eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Sącz › Remont szlaków zrywkowych Nadleśnictwa Stary Sącz.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-15

Ogłoszenie nr 500058925-N-2017 z dnia 15-11-2017 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz: Remont szlaków zrywkowych Nadleśnictwa Stary Sącz.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598933-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz, Krajowy numer identyfikacyjny 35054564200000, ul. ul. Magazynowa 5, 33340 Stary Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 446 09 91, e-mail starysacz@krakow.lasy.gov.pl, faks 18 446 09 83.
Adres strony internetowej (url): http://www.starysacz.krakow.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont szlaków zrywkowych Nadleśnictwa Stary Sącz.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZG.270.12.2017.WK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Remont szlaków zrywkowych Nadleśnictwa Stary Sącz" zwany w dalszej części SIWZ zamiennie jako "Remont szlaków zrywkowych". 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części - tj.: 2.1. Część pierwszą - "Remont szlaku zrywkowego w oddz. 301 leśnictwa Lipnica Wielka" 2.2. Część drugą - "Remont szlaku zrywkowego w oddz. 44 leśnictwa Przyszowa" 3. Wykonawca może złożyć oferty na jedną lub dwie części zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na zakres prac mniejszy niż przewidziany wydzielonymi, dwiema częściami zamówienia. Tym samym złożona przez Wykonawcę oferta musi obejmować cały zakres prac przewidzianych dla danej części zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją techniczno-projektową. 6. Zakres robót obejmuje: 6.1. Dla części pierwszej, tj. "Remont szlaku zrywkowego w oddz. 301 leśnictwa Lipnica Wielka" - zgodnie z załącznikiem nr 5a - Przedmiar robót. 6.2. Dla części drugiej, tj. "Remont szlaku zrywkowego w oddz. 44 leśnictwa Przyszowa" - zgodnie z załącznikiem nr 5b - Przedmiar robót. 7. Szczegółowy opis przedmiotu i zakresu prac objętych zamówieniem znajduje się w przedmiarze robót dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia - załączniki 5a - 5b. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożenia oferty na daną część przedmiotu zamówienia dokonał wizji terenowej w celu zapoznania się ze stanem faktycznym przedmiotu zamówienia. 9. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 9.1. organizacja placu budowy 9.2. oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, 9.3. pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, 9.4. pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, 9.5. przedłożenie budowlanej dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. dziennika budowy, 9.6. przedłożenie pozostałej dokumentacji związanej z wykonaną robotą budowlaną, w tym dokumentacji dotyczącej wbudowanych materiałów - tj. w szczególności: 9.6.1. certyfikatów zgodności z Polską Normą (lub europejskich certyfikatów jakości) lub aprobat technicznych, atestów i (lub) raportów z badań - potwierdzających spełnienie wymogów określonych w SIWZ, 9.6.2. deklaracji ilości i jakości dostarczonego kruszywa wraz z załączonymi do nich dokumentami obrotu magazynowego "WZ" (wydanie na zewnątrz) wystawionymi przez: 9.6.2.1. producenta materiałów lub (oraz) 9.6.2.2. wykonawcę (w przypadku dostawy materiałów będących na stanie wykonawcy). W takim przypadku wymagane jest aby wykonawca przedłożył zamawiającemu (oprócz wystawionych przez siebie dokumentów WZ) wydruki (lub kserokopie) z własnej ewidencji księgowej potwierdzające stan materiałów w magazynie na dzień rozpoczęcia ich dostaw zamawiającemu. 9.7. pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 9.8. przywrócenie dróg dojazdowych do stanu wyjściowego, tj. stanu z dnia przekazania placu budowy, uszkodzonych w wyniku transportu materiałów podczas realizacji przedmiotu zamówienia, 9.9. pokrycie kosztów i wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych, 9.10. uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu robót, 9.11. zapewnienie w zadeklarowanym okresie gwarancyjnym pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, 9.12. zagospodarowanie odpadów, w tym.: 9.12.1. odpady niebezpieczne powstałe w czasie realizacji inwestycji gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska i przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów, 9.12.2. odpady inne niż niebezpieczne dla środowiska, powstałe w czasie realizacji inwestycji należy gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska, po czym odprowadzić je na składowisko komunalne na własny koszt. 10. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami Kodeksu Pracy, przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, zaleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, wytycznymi niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 11. Z chwilą protokolarnego przekazania-przejęcia przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi odpowiedzialność za plac budowy, w tym w szczególności za: 11.1. transport materiałów i sprzętu na i z terenu wykonania przedmiotu zamówienia środkami transportu dostosowanymi do tonażu określonego na drogach dojazdowych do miejsca prowadzenia robót, 11.2. porządek na placu budowy (w miejscu prowadzenia robót oraz na drogach dojazdowych), 11.3. doprowadzenie dróg dojazdowych (do miejsca prowadzenia robót), naruszonych przez Wykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, do stanu pierwotnego, określonego w protokole przekazania-przejęcia placu budowy, 11.4. naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim i/lub związanych z uszkodzeniem mienia, 11.5. koordynowanie pracy Podwykonawców (w przypadku korzystania z Podwykonawców) oraz odpowiedzialność za wykonaną przez nich pracę. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu gwarancji za wady fizyczne (niezgodność towaru z umową), zmniejszające wartość użytkową lub techniczną, a także za usunięcie wad i usterek ujawnionych w okresie gwarancyjnym. 13. Wykonawca może udzielić gwarancji na okres dłuższy niż 24 miesięcy (tj. odpowiednio na 24, 36, 48 miesięcy) składając stosowne oświadczenie w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 14. Bieg okresu gwarancyjnego rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty ostatecznego, tj. końcowego, odbioru przedmiotu zamówienia. 15. W ramach gwarancji Wykonawca będzie odpowiedzialny za nieodpłatne usunięcie wszelkich wad i usterek, które zostaną ujawnione w zadeklarowanym okresie gwarancji i które wynikną z nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia lub jego części, lub też z jakiegokolwiek działania lub zaniedbania Wykonawcy. 16. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji jakości także po terminie zadeklarowanym przez wykonawcę w formularzu ofertowym o którym mowa w pkt 3.13. jeśli reklamował wadę przed upływem w/w okresu. 17. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad, ujawnionych w okresie gwarancji, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, to Zamawiający może zlecić usunięcie ich stronie trzeciej na koszt Wykonawcy. 18. Wszelkie konsekwencje błędów, usterek i wad zawinionych przez Wykonawcę, w tym również finansowe ponosi Wykonawca. 19. Niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego. 20. Stosownie do zapisów art. 29 ust 3 ustawy PZP Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy: 20.1. w przypadku ubiegania się o udzielenie jednej części zamówienia co najmniej 2 pracowników, wykonujących roboty ogólnobudowlane i inżynieryjne w pełnym wymiarze czasu pracy. 20.2. w przypadku ubiegania się o udzielenie więcej niż jednej części zamówienia co najmniej 4 pracowników, wykonujących roboty ogólnobudowlane i inżynieryjne w pełnym wymiarze czasu pracy. 21. Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę określono w niniejszym SIWZ (dział II, punkt IX). 22. Do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie pozycji: podbudowa; nawierzchnia tłuczniowa - Wykonawca zastosuje kruszywa spełniające niżej określone właściwości fizyko - mechaniczne zgodnie z odpowiednią normą PN-EN: Lp. Dotyczy cechy Wymagana wartość fizyko - mechaniczne dla: 1. Mieszanki kruszywa łamanego 0 - 31,5 mm; 0-63 mm 2. Klińce frakcje: 5 - 31,5 mm; 8 - 31,5 mm; 5 - 20 mm 3. Tłuczenie frakcje: 31,5-63 mm; 20-31,5; 20-40 mm [Wyniki oraz kategoria wg PN-EN 13242] 1 Odporność na rozdrobnienie w bębnie Los Angeles. Współczynnik LA Wynik poniżej 35,0 [kategoria wg PN-EN 13242 - LA35] 2 Odporność na ścieranie w bębnie mikro-Devala. Współczynnik MDE Wynik poniżej 40.0 [kategoria wg PN-EN 13242 - MDE40] 3 Nasiąkliwość Wynik poniżej 2 [kategoria wg PN-EN 13242 - W242] 4. Gęstość objętościowa ziarn pa[Mg/m3] Wynik powyżej 2,60

