To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-15
Ogłoszenie nr 500058928-N-2017 z dnia 15-11-2017 r.
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego: Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych z podziałem na części (2)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Część 1 Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. "Promocja gospodarcza województwa lubuskiego poprzez organizację kampanii promocyjnych sektora turystycznego o zasięgu krajowym, i międzynarodowym oraz regionalnych targów turystycznych" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Działanie 1.4. Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP, Poddziałanie 1.4.1. Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP - projekty realizowane poza formułą ZIT". Część 2 Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. "pn. "Kompleksowa promocja potencjału gospodarczego województwa lubuskiego poprzez kampanie promocyjne o zasięgu krajowym i międzynarodowym" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Działanie 1.4. Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP, Poddziałanie 1.4.1. Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP - projekty realizowane poza formułą ZIT".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 598944-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500044952-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 97077008900000,
ul. ul. Podgórna
7,
65057
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 4565403, 4565404, 4565277, e-mail
przetargi@lubuskie.pl, faks
684 565 404.
Adres strony internetowej (url): www.lubuskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych z podziałem na części (2)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DA.III.272.2.50.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych z podziałem na części (2)". -Część 1 "Kompleksowa organizacja (przygotowanie i obsługa) 3 dwudniowych wizyt studyjnych (Study Tour) po atrakcjach turystycznych województwa lubuskiego dla dziennikarzy ogólnopolskich mediów lifestylowych oraz mediów społecznościowych" realizowane w ramach projektu pn. "Promocja gospodarcza województwa lubuskiego poprzez organizację kampanii promocyjnych sektora turystycznego o zasięgu krajowy, i międzynarodowym oraz regionalnych targów turystycznych" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Działanie 1.4. Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP, Poddziałanie 1.4.1. Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP - projekty realizowane poza formułą ZIT". -Część 2 "Kompleksowa organizacja (przygotowanie i obsługa) 1 dwudniowej wizyty studyjnej (Study Tour) dla dziennikarzy ogólnopolskich w województwie lubuskim pt. Gospodarcze lubuskie", realizowanego w ramach projektu pn. "Kompleksowa promocja potencjału gospodarczego województwa lubuskiego poprzez kampanie promocyjne o zasięgu krajowym i międzynarodowym" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Działanie 1.4. Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP, Poddziałanie 1.4.1. Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP - projekty realizowane poza formułą ZIT". 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1A do SIWZ dla części 1, załącznik nr 1B do SIWZ dla części 2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 63515000-2
Dodatkowe kody CPV: 60100000-9, 55110000-4, 39294100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Kompleksowa organizacja (przygotowanie i obsługa) 3 dwudniowych wizyt studyjnych (Study Tour) po atrakcjach turystycznych województwa lubuskiego dla dziennikarzy ogólnopolskich mediów lifestylowych oraz mediów społecznościowych" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
86666.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEETING PLANNER SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
97170.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Kompleksowa organizacja (przygotowanie i obsługa) 1 dwudniowej wizyty studyjnej (Study Tour) dla dziennikarzy ogólnopolskich w województwie lubuskim pt. Gospodarcze lubuskie" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione w dniu 03.11.2017 r. zgodnie z normą prawną zawartą w art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp., tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. UZASADNIENIE Zamawiający informuje, iż w postępowaniu złożoną jedną ofertę. Oferta Wykonawcy Magdalena Siśkiewicz New Challenge z siedzibą w Krakowie zostaje odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp., tj. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3. Zgodnie z zapisami Rozdziału XVI SIWZ Zamawiający wymagał, aby wraz z ofertą złożyć Koncepcję programu wizyty studyjnej dla części 2 w wersji papierowej. Zamawiający zastrzegł w SIWZ, iż nie złożenie wraz z ofertą Koncepcji programu wizyty studyjnej lub złożenie Koncepcji niezgodnej z treścią SIWZ, będzie powodowało odrzucenie oferty. Wykonawca załączył do oferty Koncepcję programu wizyty studyjnej, jednakże nie odpowiada ona wymaganiom postawionym w SIWZ w tym zakresie, tj. zakres koncepcji nie dotyczy przedmiotu zamówienia z części 2. W związku z tym oferta Wykonawcy została odrzucona, a postępowanie unieważnione ze względu na niezłożenie żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 160 relacji Drezdenko - Międzychód
- Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku Prokuratury Rejonowej w Żarach.
- Najem zgrzewarek do jałowego łączenia drenów wraz z zakupem materiałów zużywalnych (nożyków/liczników zgrzewów)
- Przebudowa budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze polegająca na budowie platformy dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
- Przebudowa i modernizacja budynku Oddziału Rahabilitacjii i zakładu Fizjoterapii SP ZOZ w Sulechowie
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gadżetów promocyjnych (butelek termicznych) dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu o numerze 2022-1-PL01-KA131-HED-000063234
- Sukcesywne świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych na potrzeby słuchaczy studiów podyplomowych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Kompleksowa organizacja wydarzeń związanych ze "Zlotem OSEhero"
- "Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie dwudniowego spotkania sieciującego dla Rzeczników Ekonomii Społecznej i Solidarnej (RESiS)".
- Zakup gadżetów reklamowych do sklepiku UMG "Kotwica" -3
- Świadczenie usługi transportowej uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle V-XII 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.