eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sitkówka › Modernizacja dachu wraz z adaptacją pomieszczeń poddasza na cele edukacyjne w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w m. Bolechowice



Ogłoszenie z dnia 2018-03-19

Ogłoszenie nr 500058706-N-2018 z dnia 19-03-2018 r.

Sitkówka: Modernizacja dachu wraz z adaptacją pomieszczeń poddasza na cele edukacyjne w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w m. Bolechowice
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556479-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500029578-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sitkówka - Nowiny, Krajowy numer identyfikacyjny 29101066500000, ul. ul. Białe Zagłębie 25, 26052 Sitkówka, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 475 000, e-mail d.pyk@nowiny.com.pl, faks 413 475 011.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowiny.com.pl, przetargi.gkb@nowiny.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja dachu wraz z adaptacją pomieszczeń poddasza na cele edukacyjne w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w m. Bolechowice

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

INO.272.65.P.17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja dachu wraz z adaptacją pomieszczeń poddasza na cele edukacyjne w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w m. Bolechowice. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m.in.: - podniesienie ścian kolanowych części środkowej budynku wraz z nową konstrukcją dachową oraz adaptacją uzyskanych pomieszczeń na cele użytkowe, - wymianę pokryć dachowych (poza salą gimnastyczną) wraz z naprawą kominów i obróbek, - szybu windowego wraz z dostawą i montażem dźwigu, - rozbudowę instalacji elektrycznych w celu zasilenia windy, systemu odymiania i nowych pomieszczeń, - rozbudowę instalacji wod. - kan. i c.o. w celu zapewnienia obsługi nowych pomieszczeń, - systemu oddymiania, - dodatkowych elementów w celu spełnienia wymagań ppoż (drzwi, ściany, okna), - przebudowy sanitariatu do potrzeb osób niepełnosprawnych, - robót wykończeniowych. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) Dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiar robót, które stanowią załącznik nr 9 do SIWZ Załączony do SIWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacja projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 1. Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia w dwóch etapach: - Etap I - obejmujący całość robót murarskich, ciesielskich, dekarskich, termoizolacyjnych, powodujących spełnienie warunków ppoż. oraz montaż windy do realizacji do końca roku 2017. - Etap II - obejmujący roboty wykończeniowe i instalacyjne w zakresie nowych pomieszczeń poddasza użytkowego do realizacji w roku 2018. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na funkcjonującym obiekcie edukacyjnym. W związku z czym Wykonawca musi przewidzieć odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ciągłość pracy szkoły oraz zabezpieczające bezpieczeństwo zdrowie i życia użytkowników. Ponadto Wykonawca musi zabezpieczyć obiekt przed skutkami działania warunków atmosferycznych. 3. Przedmiot Umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonanie robót zgodnie z obowiązującym przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i inspektora nadzoru Strony ustalą zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 4. Użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ nazwy produktów, producentów produktów lub źródła ich pochodzenia mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania "równoważności". 5. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 7. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, ppoż., oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.


II.4) Główny kod CPV: 45214210-5
Dodatkowe kody CPV:

45261200-6,

45332400-7,

45311200-2,

45400000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 2018-08-31

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/03/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
§ 1 1. W związku z zaistnieniem przesłanek wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dla zamówienia polegającego na "Modernizacja dachu wraz z adaptacją pomieszczeń poddasza na cele edukacyjne w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w m. Bolechowice" realizowanej na podstawie umowy nr INO.272.65.U.17 z dnia 8.09.2017 r., Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujące roboty dodatkowe polegające na : - wymianie okien połaciowych - 6 szt. - montażu instalacji kontroli dostępu i synchronizacji instalacji ppoż. do pomieszczeń przedszkola. 2. Wobec rozszerzenia zakresu przedmiotu umowy o roboty wskazane w ust. 1 niniejszego paragrafu, w umowie Nr INO.272.65.U.2017, strony wprowadzają następujące zmiany: 1) § 12 ust. 1 otrzymuje nowe brzmienie: "1. Cena ryczałtowa brutto wykonania przedmiotu umowy wynosi: 962.564,86 zł (słownie dziewięćset sześćdziesiąt dwa tysiące pięćset sześćdziesiąt cztery złote 86/100), netto: 782.573,06 zł (słownie: siedemset osiemdziesiąt dwa tysiące pięćset siedemdziesiąt trzy złote 6/100), podatek VAT: 179.991,80 (słownie: sto siedemdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt jeden złotych 80/100 )." § 2 Aneks wchodzi w życie z dniem zawarcia. § 3. Aneks sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, po dwa dla każdej ze stron. § 4. Integralną część niniejszej umowy stanowią : 1) Protokół konieczności, 2) Protokół z negocjacji cenowych. 3) Zaktualizowany harmonogram rzeczowo- finansowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.