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45232452-5, 45111200-0, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont szlaku zrywkowego w oddz. 301 Leśnictwa Lipnica Wielka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 124699.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ''ROAD'' Prace Ziemno - Drogowe, Beata Czyżycka
Email wykonawcy: beata7777@interia.pl
Adres pocztowy: Dobrociesz 114
Kod pocztowy: 32-862
Miejscowość: Porąbka Iwkowska
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 131554.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 131554.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 185212.61
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Każdą z części przedmiotu zamówienia należy zrealizować w terminie do 29 grudnia 2017 r. niezależnie od ilości części przedmiotu zamówienia realizowanych przez danego Wykonawcę.Za termin wykonania zamówienia uznaje się ostateczny, tj. końcowy, odbiór danej części przedmiotu zamówienia. 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących Przedmiot niniejszego zamówienia. 2. Zamówienia, o których mowa w pkt 1. będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z robotami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. 3. Zamówienia, o których mowa w pkt 1. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. 4. Zamówienia, o których mowa w pkt 1. będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących Przedmiot zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont szlaku zrywkowego w oddz. 44 Leśnictwa Przyszowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 118790.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TERRA MOTA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: wojtek@anmarplus.pl
Adres pocztowy: ul. Bardiowska 3
Kod pocztowy: 38-300
Miejscowość: Gorlice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 131554.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 131554.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 185212.61
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: NIE

IV.8) Informacje dodatkowe:

Każdą z części przedmiotu zamówienia należy zrealizować w terminie do 29 grudnia 2017 r. niezależnie od ilości części przedmiotu zamówienia realizowanych przez danego Wykonawcę.Za termin wykonania zamówienia uznaje się ostateczny, tj. końcowy, odbiór danej części przedmiotu zamówienia. 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących Przedmiot niniejszego zamówienia. 2. Zamówienia, o których mowa w pkt 1. będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z robotami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. 3. Zamówienia, o których mowa w pkt 1. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. 4. Zamówienia, o których mowa w pkt 1. będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących Przedmiot zamówienia.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.