eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Robota budowlana w zakresieremontu konstrukcji dachu w budynku nr 16 w kompleksie koszarowym w Chełmie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-11-14

Ogłoszenie nr 500058561-N-2017 z dnia 14-11-2017 r.

Zamość: Robota budowlana w zakresie: remontu konstrukcji dachu w budynku nr 16 w kompleksie koszarowym w Chełmie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 64517-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 84278-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 6140233700000, ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 181 536, e-mail 32wog.zampub@ron.mil.pl, faks 261 181 607.
Adres strony internetowej (url): www.32wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Robota budowlana w zakresie: remontu konstrukcji dachu w budynku nr 16 w kompleksie koszarowym w Chełmie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/PN/13/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają: 1)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) ogólnobudowlanych - stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ; 2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) instalacji elektrycznej - stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ; 3)Przedmiar robót budowlanych - stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ; 4)Przedmiar robót elektrycznych - stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ; 5)Projekt budowlano-wykonawczy - część konstrukcyjna - stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ; 6)Spis treści branży budowlanej - stanowiący Załącznik nr 5.1 do SIWZ; 7)Rysunki - konstrukcja - stanowiący Załącznik nr 5.2 do SIWZ; 8)Projekt budowlano-wykonawczy - branża elektryczna - stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ; 9)Spis zawartości - branża elektryczna - stanowiący Załącznik nr 6.1 do SIWZ; 10)Oświadczenie projektanta - stanowiący Załącznik nr 6.2 do SIWZ; 11)Decyzje projektantów - stanowiący Załącznik nr 6.3 do SIWZ; 12)Opis techniczny - branża elektryczna - stanowiący Załącznik nr 6.4 do SIWZ; 13)Rysunki - rzut parteru - stanowiący Załącznik nr 6.5 do SIWZ; 14)Rysunki - rzut piętra - stanowiący Załącznik nr 6.6 do SIWZ; 15)Rysunki - rzut dachu odgromówka - stanowiący Załącznik nr 6.7 do SIWZ; 16)Rysunki - schemat tablicy głównej - stanowiący Załącznik nr 6.8 do SIWZ; 17)Kserokopia Decyzji Wojewody Lubelskiego nr 10/17 z dnia 21.02.2017 r. o pozwoleniu na budowę - stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA: Ilekroć w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) lub tabeli przedmiaru robót pojawią się znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Wykonawca może zastosować produkt równoważny, który nie spowoduje zmian w istniejącej dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanego rozwiązania - zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane równoważne rozwiązanie wymagań określonych przez Zamawiającego. 2.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz.1666 z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp: 1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj. następujące roboty: a) roboty demontażowe b) roboty konstrukcyjno-stalowe c) roboty żelbetowe d) roboty pokryciowe i blacharskie e) roboty tynkarskie f) roboty malarskie g) roboty instalacyjne elektryczne UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez zamawiającego, jak również osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych. 2) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót siłami własnymi lub za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy oraz w terminie 7 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniami pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy poświadczającymi zatrudnienie na umowę o pracę. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać imiona i nazwiska, formę zatrudnienia, rodzaj umowy o pracę, okres na jaki została zawarta oraz rodzaj czynności, które będą wykonywane. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy. 4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. b) Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. c) W przypadku nieprzedłożenia zgodnie z pkt 2 ppkt 2) i 3) Rozdziału III SIWZ, aktualnego wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub nieprzedłożenia w wyznaczonym terminie oświadczeń pracowników potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - Wykonawca zapłaci Zmawiającemu karę w wysokości: 200,00 PLN za każdy taki przypadek, z zastrzeżeniem uprawnienia Zamawiającego do wielokrotnego nałożenia kary w wypadku uchylenia się Wykonawcy od powyższego obowiązku.


II.4) Główny kod CPV: 45261910-6
Dodatkowe kody CPV:

45453000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin zakończenia - do dnia 31.07.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Robota budowlana w zakresie: remontu konstrukcji dachu w budynku nr 16 w kompleksie koszarowym w Chełmie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/05/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ALLBUD Sp. z o. o., allbudpw@gmail.com, ul. Okrzei 32, 22-400, Zamość, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 327247.97 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zamawiający zleca dotychczasowemu Wykonawcy wykonanie niezbędnych robót dodatkowych w zakresie remontu konstrukcji dachu w budynku nr 16 w kompleksie koszarowym w Chełmie,w tym: rozbiórka elementów drewnianych(murłata), roboty ciesielskie, tynkarskie i malarskie - zgodnie z protokołem konieczności z dnia 19.07.2017 r. oraz z dnia 10.10.2017 r., przedmiarem i STWiOR. W związku z robotami dodatkowymi, Zamawiający dokonał zmiany terminu realizacj zamówienia tj. wydłużył do dnia 20.10.2017 r. Termin rozpoczęcia robót dodatkowych - od dnia podpisania Aneksu Nr 4 z dnia 16.10.2017 r. do umowy nr ZP/PN/13/2017 tj.: od dnia 16.10.2017 r. Termin zakończenia całości robót budowlanych: do dnia 20.10.2017 r. Wartość przedmiotu umowy ustala się na kwotę: 399447.97 zł NETTO; 491321.00 zł BRUTTO. Wartość robót dodatkowych: 36600.00 zł NETTO; 45018.00 zł BRUTTO.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1) Realizacja dodatkowych robót budowlanych spowodowana została koniecznością uwzględnienia elementów takich jak: uzupełnienie konstrukcji dachowej o dodatkowe płatwie, wymiany przy kominach wentylacyjnych i wydłużenia zamontowanych już płatwi dla zamocowania płyt warstwowych dachowych oraz wykonanie robót murowych i zabezpieczających istniejących ścian szczytowych - w zestawieniu konstrukcji potwierdzonych wpisem do dziennika budowy z dnia 03.10.2017 r. przez projektanta konstrukcji i uaktualnieniem dokumentacji projektowej;2) Realizacja dodatkowych robót jest niezbędna do użytkowania remontowanego budynku przez 1 bz Chełm; 3)Wykonanie dodatkowych robót: rozbiórka elementów drewnianych, roboty ciesielskie, tynkarskie i malarskie niezbędnych ze względów technologicznych powodują konieczność wydłużenia terminu realizacji zamówienia o 4 dni, tj. do dnia 20.10.2017 r.; 4) Wartość robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego; 5) Zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych, w szczególności: organizacji zaplecza budowy i warunków gwarancji od jednego Wykonawcy, a także wydłużyłaby czas realizacji zamówienia, co z kolei wiązałoby się z odroczeniem terminu przekazania budynku do użytkowania; 6) Warunki realizacji dodatkowych robót przyjęto na podstawie określonej w ST, przedmiarze oraz kosztorysie technologii wykonania robót budowlanych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.