eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Modernizacja Traktu porodowego Klinicznego Oddziału Ginekologiczno-Położniczego w ramach projektu "Poprawa jakości obsługi pacjentów i dostępności do usług medycznych w Szpitalu Miejskim im. Jana Pawła II w Rzeszowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-19

Ogłoszenie nr 500058955-N-2018 z dnia 19-03-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej nr 1: Modernizacja Traktu porodowego Klinicznego Oddziału Ginekologiczno-Położniczego w ramach projektu "Poprawa jakości obsługi pacjentów i dostępności do usług medycznych w Szpitalu Miejskim im. Jana Pawła II w Rzeszowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Poprawa jakości obsługi pacjentów i dostępności do usług medycznych w Szpitalu Miejskim im. Jana Pawła II w Rzeszowie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 505693-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500030006-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej nr 1, Krajowy numer identyfikacyjny 31419300000, ul. ul. Czackiego 2, 35051 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 532 360, e-mail katarzyna.ziobro5@wp.pl, faks 178 629 020.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz1.rzeszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja Traktu porodowego Klinicznego Oddziału Ginekologiczno-Położniczego w ramach projektu "Poprawa jakości obsługi pacjentów i dostępności do usług medycznych w Szpitalu Miejskim im. Jana Pawła II w Rzeszowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Ad.ZP.3810-1/2018/KZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

w zakresie: - przebudowę pomieszczenia intensywnego nadzoru przedporodowego oraz sali poporodowej w celu uzyskania dodatkowych pomieszczeń wraz z węzłami sanitarnymi - utworzenie węzła sanitarnego w obrębie sali chorych nr 4 - przeniesienie pokoju lekarzy - podział sal przedporodowych z utworzeniem łazienek wewnętrznych - przebudowa istniejącej sali operacyjnej - utworzenie nowych węzłów sanitarnych w każdej sali przedporodowej - utworzenie pokoju przyjęć - remont pomieszczeń istniejących sanitariatów - remont pomieszczeń intensywnego nadzoru przedporodowego i sali porodowej - przebicie dodatkowych otworów drzwiowych do nowopowstałych w/w pomieszczeń. - przebudowa wykładzin ściennych i posadzkowych całej kondygnacji obiektu, łącznie z ciągami komunikacyjnymi, oraz pomieszczeniami podanymi j/w - wymiana kompleksowej stolarki drzwiowej wewnętrznej. Dla otworów drzwiowych mniejszych niż 110 cm dla sal chorych poruszających się na łóżkach i 130 cm dla sal operacyjnych w świetle należy przewidzieć poszerzenie otworów wraz z wymianą nadproży z uwagi obowiązujące przepisy z zakresu BHP,pozostałe o szerokości 0,9 m pozostawia się bez zmian. - zmiana wystroju wnętrza sal pacjentów polegającego na odnowie wykładzin ściennych, posadzkowych oraz odnowie tzw. fartuchów ochronnych przy zamontowanych umywalkach. Zmiana wystroju obejmować będzie w tym przypadku dokonanie wymiany płytek ściennych tzw. białego montażu instalacyjnego tj. umywalek i baterii wodnych. - kompletny demontaż istniejących wykładzin ściennych i posadzkowych wystroju wnętrza pozostałych pomieszczeń - wymiana pozostałej stolarki drzwiowej w tym wewnętrznych drzwi wejściowych do sal chorych poruszających się o własnych siłach jeżeli ich szerokość w świetle jest mniejsza niż 90 cm, / nie dotyczy to wejść do pomieszczeń pomocniczych /. W traktach komunikacyjnych o wzmożonym ruchu przeszklonych, aluminiowych o wzmocnionych skrzydłach, pochwytach i zawiasach, - odnowa powłok malarskich ścian i sufitów pozostałych i w /w pomieszczeń poprzez pokrycie nawierzchni nowymi powłokami farb stosowanych w obiektach służby zdrowia po odpowiednim przygotowaniu podłoża, - montaż nowego ochronnego olistwowania ścian i narożników, - montaż nowych parapetów z tworzywa sztucznego na elementach istniejących. - wyłożenie na przygotowanym po zerwaniu istniejących elementów wykładzin posadzkowych powierzchni gabinetów lekarskich, sal chorych, zabiegowych - wykładzin przewodzących oraz ciągów komunikacyjnych wykładzinami homogenicznymi, - wymiana białego montażu instalacyjnego instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z orurowaniem nowymi złączami i tablicami, rozdzielnicami oraz białego montażu instalacyjnego oświetlenia i gniazd wtykowych wyposażonych w odpowiedni specjalistyczny dla służby zdrowia osprzęt i oprzyrządowanie odpowiadające obecnym przepisom - w pomieszczeniach zabiegowych i gabinetach lekarskich skucie istniejących płytek ściennych i posadzkowych z wymianą białego montażu instalacyjnego / baterii umywalkowych z umywalkami z wyłożeniem ściany w obrębie elementów instalacyjnych płytkami ceramicznymi na powierzchni o normowych wymiarach 1,0 x 1,65m - uzyskanie tzw. fartuchów ochronnych /, malowaniu ścian oraz ułożeniu wykładzin j/w / homogenicznych na odpowiednio przygotowanym podłożu /, - przebudowa poziomów instalacyjnych wod.- kan., pozostałych instalacji wewnętrznej wod.- kan. w kubaturze przyszłych sanitariatów - wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych obejmujących wymianę istniejącej instalacji elektrycznej przebudowywanej kondygnacji / instalacji oświetleniowej - zasilania, białego montażu gniazd wtykowych i przełączeniowych, złączy i tablic rozdzielczych, wewnętrznych złączy zamykających poszczególne obwody elektryczne, białego montażu elementów oświetlenia , wymiany osprzętu, tj. dokonanie tzw białego montażu instalacji elektrycznej wewnętrznej / oświetleniowej, przyzewowej, alarmowej, oświetlenia alarmowego i technologicznego w tym sal zabiegowych i przyjęć chorych, pomieszczeń technicznych i pomocniczych oraz komunikacji - przebudowie instalacji gazów medycznych polegającej na wymianie punktów poboru gazów, skrzynek zaworowych oraz zaworów odcinających

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45333000-0, 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1430183.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane PROFBUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Baczyńskiego 9
Kod pocztowy: 35-210
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1745625.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1745625.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2247640.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.