eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grębów › Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Grębów w 2017 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-14

Ogłoszenie nr 500058552-N-2017 z dnia 14-11-2017 r.

Gmina Grębów: Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Grębów w 2017 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606181-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Grębów, Krajowy numer identyfikacyjny 83040917500000, ul. Rynek 1, 39-410 Grębów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 15 8513764, 8112715, e-mail ug@grebow.com.pl, faks 158 112 805.
Adres strony internetowej (url): www.grebow.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Grębów w 2017 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 910 000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu. 2. Podstawowe dane o kredycie: 2.1. Pozostawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego: od 20 listopada 2017 r. do 31 grudnia 2017 roku, w tym: I transza do 20.11.2017 r. II transza do 20.12.2017 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania transzy kredytu. Dopuszcza się możliwość uruchomienia transz kredytu w innych terminach niż wyżej zakładany, ale nie później niż 31.12.2017 r. 2.2 Okres spłaty kredytu - 8 lat. Spłata kapitału następować będzie w okresach kwartalnych od 01.01.2018 r. do 31.12.2025 r. (z zastrzeżeniem możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów). Karencja w spłacie rat kapitałowych i odsetek do 31.03.2018 r. 2.3 Terminy spłaty odsetek: raty odsetkowe płatne będą w terminach spłaty rat kapitałowych. 2.4 Oprocentowanie kredytu będzie wg zmiennej stopy procentowej ustalonej w oparciu o stawkę WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych powiększone o stałą w okresie kredytowania marżę Banku. 2.5 Opis sposobu obliczenia oprocentowania: zmienne oprocentowanie kredytu obliczane będzie na podstawie średniej arytmetycznej zmiennej stawki bazowej WIBOR 1M z poprzedniego miesiąca kalendarzowego i stałej marży banku w stosunku rocznym przedstawionej w ofercie. Oprocentowanie ulega zmianie każdego 1-go dnia miesiąca kalendarzowego w okresie kredytowania według stawki WIBOR 1 M za poprzedni miesiąc kalendarzowy, również w stosunku do pierwszego okresu odsetkowego uwzględnia się miesiąc poprzedzający dzień zaciągnięcia pierwszej transzy kredytu. Wskazana w ofercie marża banku jest obowiązująca przez cały okres kredytowania. Do obliczenia oprocentowania przyjmuje się, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. 2.6 Do wyliczenia oprocentowania kredytu w ofercie należy przyjąć średnią stawkę bazową WIBOR 1M na dzień 19 października 2017 roku, stałą marżę banku oraz planowany harmonogram spłat kapitału. Naliczanie odsetek od kredytu odbywać się będzie w okresach kwartalnych. Bank zobowiązany jest do wyliczenia odsetek za każdy kwartał i przesłania obciążenia do Zamawiającego. 2.7 Planowany harmonogram spłat kredytu w latach rok 2018 - do 31 marca - 1 000,00zł - do 30 czerwca - 1 000,00zł - do 30 września - 1 000,00zł - do 31 grudnia - 1 000,00zł rok 2019 - do 31 marca - 12 500,00zł - do 30 czerwca - 12 500,00zł - do 30 września - 12 500,00zł - do 31 grudnia - 12 500,00zł rok 2020 - do 31 marca - 12 500,00zł - do 30 czerwca - 12 500,00zł - do 30 września - 12 500,00zł - do 31 grudnia - 12 500,00zł rok 2021 - do 31 marca - 12 500,00zł - do 30 czerwca - 12 500,00zł - do 30 września - 12 500,00zł - do 31 grudnia - 12 500,00zł rok 2022 - do 31 marca - 25 000,00zł - do 30 czerwca - 25 000,00zł - do 30 września - 25 000,00zł - do 31 grudnia - 25 000,00zł rok 2023 - do 31 marca - 50 000,00zł - do 30 czerwca - 50 000,00zł - do 30 września - 50 000,00zł - do 31 grudnia - 50 000,00zł rok 2024 - do 31 marca - 50 000,00zł - do 30 czerwca - 50 000,00zł - do 30 września - 50 000,00zł - do 31 grudnia - 50 000,00zł rok 2025 - do 31 marca - 64 000,00zł - do 30 czerwca - 64 000,00zł - do 30 września - 64 000,00zł - do 31 grudnia - 64 000,00zł 2.8 Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel "in blanco" wraz z deklaracją wekslową. 2.9 Zamawiający zastrzega sobie, że od przyznanego kredytu Bank nie pobierze dodatkowej prowizji od kredytu tj.: - prowizji przygotowawczej - prowizji od przyznanego kredytu - prowizji od wcześniejszej spłaty - prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu. Ponadto Bank nie będzie pobierał opłat dodatkowych nie wynikających bezpośrednio z umowy i przedłożonej oferty. 2.10 Kredytodawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu - wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek dodatkowych kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania (do dnia spłaty kredytu, a nie do końca trwania umowy). Zamawiający w okresie kredytowania zastrzega sobie prawo do zmiany terminów oraz wysokości rat spłaty kredytu, w takim przypadku Bank nie będzie pobierał opłat, prowizji bankowych oraz innych opłat manipulacyjnych. 2.11 Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w PLN.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 210193.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Grębowie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rynek 1A
Kod pocztowy: 39-410
Miejscowość: Grębów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 123053.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 123053.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 123053.38
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.