu zamówienia tj. Remontu budynku warsztatowo-socjalnego SOT nr inw. 103/135. W dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 630 do 1530 - Wykonawca nie będzie realizował wewnątrz budynku prac (w szczególności związanych z instalacją elektryczną, wodna i kanalizacyjną) które uniemożliwiły by funkcjonowanie stołówki zlokalizowanej w południowej części budynku SOT.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Remont budynku mieszkalnego leśniczówki Gaboń 108 nr inw. 110/8".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 54091.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo - Budowlany Jakub Klimczak
Email wykonawcy: klimczakzr-b@wp.pl
Adres pocztowy: Maciejowa 104
Kod pocztowy: 33-336
Miejscowość: Łabowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60652.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60652.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60652.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: NIE

IV.8) Informacje dodatkowe:

W stosunku do każdej z części zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (zwane dalej: "Opcją"). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia o której mowa w § 6.2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Każdą z części przedmiotu zamówienia należy zrealizować w terminie do 45 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: "Remont budynku gospodarczego w Gaboniu nr inw. 108/50".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 37491.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo - Budowlany Jakub Klimczak
Email wykonawcy: klimczakzr-b@wp.pl
Adres pocztowy: Maciejowa 104
Kod pocztowy: 33-336
Miejscowość: Łabowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37734.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37734.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37734.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: NIE

IV.8) Informacje dodatkowe:

W stosunku do każdej z części zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (zwane dalej: "Opcją"). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia o której mowa w § 6.2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Każdą z części przedmiotu zamówienia należy zrealizować w terminie do 45 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: "Remont budynku mieszkalnego leśniczówki Barcice 1 nr inw. 110/10".

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: - art. 93. ust. 1 pkt. 1) Ustawy, "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3". Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania: Ponieważ w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu, w związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie na " Remont budynków Nadleśnictwa Stary Sącz" na część 4 tj. - "Remont budynku mieszkalnego leśniczówki Barcice 1 nr inw. 110/10".

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: "Remont budynku mieszkalnego Przysietnica 215 nr inw. 110/198".

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: - art. 93. ust. 1 pkt. 1) Ustawy, "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3". Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania: Ponieważ w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu, w związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie na " Remont budynków Nadleśnictwa Stary Sącz" na część 5 tj. - "Remont budynku mieszkalnego Przysietnica 215 nr inw. 110/198".

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.