eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barwice › Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Szkoła nauki, przygody, współpracy."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-14

Ogłoszenie nr 500058276-N-2017 z dnia 14-11-2017 r.

Gmina Barwice: Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Szkoła nauki, przygody, współpracy."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Szkoła nauki, przygody, współpracy" współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.5 Upowszechnianie edukacji przedszkolnej oraz wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Kontraktów Samorządowych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604824-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500047258-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Barwice, Krajowy numer identyfikacyjny 33092041700000, ul. ul. Zwycięzców 22, 78460 Barwice, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 736 309, e-mail monika.tomska@um.barwice.pl, faks 943 736 349.
Adres strony internetowej (url): www.barwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Szkoła nauki, przygody, współpracy."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IOŚ.271.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie Szkoły Podstawowej im. prof. W. Szafera w Barwicach oraz Szkoły Podstawowej im. B. Krzywoustego w Piaskach, gmina Barwice w sprzęt, pomoce dydaktyczne i sprzęt komputerowy na rzecz realizacji projektu pn. "Szkoła nauki, przygody, współpracy" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.5 Upowszechnianie edukacji przedszkolnej oraz wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Kontraktów Samorządowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca. Oferta na każdą z części musi obejmować całość zamówienia z danej części. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące Części: o Część I: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni szkolnych - obejmuje dostawę pomocy i sprzętu dydaktycznego do pracowni: chemicznej, biologicznej, fizycznej, geograficznej, matematycznej, przyrodniczej, do Szkoły Podstawowej w Barwicach i Szkoły Podstawowej w Piaskach; o Część II: Dostawa sprzętu do pracowni TIK - obejmuje dostawę i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego do wyposażenia pracowni TIK w Szkole Podstawowej w Barwicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla obu części zamówienia) z podaniem nazw produktów, wymaganej ilości oraz parametrów określa Załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy dostawy były fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i gotowe do użycia, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych i spełniające wymagania norm UE. Zamawiający wymaga, aby produkty, które tego wymagają będą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, deklaracje zgodności CE, warunki gwarancji, licencje oraz nośniki z oprogramowaniem niezbędne do użytkowania sprzętu zgodnie z przeznaczeniem należy dostarczyć po podpisaniu umowy, ale nie później niż w dniu pierwszej instalacji sprzętu we wskazanej lokalizacji. Wykonawca dostarczy asortyment, będący przedmiotem zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt do szkół (wg. zestawienia i podziału w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) - w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z koordynatorem projektu. Gotowość dostawy Wykonawca zgłosi co najmniej 1 dzień roboczy przed planowanym terminem dostawy. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 39162110-9, 30200000-1, 30213100-6, 38652100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni szkolnych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art.93 ust.1 pkt.4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (T.j.: Dz.U. z 2017r., poz. 1579) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa sprzętu do pracowni TIK

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19527.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Laptop Serwis Grzegorz Lisaj
Email wykonawcy: laptopserwis@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Bohaterów Warszawy 31-35 pok. 205
Kod pocztowy: 78-400
Miejscowość: Szczecinek
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23960.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23960.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23960.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.